Menylinje


søndag 4. mars 2012

Utfordring hos NIB, Here I am - This is me…

I NIBs marsutfordring «Here I am – This is Me» er utfordringen og style, eller å ta bilder av interiøret slik det er til vanlig hos meg. Jeg valgte et bilde som jeg har tatt tidligere, av stua og sofakroken min… Føler dette er meg, den enkle lyse klassiske stilen blandet med bruntoner av både nye og gamle interiør gjenstander. Omgitt av pledd og puter liker jeg å krype oppi sofaen og kose meg med et tv-program, et koselig mat/ interiørmagasin eller lese en god bok – og særlig da med en strikket ulljakke, ullsokker og varm sjokolade ღ

Nå skal jeg inn å se på de andre sine bilder, og bli inspirert
Og hvis du vil se klikker du HER for å komme til siden til NIB.
Ønsker alle en fortsatt fin søndag, stor klem fra Mette





33 kommentarer:

  1. ÅHHH vilka fina bilder:)Jag gillar din blogg..bra inspiration..Önskar en skön vecka.

    LOVE Maria på inredningsvis.se

    SvarSlett
    Svar
    1. Så koselig ღ
      Jeg tar meg en tur innom
      din blogg også ganske snart
      Klem fra Mette

      Slett
  2. Dette bilde er så kjempe fint! Klem Madelén

    SvarSlett
  3. Koseleg plass i stova dette :-)

    Fin veke til deg :-)

    SvarSlett
  4. Så koselig:) Akkurat sånn jeg tenkte at du har det gjennom det jeg har vært innom bloggen din:)

    Fin uke til deg.

    SvarSlett
  5. Du har det så utrolig lunt og koselig :))
    Eeeelsker stilen du har, sååå lekkert !!!

    På tide å ta seg selv i nakken å lage et innlegg eller to, kjenner jeg !!!
    Ønsker deg en flott søndagskveld . .

    Klem fra Maren.

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk,, Maren
      Jeg kommer innom å
      titter jeg vet du ;)
      Klem...

      Slett
  6. Kjempefint bidrag Mette:)
    Sånn som jeg kjenner deg og bloggen din, er dette et bilde som beskriver deg godt:)
    Herlig krok for masse kos og hygge det ♥

    Ha en fin fin søndag!!

    SvarSlett
  7. SÅ nyyydelig! Ha en super fin Kveld! Klem fra Yvonne.

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusetn takk Yvonne ღ
      Titter innom bloggen
      du snart... :)) Klem
      fra Mette

      Slett
  8. Mette, jeg er målløs! Nyyydelig bilde!! Du har det så utrolig koselig:)

    Klem

    SvarSlett
  9. Så kjempekoslig og nydelig du har det.Du er så flink...Stor klem fra Karin

    SvarSlett
  10. Kjempe nydelig bilde, Mette.. Ser utrolig koselig ut.
    Synes dette bilde beskriver deg godt,sånn som jeg kjenner deg gjennom bloggen:)
    Håper du har en herlig søndag:)
    Klemklem

    SvarSlett
    Svar
    1. ... så koselig ღ
      tusen takk skjønne :)
      Klem fra Mette

      Slett
  11. Skikkelig lekkert Mette:)
    Lykke til, klem fra meg:)

    SvarSlett
  12. Nydelig bidrag :)
    Koselig og innbydende!

    Her har vi vært på fotomesse og svermet i Lillestrøm.
    Ønsker deg en fabelaktig søndagskveld.
    klem

    SvarSlett
  13. Det er så flott og koselig hos deg Mette! Nyt kvelden og den deilige søndagsroen:)
    Klem Anne Karin

    SvarSlett
  14. Nydelig bidrag! Lykke til i utfordringen!!!

    Klem fra Hanne

    SvarSlett
  15. Jeg husker forrige gang du viste dette bildet, da kommenterte jeg også. :) Jeg synes du har det kjempefint i stua, klassisk og pent. Liker det absolutt! :))

    SvarSlett
    Svar
    1. Så koselig å høre ღ
      Tusen tall, Jessica

      Slett
  16. takk for koselig kommentar hos meg! :) nydelig bidrag du har. :) lykke til i utfordringen!! :)

    La meg til som følger hos deg jeg! Ny blogg for meg dette!

    Klems Diana.

    SvarSlett
    Svar
    1. Så koselig ღ og velkommen skal du være...
      Håper du kommer til å trives her hos meg
      Ønsker deg også en fortsatt fin uke, klem
      fra Mette

      Slett
  17. Så koselig du har det Mette ,) Likte så godt speilet, nyyydelig!! ,)
    Ønsker deg masse lykke til!! ,))
    Håper du nyter av søndagskvelden <3
    Klemmer Anki

    SvarSlett
  18. Hei Mette! Tusen takk for fin kommentar:) Kjempefint hos deg,speilet var utrolig flott! Klem

    SvarSlett
  19. Så nydelig sofakrok, helt min stil:) Lykke til i utfordringen! Har fulgt deg en stund, og nå legger jeg meg til som følger:) Ha en flott ny uke!

    SvarSlett
    Svar
    1. så koselig at du vil følge meg ღ
      Ha en flott uke du også, så skal
      jeg titte innom deg snart :)
      Klem fra Mette

      Slett
  20. Så nydelig!
    Krype oppi sofaen må være min favoritt og:)

    Klem fra Margit

    SvarSlett
  21. Flott bidrag! Så stilig den lenestolen!:)

    Lykke til i utfordringen!

    Klem Marit

    SvarSlett
  22. Lekkert og flotte kontraster, lykke til!! Klem fra Jorunn

    SvarSlett
  23. Du har det så koselig, Mette! Nydelige bilde til utfordringen! Lykke til!
    Du er så flink til å sette sammen dine ting. :)

    Håper dagene dine er gode!


    AW

    SvarSlett
  24. Flott bilde og nydelig bidrag, Mette. Likte godt speilet ditt!
    Ønsker deg en fin kveld
    Jeg tar meg en liten bloggrunde før jeg skal stupe i seng :)
    Klem Tonje

    SvarSlett

ツ tusen takk for at du tar deg tid til en liten
kommentar - det varmer et lite blogghjerte ღ

Du kan også følge med på min Facebook side:
Miss Mette
► klikk på navnet så kommer du direkte
..........................................................

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...