Menylinje


onsdag 21. mars 2012

Ettermiddagskaffe & husvask…

En ettermiddagskaffe før det braker løs her i dag, med helgevasken! – ettersom det er forskjellige andre ting som står på plakaten resten av uken, blir det derfor vaskedag i dag :) Og jeg får god hjelp av min kjære som skal ta seg av det tyngste. Jeg springer hit og dit med ting som skal på plass, tørker litt støv og slik, mens min kjære springer rundt med støvsugeren ღ Og da er det veldig viktig at man slapper litt av etter middag med en kaffe, og litt lesestoff ;) Derfor litt bilder fra stua, kaffekoppen og skjønne blomster her i dag… Skydekket ligger lavt, og det regner som vanlig… Var på gartneriet i dag og kjøpte meg noe grønt – kjente jeg trengte litt forandring og fornying her inne ღ og det hjelper godt med litt blomster som pynter opp…

«Ikke noe annet varmer hjerte bedre, enn godheten, tryggheten og kjærligheten... 
man får av andre, men det største av alt er å kunne gi det tilbake...» 




18 kommentarer:

  1. Ha en kjempe fin kveld du også.
    Deilig med en rolig stund og et flott magasin
    klem

    SvarSlett
  2. Hei.
    Så morsomt....jeg har også kjøpt det bladet i dag.
    Skal kose meg med det nå.
    Nydelige bilder fra deg ;))

    Ha en vidunderlig kveld da,i morgen skal det bli sol her i Bergen!

    Klem Klem

    SvarSlett
  3. Så koselige bilder!
    Deilig med nyvasket hus ;)
    Ha en herlig uke videre!
    Klem

    SvarSlett
  4. Så koselig. nydelig campanula :)
    Flotte bilder å beundre.

    Ha en fortsatt fin kveld

    Klem fra MArgareth

    SvarSlett
  5. Kaffen smaker ekstra godt når huset er nyvasket;)
    Nydelige bilder;)

    Klem fra Ann-M.

    SvarSlett
  6. Så hyggelig at du får hjelp av din kjære til husvask. Jeg elsker de bildene dine, og så fint krus :)

    SvarSlett
  7. Deilig med nyvasket hus, det er faktisk det beste jeg vet - får ekstra energi av det jeg, hehe:)
    Men noe hjelp får jeg ikke, ikke av mannen og ikke av de to ungdommene i huset...sukk:(

    Nydelige bilder!!
    Elsker fargen på Campanula'n ♥

    SvarSlett
  8. Som jeg skulle gjort det selv; blomster noe godt i koppen og et interiørblad, ja da kan man kose seg :))

    SvarSlett
  9. Heia Mette :)
    Nydelige bilder, som vanlig :)
    Såå fine de kaffekoppene du har, regner med kaffen smaker ekstra godt i dem :)

    Tror ikke vi får tid til en prat noen gang vi, alltid noe jeg stresser med, å på sentret haste jeg med å finne Ronja-snuppa mi som skulle synge men heller hadde forvillet seg på lekebutikken gitt, men håper på bedre tid neste gang vi møtes :)

    Fortsatt fin uke til deg
    Klem Mette :))

    SvarSlett
  10. Deilig med avslapping,en må ha det:)
    Ha en fin dag selv om det regner mye der oppe..
    klemklem

    SvarSlett
  11. Huff, eg vaskar aldri golv. Det er heilt sant. Kan ta vekk flekkar, men ikkje noko meir. Har ei svigermor som vaskar golva annakvar månad, elles er støvsugaren framme kvar dag. Når eg har rydda, hatt alle kle på plass, støvsugd og kasta boss så har lufta gått ut på meg. Mannen i huset har ikkje auge for å sjå kva som må gjerast... Jaja. Eg er flink å lage mat då ;-)

    Ha ein fin dag.

    SvarSlett
  12. Hei på deg.
    Flotte bilder fra en velfortjent avslappende stund!!!
    Tusen takk for hyggelige ord hos meg ;)
    Ønsker deg en riktig fin dag.
    Klem, Monica

    SvarSlett
  13. koselige bilder, fikk selv lyst å sette meg ned for en god kopp te og ett herlig inspirerende interiørblad,

    SvarSlett
  14. Ah, deig med kaffe og nyvasket hus! Herlig følelse! Nydelige bilder også! Ha en fin dag og helg! Klemmer

    SvarSlett
  15. Hei hei!
    Takk for koselig hilsen inne hos meg!
    Ingenting er bedre enn å krype opp i sofaen med nytt interiørblad... har ikke blitt så mye av det hjemme hos oss i det siste da... men når vi er ferdig med monster-prosjektet vårt... Da skal vi relaxe helt! ;)
    Ha en fin helg! Håper at våren kommer denne helgen!
    Klem Henriette

    SvarSlett
  16. Så koselig bilder:) deilig å slappe av med ett blad og en kaffekopp:)
    Ha en fin fin kveld,søte deg:)
    Klem

    SvarSlett
  17. Hei Mette:)
    Tusen takk for koslige ord på bloggen min:) Og velkommen som følger:)
    Nå har jeg vært å tittet litt hos deg også,og må si du hadde mange flotte,og varierte innlegg:)var litt artig å lese om hvorfor du hadde valgt akkurat det bloggenavnet du har også;)Her vil jeg komme tilbake,så jeg legger meg til som følger hos deg også. Herlige blåe blomster du hadde på bordet
    ,og det er deilig når helgevasken er tatt.her hos meg braker helgevasken løs imorgen;)..Ha en flott helg.
    Klem Linda:)

    SvarSlett
  18. Så koselige bilder du har tatt! ja, det gjør seg alltid med nye blomster i hus. Skal ta meg en tur på plantasjen til påske og pynte litt til neste helg. Fin torsdagskveld til deg! :)

    SvarSlett

ツ tusen takk for at du tar deg tid til en liten
kommentar - det varmer et lite blogghjerte ღ

Du kan også følge med på min Facebook side:
Miss Mette
► klikk på navnet så kommer du direkte
..........................................................

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...