Menylinje


torsdag 15. mars 2012

Litt frukt til kvelds…

Det ble ikke noen tur på senteråpningen i dag likevel, må se om jeg får det til i morgen… Men fikk varene fra Thelma T i dag, og de stod virkelig til forventningene… Ble veldig fornøyd, og så raskt levert da :) Hva jeg bestillte kan du ser i dette innlegget. Er i uggen form fortiden, så stort sett har jeg holdt meg inne, og ikke så mye spennende som skjer her for tiden… Tenkte jeg skulle friste med denne fruktskålen i kveld ღ

Fruktskålen består av melon, druer og kiwi sammen med litt mascaponekrem – skikkelig godt ღ Mascapone er en italiensk fløteost, sammen med den hadde jeg 1 ss vaniljesukker, litt melis og presset lime som jeg pisket lett sammen - og hadde oppå frukten… Ønsker alle en fortsatt fin kveld, klem fra Mette

21 kommentarer:

  1. Mmm, det så snadder ut!

    :)

    klem

    SvarSlett
  2. Seer nydelig ut Mette.

    Bente

    SvarSlett
  3. Mmm, nam! Dette så veldig godt ut! Så nydelig den klokka du viser bildene i innlegget under er!! Ha en fin kveld. Klem Siri

    SvarSlett
  4. ser friskt og fristende ut. Håper at formen kommer med lyset. Ha en god aften

    SvarSlett
  5. Så delikat - ser veldig fristende og forfriskende ut:)) God bedring til deg, klem
    Takk forresten så mye for koselig hilsen hos meg;)

    SvarSlett
  6. ser veldig godt ut..) håper formen er stigende..))

    klem

    SvarSlett
  7. Mm ser gott ut med blandad frukt.

    Kram Marina

    SvarSlett
  8. Mmmmm dette frista faktisk - eg som ikkje har matlyst. Trur eg må lage meg ein smoothie. Tusen takk, Mette!

    Håper du har ein fin kveld!

    Klem Marianne

    SvarSlett
  9. God kveld:) Den kveldskosen så helt nydelig ut!! Håper dere koste dere :)

    Klem Maria

    SvarSlett
  10. Det så kjempegodt ut:)Hvor får en kjøpt den osten?
    klemklem

    SvarSlett
  11. Heia Mette:)

    Så kjekt at du er tilbake igjen, jeg har savnet de fine bildene dine:)
    Takk for at du er med hos meg. Kommentar og følger gir tre lodd, jeg passer på når jeg teller opp. Lykke til:)

    Fin kveld til deg,
    klem
    Hanne:)

    SvarSlett
  12. Mmmmm, kosemat som BÅDE er sunt OG godt - hva mer kan en ønske seg?
    Ønsker deg god bedring og klem fra meg!

    SvarSlett
  13. Det så helt fantastisk nydelig ut, både skåla og det oppi :)

    SvarSlett
  14. Nam, det så godt ut!

    Klem Karianne

    SvarSlett
  15. Namnam! Ser godt ut :) Takk for hyggelig hilsen inne hos meg :) God helg!

    SvarSlett
  16. Så fristende og delikat. Burde ikke være noen grunn for å ikke bytte ut snopeskålen med denne lekre fruktskålen.
    Go bedring til deg - håper du får en flott helg
    Bente

    SvarSlett
  17. Takk for besøk og koselig kommentar i bloggen min.
    Fruktskåla de så veldig fristende ut, innholdet også.
    så kan hende det blir fruktsalat til kvelds her også.

    Nå ser jeg plutselig en flik av blå himmel
    så kanskje det kan bli litt utevær i helga.
    Ha en fin helg og kos deg enten ute eller inne,
    uansett vær.

    SvarSlett
  18. Åh så herlig med frukt!

    Håper formen din blir bedre :)

    Fineste fredagen til deg, nyt den og kos deg, det er deg vel unt.
    Jeg er på vei til 250kvm stor interiørbutikk på Moi og jeg gleder meg stort :)
    Smil og klem

    SvarSlett
  19. Mmm..er jo så godt med frukt:)
    God helg <3
    Klemklem

    SvarSlett
  20. Det så utrolig godt ut!
    Tusen takk for at du delte dette :o)
    Håper formen din kommer seg så du kan nyte våren i frisk og fin form!

    klem fra Mona

    SvarSlett

ツ tusen takk for at du tar deg tid til en liten
kommentar - det varmer et lite blogghjerte ღ

Du kan også følge med på min Facebook side:
Miss Mette
► klikk på navnet så kommer du direkte
..........................................................

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...