Menylinje


mandag 19. mars 2012

Vil du vinne denne?

Vil du være med å vinne denne flotte lysekronen? Hege, som har bloggen Heges Cute n Cool Blog skal i disse dager feire 100 000 besøkende på bloggen sin, og 40 000 besøkende på interiørbutikken sin. Og som en takk til lesere av bloggen vil hun gi bort en slik flott lysekrone ღ

Alternativ 1: For å være med på trekningen må du trykke «liker» på Facebook siden hennes, Cute N Cool House og dele på din Facebook side…

Alternativ 2: gjør som meg lag et innlegg på bloggen om giveawayen og link til nettbutikken hennes, Cute N Cool House… slik at flest mulig har muligheten til å få være med ღ Send henne en mail på hege.stornes@tussa.com - at du har laget et innlegg på bloggen din… der du legger igjen navn og bloggadressen, så er du med i trekningen av denne flotte lysekronen :))

*****

Gratulerer så mye, Hege ღ - med besøkstallet, din skjønne blogg, din flotte nettbutikk, og god service ღ

*****

Her hos meg blir det nå siste episode av "Sønner av Norge" ღ - så skal jeg titte litt rundt  etter inspirasjon i blogglandia. 
  


7 kommentarer:

  1. Jeg vil gjerne være med på treknngen, kjempefine ting du har, og den lampen skulle jeg gjerne ha hatt:)
    Klem Linn

    SvarSlett
  2. Sorry, det ble jo litt feil side:)

    SvarSlett
  3. Så nydelig den var vennen:)
    Må melde meg på:)

    Håper formen er fin og at du får en superfin uke:)


    Klem Lise

    SvarSlett
  4. Så flott lysekrone, kan tenke meg det blir mange som melder seg på til give awayen til Heges Cute n Cool Blog :)

    Håper godværet fortsetter hos deg i nord, slik at vi alle kan nyte at våren er farta... :)

    Ha en flott uke videre!

    Klem fra Hildegunn

    SvarSlett
  5. Har nettopp kjøpt meg en slik selv;) Kjempe fine er de:)

    SvarSlett
  6. Hei Mette, takk for koselig kommentar, har en liten "stopp" jeg også, min gamle PC har tatt kvelden. Jeg får finne frem den gamle og komme igang igjen. Travelt på jobb, når jeg kommer hjem er sofa og TV et bra alternativ for tiden. Låner mannens MAC av og til, bare så jeg får følge med litt. Fortsatt fin uke til deg, snart helg, som tiden går. Klem fra Mona.

    SvarSlett

ツ tusen takk for at du tar deg tid til en liten
kommentar - det varmer et lite blogghjerte ღ

Du kan også følge med på min Facebook side:
Miss Mette
► klikk på navnet så kommer du direkte
..........................................................

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...