Menylinje


fredag 9. mars 2012

Sofa og skinnfelle…

Da var det helg, og roen har senket seg her i Kjærlighetsstien. Vi har fått handlet, spist og ryddet litt i ettermiddag og nå blir det å kose seg i sofaen utover kvelden med gullrekka på NRK… Det flotte vårværet vi har hatt i det siste varte ikke så lenge! Heldigvis har det ikke kommet noe snø, men det blåser kraftig og regner og regner…

Inne derimot er det litt mer koseligere. .. Her har jeg rigget meg til med saueskinn og pledd i sofaen, og her har jeg tenkt å være her resten av kvelden sammen med dataen min og fjernsynet innen rekkevidde… Har en betennelse som ikke vil gi seg, så dagen i dag har ikke vært på topp akkurat… men håper på en bedre dag i morgen ღ Ønsker alle en fin fredagskveld, så skal jeg se om at jeg får til en bloggrunde i løpet av kvelden… Stor klem fra meg :)

... og stem gjerne på bloggen min hos BoligPluss hvis du liker bloggen min



33 kommentarer:

  1. Så fint hos deg Mette! Forstår godt at du kosar deg i sofaen din! Håper at du får bli bedre SNART! Eg har også veldig sein bedring på mine problem. Ein kan bli småsprø av å hangle seg gjennom veke etter veke... Men det går mot vår!

    Masse god bedring til deg!

    Stor klem,
    e :)

    SvarSlett
  2. Ønsker deg en finfin fredagskveld i din koselige sofakrok :-)
    God bedring :-)

    Sender en klem til deg der på andre sia av brua :-)
    God helg :-)
    Rita

    SvarSlett
  3. Du har det så fint atte og den skinnfellen var prikken over i'en. Ga et varmt og lunt inntrykk. Sitter med min egen skinnfelle i sofan jeg også ;).
    Klem Madelén

    SvarSlett
  4. Nydelig bilde av ei nydelig stue :)
    Så koselig hjemme hos deg Mette, skjønner godt du koser deg i sofakroken med skinnfellen ja :))
    Likte veldig godt den tøffe kisten under her og, kjempefin :)

    Leit å høre at du fremdeles sliter med helsen, håper du blir bedre raskt !

    Masse god bedring til deg
    Stor klem fra Mette :)

    SvarSlett
  5. Det såg ut som ein supergod sofakrok, Mette! :) Du har det berre så koseleg! :)

    God bedring, du har ditt å slita med. Håper du kjem deg fort <3

    klem Lina

    SvarSlett
  6. Det er så koselig hos deg!
    Kos deg under pleddet :) Ønsker deg en god helg!

    klemღ

    SvarSlett
  7. Sofaen din ser innbydende ut og jeg håper du får til en skikkelig koselig fredagskveld! Vi er allerede langt på vei ut i de lune kveldstimene.
    Ønsker deg en flott helg, og god bedring med forkjølelsen!
    Mette

    SvarSlett
  8. Å,der har du det fint Mette!For ein koseleg sofakrok:)Den brune puta og koppen var knallfint blant interiøret.Skjønne blikkfang♥

    Ønsker deg ein fin kveld og håper at du vert betre i morgon:)
    Klem frå Mette.

    SvarSlett
  9. Kjempekoselig kosekrok :)

    Ha en flott helg!

    SvarSlett
  10. Så koselig det er hos deg!!:)

    Kos deg videre ikveld og god bedring!

    Klem fra Lena

    SvarSlett
  11. God betring Mette!

    Sit sjølv med saueskinnsfell under meg :-)
    Herleg!

    Nydelege bilete!

    God helg!

    SvarSlett
  12. Så herlig det så ut å sitte der i sofakroken hos deg. Nydelige bilder!

    Håper du snart er i bedre form!

    God helg!

    SvarSlett
  13. Hej fantastiska Mette
    Javisst e de koseligt nu........
    underbara bilder........du e bara BÄST :)
    å missa nu inte,.,,,

    S
    A
    T
    U
    R
    D
    A
    Y

    S
    H
    O
    W

    O
    F
    F

    De e kul att vara med :)
    VÄLKOMMEN
    Håkan

    SvarSlett
  14. Så koselig, Mette! Ha en fin fredagskveld, og god bedring =)

    klem Renate

    SvarSlett
  15. Åh for en koselig sofakrok!!! Der så det godt ut å være ♥
    Enig at ørnen helst bør være på god avstand!!! Stoler ikke på den i det hele tatt!!!
    Nyt helgen
    klem Tove

    SvarSlett
  16. Det samme gjelder for været her også, men da er det ekstra godt å være inne og rigge seg godt til rette!:) Med en så lun og koselig sofakrok som du har må jo det være en lett sak!:)

    God bedring og ha en fin helg!

    Klem Marit

    SvarSlett
  17. Herlige bilder.
    Liker godt den stjerneputa.
    Tusen takk for koselig kommentar og at du la deg som følger hos meg:)

    Fortsatt fin fredagskveld til deg!
    - AC

    SvarSlett
  18. Så koselig du har det Mette! Lune fine farger, og sofaen din så skikkelig innbydene ut :)
    Kos deg i helga, og riktig god bedring :)
    Klem fra Lise

    SvarSlett
  19. Ååh her var det så hjemmekoselig! Du har så mange flotte møbler og så mye fint interiør. Det er en fryd å se bilder fra hjemmet ditt :) Håper du føler deg bedre i morgen. Klem fra Ellen

    SvarSlett
  20. Fina bilder från ditt fina vardagsrum!

    Önskar dig en fin helg.
    Kram Marina

    SvarSlett
  21. Ja,er deilig å kose seg med PC og Tv innen rekkevidde:)Kunne ikke ha levd uten:)
    ha en riktig fin lørdag og håper formen er bedre i dag
    klemklem

    SvarSlett
  22. Så hyggelig at du la igjen en kommentar inne hos meg, så jeg kunne finne deg!
    En nydelig sofakrok du har! Brun er min favorittfarge og du har jo masse fint i brunt! Likte veldig godt stjerneputen din! :-)

    Ønsker deg en flott lørdag!

    SvarSlett
  23. Hei igjen Mette :)
    Kjempefin blogg du har og så fint du har det hjemme hos deg :)Liker virkelig stilen din og sofakroken ;) La meg til som følger på bloggen din.
    Ønsker deg en fin lørdag, Mette.
    Klem

    SvarSlett
  24. Flott stuebilde du har lagt ut. Mine farger i hvitt og Brunt/grått. I min verden må jeg ha litt kontrastfarger. Det er rent og fint med bare hvitt men det gir ikke noe liv , heller ikke varme. Syns du balanserer veldig bra med fargene. Takk for hyggelig kommentar hos meg. Håper du blir kvitt infeksjonen din snart. Ønsker deg en flott helg med avslapning og kos, og strålende sol ute.

    SvarSlett
  25. hei,
    takk for hyggelig hilsen fra deg, veldig trivelig du tok deg tid til å besøke meg en gang igjen.
    koselig sofakrok du har. sitter i sofaen jeg og nå. på reinsdyrskinn. godt og varmt. her er det nemlig innedag, plaskregner sidelengs ute, med guffen vind, - skikkelig rufsvær...
    nyt helga,
    klem TOVE

    SvarSlett
  26. Det ser så urolig koselig ut hos deg, Mette.
    Tusen takk for fine ord..
    Stemme skal gies:)
    Håper formen din snart er bedre.
    Ha en fin lørdag:)
    Klemklem

    SvarSlett
  27. Takk for hyggelig kommentar, stas med nye lesere for en nykomling :-)
    Så utrolig koselig det var inne hos deg a, fikk lyst til å slenge meg ned i sofaen med det samme ;) Masse fine detaljer, oioi!

    God bedring fra betennelsen, og riktig god helg videre :)

    SvarSlett
  28. Deilig med innekos, og du har det jo så flott. Skjønner du trives der :) Riktig god bedring, og fortsatt god helg! Klemmer fra Elin

    SvarSlett
  29. Kan ikke du vurdere å ha spørsmålsrunde? :-)
    Ps: ELSKER bloggen din!!

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei :)
      Ja, det kan jeg kanskje ha :)
      Vet ikke helt om jeg har så
      mye interessant å svare, men
      det vet jeg jo ikke før jeg
      får noen spørsmål - jeg kan
      jo prøve ;) Takk for innspill
      Og tusen takk for koselig
      kommentar :) Klem fra Mette

      Slett
  30. Så koselig du har det :) Jeg kunne kost meg i den sofakroken der :)

    Ønsker deg en fortryllende lørdagskveld.Her skal jeg finne fram malerkosten igjen, hjemmet skal bli hvitt, hvitt, hvitt :)

    klemklem

    SvarSlett
  31. Ser riktig så koselig ut å krølle seg oppi sofaen din :o)

    Nyyyt resten av helga!

    Klem fra Anne på landet.

    SvarSlett
  32. Hei

    Håper betennelsen gir seg og at du får gode dager. Fine bilder fra stua di. Det ser så flott og koselig ut hos deg!
    Ønsker deg en fin lørdagskveld
    Klem Tonje

    SvarSlett

ツ tusen takk for at du tar deg tid til en liten
kommentar - det varmer et lite blogghjerte ღ

Du kan også følge med på min Facebook side:
Miss Mette
► klikk på navnet så kommer du direkte
..........................................................

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...