Menylinje


onsdag 7. mars 2012

Vårstemning i vinduskarmen…


Har hatt fantastisk flotte dager her i nord i det siste, snøen har reist sin vei og solen har tittet frem. Det har vært en fryd å gå på tur med lille Bamse om dagene. Ikke må vi opp i dusjen med han, eller føne han tørr etter regnvær – rett og slett herlig vær for to- og firbente ღ

Håper det holder seg slik nå, og at våren er rett rundt hjørnet… Inne har jeg kjøpt meg noen skjønne Campanula «Spring Bell» i forskjellige lyse lilla farger ღ fantastisk dekorativt og vårlig…

Ellers går dagene i ett her, men litt vårrengjøring i kjøkkenskap og skuffer. Skulle også ha tatt en runde og fått vasket vinduene, det er såååå deilig når solen skinner inn og det er lyse lengre dager…
Me Like :)))

Ønsker alle som titter innom en fortsatt fin kveld og uke…
& tusen hjertelig takk for alle koselig kommentarer ღ




13 kommentarer:

  1. Utrolig flotte bilder av en superfin blomst :-)

    SvarSlett
  2. Flotte vårlige bilder hos deg...

    Fin kveld til deg

    SvarSlett
  3. så nydelig blomst :)
    ha en fin fin kveld

    SvarSlett
  4. Så herlige blomster!
    Ha en flott uke videre i vårværet :)
    Klem

    SvarSlett
  5. Herlige bilder, kom virkelig i vårstemning nå! Ha en fin kveld:)
    Klem

    SvarSlett
  6. Campanula'en er nydelig, men strever litt med å bevare den over tid...
    Elsker fargen ღ
    Her vest er det ikke så mye som har minnet om vår det siste døgnet !!
    Tror det må ha vært en slektning av "Dagmar" som har herjet...

    Du får bare nyte været dere har så lenge du kan :))
    Deilig å få ryddet i skuffer og skap på denne tiden av året.
    Jeg har vært å kjøpt meg flyttekasser, så nå venter jeg bare på at energien skal komme, sånn at jeg får rydde ut av hobbyrommet mitt så det kan bli ferdig etter hvert... ER faktisk flau over stillstanden på det prosjektet (",)men synes det er så tung å gjøre alt aleine siden han er i Lierne i ukedagene.

    Håper fineværet varer lenge hos deg, så får jeg heller nyte noen varmegrader på Canariøyene om ikke så lenge :)))

    Klem Heidi ღ

    SvarSlett
  7. Herlige bilder som vekker vårstemning :)

    Ønsker deg en finfin onsdagskveld, jeg sitter værfast i Karmøy og venter på ett fly til Oslo.
    klemklem

    SvarSlett
  8. Koselige bilder! *drømmer om vår*

    Ønsker deg fortsatt en fin onsdagskveld:)

    Klem Heidi

    SvarSlett
  9. Herlige bilder <3

    fin torsdag til deg:)

    Klemmer

    SvarSlett
  10. Skjønne bilder♥ Dei trivst dessverre ikkje her hos meg:(Veldig synd,for dei er no so flotte:)
    God kveld vidare...
    Klem frå Mette.

    SvarSlett
  11. De e så fin:)
    Ha en bra torsdag!
    Mette

    SvarSlett
  12. Kjempe fine bilder..Skulle ønske jeg var flinkere med blomster.. Desverre lever de fleste blomster ett veldig kort liv her i huset:(
    Ha en super torsdag;)
    Klem

    SvarSlett
  13. SÅ vårlig og vakkert - fargespillet er helt nydelig! For ikke å snakke om fotoene du tar! DU inspirerer som alltid Mette!
    Og jeg skjønner SÅ godt hva du mener med å slippe dusjing og føning av de firbente... jeg setter SÅ stor pris på de dagene en slipper det :)
    Og en annen inspirasjon du delte vet du - BookBook til iPhone, både Mannen og jeg har fått fatt på hver vår - UTROLIG FINE!!
    Jeg må innrømme at jeg har vært innom deg mange ganger nå de siste dagene- på Miss Mette sin Facebookside! NÅ her jeg fått opp Lev Livet Lett på Facebook og måtte finne ut hvordan det hele skulle fungere - DU ble igjen veiviseren og inspirasjonskilden vet du - TAKK!!
    Jeg håper jeg finner ut av ting på sikt.., men en må jo lære å gå før man kan springe - eller hur :)
    Så en vårlig takk til deg for at du er her - må du ha fine dager og mye god hvile :)
    Stoooor varm klem fra Lokki

    SvarSlett

ツ tusen takk for at du tar deg tid til en liten
kommentar - det varmer et lite blogghjerte ღ

Du kan også følge med på min Facebook side:
Miss Mette
► klikk på navnet så kommer du direkte
..........................................................

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...