Menylinje


torsdag 1. mars 2012

it's my birthday…

Ja, det er det, min bursdag – juhuuuu….
HAPPY BIRTHDAY TOO ME :)

Hehe… ja hva gjør man ikke for å oppmuntre seg selv litt ღ
Har ikke kommet meg riktig ennå etter omgangssyken jeg hadde forrige uke, og ikke hatt et «gram» med energi til å gjøre så mye, … minst av alt å ta bilder til blogginnlegg! – og nå ligger også halve familien min med omgangssyke rundt meg også, sååååå noen bursdagsfeiring blir det ikke her i dag, det får jeg klare å feire så best jeg kan selv, på sofaen sammen med kleeneks og paracet :)

Men, det blir vel en liten sammenkomst litt senere, jeg får ta det igjen ღ Jeg vil benytte anledningen til å takke for alle gratulasjoner som jeg har fått både her, på mail og Facebook… tusen takk alle sammen ღ
… det lyser virkelig opp dagen min… Stor klem fra meg :)





51 kommentarer:

  1. gratulerer med dagen kjære mette!!

    klem

    SvarSlett
  2. Grattis med dagen. Håper den blir av beste slaget. Det fortjener du
    Klem m

    SvarSlett
  3. Gratulerer med dagen søte Mette!
    Nyt dagen!

    Klem Gitte

    SvarSlett
  4. Gratulerer så mykje med dagen Mette. 1.mars er ein flott dag for bursdag. Då er det offisielt vår og folk er gladare og lysare til sinns. Sjukdom i kroppen er ikkje kjekt, men det er bra du får ta det igjen.

    Eg har vore sjuk sidan jul, bloggar nesten ingenting og alt går veldig sakte. Så eg kjenner med deg.

    Ha ein flott dag! Klem

    SvarSlett
  5. Hei Mette:)

    Gratulere til bursdags jente:)

    Sender mange god bedring klemmer:)

    Linda:)

    SvarSlett
  6. Hipp hipp hurra for deg =)
    Goood bedring og unn deg en ekstra kakebit i dag =)
    Klemmer fra Line

    SvarSlett
  7. Gratulerer med dagen, og god bedring :))

    SvarSlett
  8. Hipp hurra og gratulerer so mykje med dagen din Mette♥Ønsker deg ein fin dag trass i at forma ikkje er heilt på topp!!!!God bedring vennen:)
    Gode bursdagsklemmar frå Mette♥

    SvarSlett
  9. HEI HEI,
    GOD BEDRING TIL BURSDAGSJENTA OG HA EN FIN DAG.
    GRATULERER MASSE MASSE.

    KLEM TOVE

    SvarSlett
  10. Gratulerer så mye med dagen din! =)

    SvarSlett
  11. Det var nå utrolig kjedelig å være syk på bursdagen sin! Men, er jo fint å kunne se fram til selskap. Nydelig bukett med tulipaner og voksblomster. Så dekorativt. Gratulerer med dagen!

    SvarSlett
  12. Gratulerre så masse,håper du kommer deg til utover dagen så du får nyte dagen din litt...
    Ja i overmorgen er det min tur:)Feirer i morgen..
    klemklem

    SvarSlett
  13. HAPPY BIRTHDAY TOO YOU Miss METTE ღ
    Så dumt at du ikke er helt i form enda da... Ønsker deg masse god bedring !!

    Nydelige tulipaner ღ

    Kassen du har på bordet, er det noe du har kjøpt deg nå ?? Er ute etter noe som røffer stilen min bitte litt opp da jeg har fått i hus en klokke som jeg i skrivende stund prøver å finne ut hvor skal henges opp :)

    Kos deg på dagen din så godt det lar seg gjøre ღ

    Klem Heidi

    SvarSlett
  14. Gratulerer så mye med dagen din Mette :) Håper den blir strålende !!
    klem Tove

    SvarSlett
  15. Gratulerer med bursdag, fine Mette :) Og god bedring til deg og resten av gjengen hjemme :)

    SvarSlett
  16. God bursdag og god bedring!

    SvarSlett
  17. Hurra for deg!!

    Håper formen er stigende:)

    *Marita*

    SvarSlett
  18. Gratulerer med dagen, kjære Mette.
    Måtte dagen din bli like fantastisk som du er!
    God bedring og nyt dagen som best du kan sammen med de du er glad i!
    Titti-klæmm!!

    SvarSlett
  19. Gratulerer så mye med dagen :)!

    SvarSlett
  20. Gratulerer så mye med dagen, Mette, og god bedring fra meg! :)

    SvarSlett
  21. Happy birthday.......love from me...xxx..

    SvarSlett
  22. Hurra for deg!! Håper du får feiret litt i ettertid.
    Klem Madelén

    SvarSlett
  23. Hurra...Gratulerer så mye med dagen!
    Klem Hege-Mamma til 3

    SvarSlett
  24. Tenk så heldig du er å ha bursdag på første vårdagen :))
    GRATULERER masse med dagen din ♥
    Kos deg :)

    Bursdags klemmer fra Bente

    SvarSlett
  25. Happy Birthday dear Mette!!! <3
    Big kisses and hugs!:)

    SvarSlett
  26. Gratulere me dagen og god bedring:)

    SvarSlett
  27. Gratulerer med dagen Mette! : D
    Klem, klem : )

    SvarSlett
  28. Gratulerer så masse med dagen!! God bedring til deg og alle dine!:-)
    Fin dag å ha bursdag, men sikkert lett å glemme for mange. 1. Mars kommer alltid så plutselig:-)
    Håper du får kost deg litt.
    Stor klem fra Hjørdis

    SvarSlett
  29. Gratulerer så masse med dagen! Nå krysser jeg fingre for at dere blir friske og holder dere friske. Savner de flotte blogginnleggene fra nydelige Brønnøysund :-)

    SvarSlett
  30. Gratulerer så masse med dagen Mette:)
    Og masse god bedring ♥

    SvarSlett
  31. Gratulerer så mye med gebursdagen, Mette!
    Håper du får en fin dag trass i formen som ikke er helt på topp. Her har hele familien ligget i influensa:(
    God bedring. Håper formen blir raskt bedre:))

    SvarSlett
  32. Gratulerer med dagen! :)
    Håper du har hatt en fin dag og ønsker deg ein deilig kveld.
    Klem :)

    SvarSlett
  33. Hipp hipp Hurra:) Mars er min måned også men jeg feirer senere:)
    Gratulasjonsklem:)

    SvarSlett
  34. Oj, her var det haugevis med hilsener ser jeg, men jeg sender min også: Gratulerer med dagen fra Vestfold med herlig sol denne uken. Flaks at du ikke hadde bursdag igår, forresten. Og god bedring. Blåbærsaft fra Lerum er godt når en ikke er i form.

    SvarSlett
  35. Gratulere med dagen søte du! Leit at dagen preges absolutt sykdom men jeg håper du får kose deg skikkelig en annen dag!
    God bedring!

    Klem fra Hanne:-)

    SvarSlett
  36. Gratulere med dagen søte du! Leit at dagen preges absolutt sykdom men jeg håper du får kose deg skikkelig en annen dag!
    God bedring!

    Klem fra Hanne:-)

    SvarSlett
  37. Bursdags og bedringshilsen til deg!!
    Kos deg på dagen!!
    klm ingrid l

    SvarSlett
  38. Gratulerer så mye med dagen:D Du får ta feiringa en annen gang da vel:) God bedring til deg og familien:)

    Klem

    SvarSlett
  39. Gratulerer masse med dagen :)

    Og god bedring i heimen!!

    Klem

    SvarSlett
  40. Hei Mette!
    Gratulerer så masse med dagen :-)
    Håpa du har hatt en fin dag, sjøl om formen ikkje e heilt på topp.
    Klem i fra Line

    SvarSlett
  41. Gratulerer så mye med dagen.
    Håper du har hatt en fin dag
    klem

    SvarSlett
  42. Huff,det var trassig tilstand på en bursdag...håper du og dine er friske og raske igjen snart...men man bllir noe tappet for krefter etter slike slag,det er sikkert og visst!Håper likevel du har hatt en fin bursdag - gratulerer:))))
    Toveklem:)

    SvarSlett
  43. Hipp hipp hurra for mette i dag! Nydelig bilde med herlig vårstemning. Håper du får en fin feiring litt senere, kjære bloggvenn. Fortsatt god bedring! Klemmer fra Elin

    SvarSlett
  44. Gratulerer så mye med dagen Mette!
    Håper dagen har vært fin, og masse god bedring!
    Hurra hurra hurra!

    SvarSlett
  45. Hei, snille du!
    Gratulerer med dagen, og så veldig koselig at du husket meg! :)

    Omgangssyken har herjet hos oss også - forferdelig lite koselig sykdom! Heldigvis slapp jeg lett unna med to dager, mens de andre tre har hatt lengre løp.

    Du får feire og kose deg litt ekstra når du blir frisk. Det smaker bedre når man har kommet ovenpå igjen :)

    God helg, og god bedring!

    Klem fra meg

    SvarSlett
  46. De hjertligste gratulasjoner på dagen din!

    Bursdagsklem fra Tone

    SvarSlett
  47. Igjen gratulerer så meget med dagen unge dame. :o)))

    Ha en fabelaktig helg!

    Klem Simone :o)

    SvarSlett
  48. Gratulere med overstått :)

    Jeg kom egentlig innom for å høre om du hadde noen gode vitser på lager??

    Se her: http://www.egedenne.com/2012/03/en-god-latter-forlenger-livet.html

    SvarSlett
  49. Gratulerer med dagen i går,søte deg:)
    Ønsker deg en fin helg:)
    Klem

    SvarSlett
  50. Gratulerer så masse med overstått, vakre Mette!
    Håper dagen ble nydelig <3

    Stor klem

    SvarSlett

ツ tusen takk for at du tar deg tid til en liten
kommentar - det varmer et lite blogghjerte ღ

Du kan også følge med på min Facebook side:
Miss Mette
► klikk på navnet så kommer du direkte
..........................................................

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...