Menylinje


lørdag 17. mars 2012

Drømmer meg litt bort…

I dag hadde jeg så lyst til å dele med dere denne fantastiske uteplassen til Hege som har bloggen Heges Cute and Cool. Jeg forelsket meg i disse skjønne solsengene i fjor sommer da jeg var innom låvebutikken hennes. Disse kan stå ute hele året og hadde passet perfekt her hos meg :)) Vet ikke om det blir noe slikt i år, men drømmer er jo lov å ha…

Klikk her for å komme til nettbutikken hennes, eller klikk her for å se på Facebook siden hennes. 

Syns at uteplassen og hagehuset til Hege er så fantastisk koselig, kunne veldig godt ha tenkt meg noe slikt… Her hos meg har vi ikke noen form for overbygg på terrassen, og da blir det begrenset hvor mye den blir brukt om sommeren … Så jeg skjønner godt at Hege gleder seg til å bruke denne flotte uteplassen utover våren og sommeren ღ








12 kommentarer:

  1. Takk for fin kommentar:))
    Den uteplassem var bare helt flott:)Jatakk til de fine solsengene:)
    Ønsker deg god bedring,og fin kveld,klem Anette :)

    SvarSlett
  2. Ja det var lekker uteplass :)
    Ha en flott kveld!

    SvarSlett
  3. Lekkert!
    Skulle gjerne hatt en slik plass :)
    Ønsker deg en fortsatt fin kveld og helg.
    Klem

    SvarSlett
  4. Disse bildene var utrolig flotte Mette,kjenner at jeg gleder meg til å innrede sommer terassen,med alt som hører til :-))

    Skulle gjerne hatt de solsengene !
    ha en fin lørdags kveld

    Klem Anita

    SvarSlett
  5. Oioioi, drøymer om nye hagemøblar-og disse var jo fantastiske!!

    Ha ein fin søndag :)

    Klem♥

    SvarSlett
  6. Ja, dette var en flott uteplass!

    Gleder meg til utesesongen starter:) Bare redd vi blir sittende å sole oss på en jordhaug.. tar tid med uteplassen på nygybbet hus.. Bare å brette opp ermene vel.

    Nydelige bilder du har på bloggen din! Bruker du photoshop?

    Klem fra Margit

    SvarSlett
    Svar
    1. Nei, stort sett uredigerte bilder og
      noen ganger bruker jeg PhotoScape - det
      er et gratis program som du kan laste
      ned og redigere lys, kontraster og lage
      rammer og kollasjer med - veldig flott
      og veldig enkelt program, anbefales :)
      Klem fra Mette

      Slett
  7. Hei Mette. Takk for koselig kommentar hos meg
    Nydelig stoler du viser her. Deilig at det går mot ute sesong
    Babyfoot kjøper du på Vita. Rett og slett fantastisk produkt
    God søndag til deg

    SvarSlett
  8. Nydelig uteplass:) Herlig tid vi går i møte nå. Jeg va rinvitert på vårlansering til skeidar denne uken, og det var sååå mye fint... Uteplassen er viktig:) H aen god søndag:)

    SvarSlett
  9. Så vakkert!!
    Kurvmøbler er så mjukt og koselig:) men disse var jo kremen!
    God helg og takk for koselig kommentar!
    Tapeten er fra"pip"

    SvarSlett
  10. Så lekre stoler! Jeg holder på å planlegge hageprosjekt og disse hadde vært perfekte:)
    Takk for tips;)

    Ønsker deg en fin fin søndag. Her er det antydning til sol så da må vi ut på tur:)

    SvarSlett
  11. Nydelig!!
    Åååå som jeg gleder meg til sol og varme (eller så varmt vi får det her oppe ihvertfall) og ikke minst midnattsol! Herlig tid som ligger foran oss nå;)

    Ha en fin ny uke, Mette;)
    KLEM

    SvarSlett

ツ tusen takk for at du tar deg tid til en liten
kommentar - det varmer et lite blogghjerte ღ

Du kan også følge med på min Facebook side:
Miss Mette
► klikk på navnet så kommer du direkte
..........................................................

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...