Menylinje


lørdag 24. mars 2012

Feiring…

Ja, da drar på straks av sted til 70- årsfeiringen til min stefar… Da er klær og sko lagt frem og lille Bamse er dusjet og stelt… Ser frem mot en koselig kveld sammen med familien ღ Blir koselig å feire dagen til min stefar, og samtidig ønske dem velkommen til Brønnøysund, etter at de har bodd i Trondheim i mange år… Pakket inn pakken i sort papir og pyntet med bånd i hvitt og gull – samt noen lerkekongler for å gjøre den litt tøff – syns den passet perfekt til dagen hans :)

Ønsker alle en riktig fin lørdagskveld, så tar jeg meg en bloggrunde i morgen til dere :)) Og husk i natt skal vi stille klokken 1 time frem, og i morgen er det vaffelkakedagen, og det passer jo ekstra fint på en søndag ;)) Kos dere og nyt helgen, klem fra Mette



23 kommentarer:

  1. Så kos, grattis til jubilanten :-)) stas å få de til Brønnøysund :-)) endelig sommertid :-)) nå ligger tåka tykt her jeg er ute i havgapet :-)) ha en kos feiring og en kos vaffeldag i morgen

    SvarSlett
  2. SÅ kjekt med feiring!
    Kos dokke og god helg!

    SvarSlett
  3. Fin pakke, blir nok glad for den :-) Kos dåkker i kveld :-)

    SvarSlett
  4. Koselig med familie lag, håpeer dere får en fin kveld. Flott innpakket gave,gjorde seg med konglene

    Klem Anita

    SvarSlett
  5. Flott og dekorativ pakke. Jeg syns det er gøy å motta pakker som har litt forseggjort innpakning. Flortt bilde. Likte forresten skoene dine, elegante. Kos deg masse i bursdagen og fortsatt god lørdag.

    SvarSlett
  6. Å gurimalla så fint bilde med de sorte skoa og greier! Skikkelig tøft!!

    SvarSlett
  7. Lekre bilder Mette.So fint du har pakka inn:)
    Kos deg masse♥
    Dei beste ønsker til jubilanten*
    Klem frå Mette.

    SvarSlett
  8. Så koselig med bursdagsfeiring, kos dere !!!
    de skoene dine var knallfine !!!!

    Ha en flott kveld !!

    Klem fra Maren.

    SvarSlett
  9. Lekkert! Og bildene du tar er så herlige. Kos deg med familien! Lagt meg til som følger, da jeg ser jeg ikke har gjort det tidligere.

    SvarSlett
  10. Nydelig innpakning :)
    Og en fantastisk flott blogg.
    Har lagt meg til som følger, og legger deg også i bloggrullen min - gleder meg til å følge deg:)
    Ha en fin kveld.
    Hilsen Inger

    SvarSlett
  11. Nydelig innpakning! Kos deg masse i kveld.
    Klem fra Hanne Mette

    SvarSlett
  12. Du tar så utrolig fine bilder, Mette :) Lekre!
    Nydelig gaveinnpakkning :)

    Alltid så inspirerende å titte innom her:)

    Kos dere masse i 70-årslag i kveld :)

    Vi gleder oss også til vaffelhjertedagen i morgen<3

    Klem Lisa:)

    SvarSlett
  13. Herlig pakke og lekre sko!!
    KOS dere ♥

    SvarSlett
  14. Fantastisk flott pakke!!!!
    Nyt kvelden!!! Jeg har vært i 6 års dag...ikke helt det samme som voksen fest nei ;)
    Klem Tove

    SvarSlett
  15. Tøff innpakning! Håper feiringen ble bra! Ha en fortsatt fantastisk helg!

    Klem fra Jijji

    SvarSlett
  16. Lekkert! Både innpakning, champagne og sko:) Kos deg masse!

    Her har vi vært ute og kost oss i solen i hele dag - deilig:)

    SvarSlett
  17. FLott innpakning og nydelige sko, kjære Mette!
    Så kos å få mamman og stefaren din så nærme!!
    Kos deg i kveld og med vaflene i morgen!!
    Titti-klæmm!!

    SvarSlett
  18. Så herleg, de må nyta!

    :D Klem!

    SvarSlett
  19. Du tryller frem alt som er vakkert, Mette.
    Siden formidler du det på en flott måte.
    En glede å hvile øynene på.
    Bildene dine. Detaljene.

    Håper at dere koste dere skikkelig i går,
    og at det ble en fin kveld. :)

    God søndag!

    SvarSlett
  20. Lekker pakke og bilder!
    As always!
    Håper feiringen var vellykket! =]

    SvarSlett
  21. God søndag Mette!! Håper du hadde en fantastisk kveld:o))

    SvarSlett
  22. Jeg håber, I får en god fest. Vi skal til min mors 75 års fødselsdag i påsken. Det skal også blive hyggeligt :-)

    God søndag
    Klem Birgitte

    SvarSlett
  23. Så flott du har ordnet pakken;) Det er så koselig å få slike pakker som er så forseggjort! og å gi bort!! Nesten så en ikke har "råd" til å åpne dem;)
    Sto god i stil med skone dine;)

    Klem fra Ann-M.

    SvarSlett

ツ tusen takk for at du tar deg tid til en liten
kommentar - det varmer et lite blogghjerte ღ

Du kan også følge med på min Facebook side:
Miss Mette
► klikk på navnet så kommer du direkte
..........................................................

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...