Menylinje


tirsdag 13. mars 2012

Har bestilt meg litt vårnytt…

Her om dagen var jeg innom min bloggvenn Gry som har bloggen Thelma & Louise og falt pladask for noen puter hun hadde i sofaen… Putene fant jeg på nettbutikken hennes, Thelma T. no - jeg hadde lyst på litt vårnytt til huset og tenkte jeg skulle vise dere hva jeg fant hos henne ღ

Putene kommer til å passe perfekt til sofaen og stua vår – og sammen med de tøffe rotting spisebrikkene blir det knall… Litt røft og tøft blir fint sammen med det lyse og stilrene syns jeg :)

Det ble også litt nytt til meg, fant et aldeles nydelig skjerf som kommer til å bli knallfint utover våren og sommeren ღ … så nå gleder jeg meg til pakke i posten snart :))

Ellers er det litt av et ruskevær her om dagen! Det snør, sludder og blåser kraftig samtidig og innimellom skinner det opp med sol og blå himmel, heldigvis har det ikke kommet så mye snø at den legger seg :))

Klikk HER for å komme til Thelma T sin nettbutikk.

  

21 kommentarer:

  1. Så fine puter, mette! Alltid gøy med litt nye puter som gjør seg!
    Gry har masse fint i nettbutikken!!
    Her i sør har det vært sol og 14 grader, men kald vind!
    Ha en fin kveld.
    Klem Bodil

    SvarSlett
  2. Flotte ting du har bestilt, blir nok lekkert i sofaen, på bordet og rundt halsen din.
    Været er ikke noe å skryte av her heller, selv om vi fikk sett sola 2 minutter i dag, og veien var tørre i noen timer, vi er ikke så kravstore ;o)

    ha en fin kvled videre
    Klem

    SvarSlett
  3. Så skjønne saker! Jeg likte utrolig godt skjerfet. Et slikt kunne jeg tenkt meg også. Må inn og se. :) Herlig brett også, og puter. Bildene er så skjønne også.

    SvarSlett
  4. Fine saker fra den fiiine butikken det:)
    Putene var knallfine ♥ Alltid kjekt med noe nytt på våren:)

    SvarSlett
  5. Så flotte puter :-)
    Hadde same sort middag i går ;-)
    Ikkje dumt med ein slik variant!

    klem

    SvarSlett
  6. Så hyggelig du legger igjen spor inne hos meg. De runde putene der fikk jeg til helgen i posten. Bare ikke fått tatt noen bilder ennå, da strømkabelen til kameraet er forsvunnet på mystisk vis. blir litt desperat da... :-)

    SvarSlett
  7. Nydelig ting du har bestillt deg,Mette:) Det er jo så mye fint i den nettbutikken.
    Håper du har en fin kveld.
    Klem

    SvarSlett
  8. Kjekt å finne seg noe nytt,særlig når en kan sitte inne i ruskevær og bestille.
    Nydelig skjerf og de runde putene er bare så fine.
    kjekk nettbutikk med så mye fint .
    Takk for koselige ord hos meg ..du gleder.
    Klemmer fra Anne

    SvarSlett
  9. Hei!
    Ja nå var det er stund siden sist.Gleder meg til å ta ei runde hos deg også:)
    Nå fikk jeg også skikkelig lyst til å shoppe når du viser sånnt:)
    Elsker de runde putene, har et par av de selv hjemme:)

    SvarSlett
  10. Så deilig med nytt!Kjempefine ting du har bestilt..Den runde hvite puta er lovely!
    Ruskevær her også,er noe misunnelig på de som nyter våren i sør!
    Vi får smøre oss med tålmodighet og tenke på at det gode er på vei til oss også:)
    klem
    kathrin

    SvarSlett
  11. Leeeekkert!!!

    Ha en fin Onsdag,
    Klem Jatte :)

    SvarSlett
  12. Hei Mette =)
    For en lekker pute, forandring fryder og ikke minst så er det jo deilig med noe vårnytt etter vinteren.
    Jeg har også bestilt noen putetrekk i fra Ellos, følte også på behovet etter noen nytt i en sofa!

    Godt og se på innleggene dine at du er "back in buisness" og blogger igjen!
    Innleggene dine har jo bare de flotteste bilder =)))

    Jeg er dessverre dårlig på kommentarer, jeg er ikke så mye rundt som jeg var før og da reduserer det seg naturlig vis!

    Men jeg er jo her og tenker på deg!

    Ha en fortsatt fin uke vennen.
    Hode klemmer i fra Mona

    SvarSlett
  13. Tusen takk for koselig hilsen. Det skjerfet var nyyyydelig! Håper formen din er stigende, at du er litt bedre nå som det er lysere og varmere tider??!Her skinner solen i dag, og jeg skal spise lunsjen min ute. Gleder meg.

    SvarSlett
  14. Nydelige puter...sukk ;o)))
    Kjenner det klør i shoppingfingrene mine også nå for
    å få inn litt vårnytt!! ;o)
    Nyt dagen ;o))
    Klem Elisabeth

    SvarSlett
  15. Deilig med litt fornyelser :)

    Fineste onsdagen til deg og dine. Her skinner solen og jeg skal dytte i meg en neve pollenallergipiller å ta med mannen på lunsj... hihi!
    klemklem

    SvarSlett
  16. Endelig begynner flotte vårnyheter å innta butikkhyllene! Herlig :) Skjønner godt at du gleder deg til å få putene dine. Helt nydelige :)
    Ønsker deg en veldig fin dag! Håper solen skinner hos deg.
    Klem Karoline

    SvarSlett
  17. Hei hei.
    Tusen takk for fine ord.
    Så gøy at du fant meg,begynte med blogg på søndag etter å ha tenkt på det i snart 2 år.....skjønner du!
    Er litt smågrønn på data,pytt pytt.
    Herlig hos deg og skal selvsagt følge med på deg.
    Ha en vidunderlig dag.
    Beste hilsen Camilla

    SvarSlett
  18. Så mye lekkert!
    Klart det er gøy med litt fornying nå på våren :) - både interiørmessig og til en selv :)
    Håper pakken kommer fort fort :)
    Ønsker deg herlige vårdager - fri for sludd!! - fort fort det også!
    Jeg har helt himmels vårvær her, og så en diger humle suse forbi tidligere idag - jeg sender været i retning deg :))
    Varm klem fra Lokki

    SvarSlett
  19. Fine puter! Og veldig flott skjerf :)

    SvarSlett
  20. Gøy å handle litt - særlig når man slipper å gå ut av hus i snø/sludd været:))
    Fine ting du har kjøpt.
    Takk for koselig kommentar hos meg, setter stor pris på alle som legger igjen en kommentar:))

    Ha en flott kveld!!

    SvarSlett
  21. Nydelige puter:)
    Dei tenker eg nok vil passe kjempe godt hos dåke!

    Fin onsdag ønskes til deg:)

    SvarSlett

ツ tusen takk for at du tar deg tid til en liten
kommentar - det varmer et lite blogghjerte ღ

Du kan også følge med på min Facebook side:
Miss Mette
► klikk på navnet så kommer du direkte
..........................................................

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...