Menylinje


lørdag 10. mars 2012

Kan jeg friste med en banansplitt i kveld…

Hei og god lørdagskveld :) Tenkte jeg skulle friste dere med en banansplitt i kveld, kjente i alle fall at jeg trengte en, hihi… Har stort sett vært inne i dag, foruten et lite kaffebesøk… Ute herjer uværet med regn og vind, så da er det like greit å kose seg inne så godt en kan, ikke sant?

Ble også en liten, eller *kremt* en lengre dupp på sofaen også i ettermiddag, så jeg tar ikke kveld så tidlig i dag kjenner jeg :)) Skal blogge litt, og se reprisen på «Berserk» som går senere i kveld. Ellers blir det en stille og rolig kveld her i Kjærelighetsstien 10… Ikke så spennende, men det er slik jeg liker det ღ



28 kommentarer:

  1. Yammi ♥ akkurat spist biff og fløtepoteter, så hadde vært himmelsk med en søt dessert nå ja ;)
    Nyt kvelden
    klem Tove

    SvarSlett
  2. hehe kos deg utover kvelden og nattaa;-)
    Fikk vann i munnen av den der asså!

    SvarSlett
  3. Åååh, det ser nydelig ut!

    Klem

    SvarSlett
  4. Det så lekkert ut! Smakte nok utrolig godt.

    SvarSlett
  5. Nam nam! Det der så veeeldig godt ut! :) Heldigvis ble minstegutt litt bedre utover dagen i dag, og vi har bare slappet av, kost oss og gjort ingenting. Så nå er det bare å krysse fingra for at jeg slipper vasking i natt! :P ;) Deilig å noen skikkelig late dager innimellom da, vi fortjener det. Kos deg utover kvelden og natta!? :) Klem Frøken H

    SvarSlett
  6. Åh!!! Nam nå ble jeg bare "litt" snopsyk her! Dette så jo bare himmelsk ut, også litt sunt også med bær og frukt ;-)

    SvarSlett
  7. Det så jo bare helt himmelsk ut! Nam!♥
    Kos deg i kveld.
    Klem fra Hanne Mette

    SvarSlett
  8. Du får jo alt til å se så lekkert ut!

    SvarSlett
  9. Takk for kommentar inne på bloggen min..
    Mmmm dette så godt ut. Ha en fortsatt fin lørdagskveld :)

    Randi

    SvarSlett
  10. Lekre fristelser. :)

    Kos deg videre,
    og fortsatt god lørdagskveld, Mette!
    Klem.

    SvarSlett
  11. Du og du for en herlighet du har lagd deg!:D Slurp sier jeg bare;)

    SvarSlett
  12. Hei! Takk for kjempekoselig kommentar hos meg, det gjør det så morsomt å fortsette :)
    Den banansplitten så helt utrolig god ut!! Håper du koser deg i helgen, jeg synes også det er godt å bare slappe helt av :)

    Helgeklem fra Elisabeth :)

    SvarSlett
  13. dette ser jo utrolig godt ut. Har også laget meg masse snadder i helgen men jeg er i den stand at jeg ikke kjenner smaken på noe. Kjipt...
    Fin søndag til deg
    Klem Tove

    SvarSlett
  14. Det var litt av en yammidessert;)
    Veldig koselig her inne hos deg!

    Ha en fin søndag:)

    SvarSlett
  15. Den såg både god og vakker ut! Du kan verkeleg kunsten å gjere det innbydande! Same gjeld bloggen din, det er så forseggjort og lekkert her!

    Klem!

    SvarSlett
  16. Oi, det var lekkert dandert!!
    God søndag!!

    SvarSlett
  17. Mmmmmmmmmmmmm ja det kan du absolutt friste med! ^
    Åh jeg vil ha is, i grunn lenge siden vi har hatt is til dessert nå! Dette så veldig godt ut :)
    Flink du Mette :)

    SvarSlett
  18. Naaammm denne fikk jeg lyst på nå!:)
    Her blir det Sodd til middag og krokanis til dessert!
    fin søndag til deg:)
    klem
    kathrin

    SvarSlett
  19. Hei, og takk for koselig ord inne hos meg:)

    Den bananspliten såg jo berre så fristende ut:)

    Legger meg til som følger, og stikker innom deg.

    SvarSlett
  20. Nå har jeg lest flere innlegg på bloggen din.

    Må bare si at jeg er imponert over alle de nydelige bildene du tar.
    Og ikke mist for et fint hus dere har.

    Så glad at du skreiv en kommentar inne hos meg, slik at jeg kunne finne din
    flotte og inspirerende blogg:)

    SvarSlett
  21. Jeg har altid bananer i min frugtskål. Og jeg spiser mange bananer. Så en banana split siger jeg ikke nej tak til :-)

    Hav en dejlig søndag
    Klem

    SvarSlett
  22. Nesten litt dårlig gjort å legge ut bilde av noe så fantastisk... Ser veeeeldig godt ut! Herlige farger! Hmmm.. Må nok ta meg en tur i kjøleskapet jeg også....

    Ha en fantastisk søndag kveld!
    Klem fra Jijji

    SvarSlett
  23. Altså du kan friste de fleste!!
    Det er SÅ delikat - du er en mester på å lage ting lekkert!!
    Nydelig sauskinnfell du har i sofaen også - jeg er storfan av det - både jeg og hundene :) *luksus* :) håper du får god hvile i de :)
    Ønsker deg en vidunderlig uke - og som du sa er det viktig å ta vare på dagene - noen får ikke så mange!
    Varm klem til deg - fra Lokki :)

    SvarSlett
  24. Hei, WOW det ser jo bare himmelsk ut. klem Siv

    SvarSlett
  25. Nå har jeg vært inne hos "Lys på livet" og kjent på den gode løksuppa, så kan jeg vel saktens ta din banansplitt til dessert. Uhm - ser fortreffelig ut!

    Klem Marit

    SvarSlett
  26. nam!! for ein fabelaktig dessert:)
    Så nydelig bilde - du er så flink å ta bilder.

    God søndag, helsing Marianne:)

    SvarSlett

ツ tusen takk for at du tar deg tid til en liten
kommentar - det varmer et lite blogghjerte ღ

Du kan også følge med på min Facebook side:
Miss Mette
► klikk på navnet så kommer du direkte
..........................................................

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...