Menylinje


søndag 25. mars 2012

Vaffelkakedagen…

Vaffelkakedagen kunne ikke passet mer perfekt i dag :) Det ble vafler til middag her i dag, hihi… Etter en kjempeflott feiring med taler, sanger og masse god mat, - ble det i dag frokostbuffe hos mamma og stefar i formiddag… Så da ble vi alle samlet til koselig prat og mat igjen, hihi…. Veldig koselig og prate litt før alle reiste hjem igjen til sitt. Her har jeg vært i redusert form i dag, sovnet på sofaen gjorde jeg også :))

Nå blir det ikke så mye enn å slappe av hjemme foran tv og dataen :)
Har ikke vært på dataen før nå i dag, så nå skal jeg sjekke siste på
Facebook før jeg tar meg en bloggrunde…

Tusen takk for alle koselig kommentarer i innlegget under ღ
Ønsker alle en fortsatt fin søndagskveld, stor klem fra meg….





25 kommentarer:

  1. Det høres ut som ei kjempekoselig helg :) Koselig å samles sånn alle sammen :)

    Her glemte vi å stille klokkene, så jammen ble det vafler til middag her og i dag ;) Og det passet iallefall minstemor helt topp, som ber om vafler til middag hver dag;)

    Kos deg videre og ha en fortsatt fin søndag :)

    Klem Lisa:)

    SvarSlett
  2. Vakre bileter, som vanleg :-)
    Skal straks steike vaffler her i huset også.

    klem

    SvarSlett
  3. Ååå så deilige bilder ♥ nami nam
    Jeg har faktisk det samme servise,det er så lekkert ♥
    Setter veldig pris på gode råd,så kjekt å ha bloggen når man står fast litt :))
    Kjekt men dine koselige kommentarer Mette ,du er så positiv og god ♥

    Klemmer & masse SMIL

    Bente

    SvarSlett
  4. Hei Mette,
    nå fikk jeg sannelig lyst på vaffelkake med jordbær. Du fristet meg skikkelig der,
    selv om jeg er mett etter middag...
    Ha en fin søndagskveld:-)
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  5. Du og jeg har samme bloggetema i dag,kanskje ikke så rart siden det er den store vaffeldagen:))
    Kos deg med facebook og bloggerunde..
    klem
    kathrin

    SvarSlett
  6. Hei Mette:) Takk for kjempekoselig kommentar hos meg! Nydelig med vafler...nam-nam!
    Syns du har en flott blogg! Legger meg til som følger. Ha en fin kveld. Anita :)

    SvarSlett
  7. ÅÅååå,nå kan du tro jeg fikk lyst på vafler her!!!Fristende og lekre bilder:)))
    toveklem:)

    SvarSlett
  8. Det ser farlig godt og fristende ut :) Her i hus finnes desverre intet vaffeljern..
    Håper du har en fin kveld :D Klem

    SvarSlett
  9. Mmmmm,....det så virkelig godt ut. ha en fin søndagskveld:)

    SvarSlett
  10. Flere som har kost seg i dag ser jeg...
    Ha en fin kommende uke
    klem

    SvarSlett
  11. ååå så deilig det så ut. Ble helt fristet jeg..
    Jeg hadde tenkt å lage vaffler og idag, men kom på at vaffeljernet er på jobben min, så ... Men god middag hadde vi. Det kan du se på dagens inlegg på min blogg idag:)

    Koselig å følge deg...
    Klem Margareth

    SvarSlett
  12. Du tar så fine bilder!
    Ser kjempegodt ut :)
    Jeg har også fått vafler i dag, i solvewggen hos ei venninne ;)
    Ha en fin kveld!
    Klem

    SvarSlett
  13. Hei :0) Og tusen takk for veldig koselig kommentar på bloggen min :) Artig :0)
    Så fin blogg du har! Veldig fine bilder du tar! Jeg kommer til å følge bloggen din også :)

    SvarSlett
  14. Mmm:) Kos :) Hærlige vafle bilder♥

    SvarSlett
  15. Vafler her å i dag :-)
    Men vi hadde ikke fått med oss
    at det var den store vaffeldagen ;-)
    Men godt smakte nå vaflene uansett hehe.

    Herlig fristende bilder forresten ;-)

    Ønsker deg ei fin ny uke!
    klem fra Hilde

    SvarSlett
  16. Lekre vaffelbilder! Og dine ser litt sunnere ut enn mine. Nam.

    SvarSlett
  17. Nam! Vafler er noko av de beste som finns:)
    Vi hadde dessverre gløymt å kjøpe egg i går, så ingen vafler i dag.

    Utrulig smashing bilder forresten.

    Håpar du har hatt ei fin helg, helsing Marianne:)

    SvarSlett
  18. Så herlige vaffelbilder hos deg, nå venter vi bare på at influensaen skal ta slutt her i huset slik at vi kan kose oss også! Ha en herlig førpåske uke hos dere!

    SvarSlett
  19. Det såg nydeleg godt ut! Me har visst gløymd heile vaffeldagen, me.
    Tusen takk for fin kommentar inne hos meg, og velkommen som fylgjar! Eit lite, men godt selskap : )
    God veke!

    SvarSlett
  20. Hei Mette.
    Så vakre bilder,skulle tro det var fra en kokebok...
    Vi har kost oss også i dag,med skikkelige kaloribomber!
    Ta en titt innom så får du se,hi hi.

    Ha en fin kveld.
    Klem Camilla.

    SvarSlett
  21. Koselig;)
    Tusen takk for kommentaren på teppet mitt;)
    I dag har vi feiret vaffeldagen med besøk sørfra og vi har kost oss i duskregn med litt hagerydding.

    Ønsker deg en super uke;)

    Klem fra Ann-M.

    SvarSlett
  22. Mmm..det så godt ut.. Glemte hele vaffeldagen vi:( Får se om ikke får lagd vaffler i dag i steden..
    Håper du har en fin start på ny uke:)
    Klem

    SvarSlett
  23. Åh!!! De vaflene så svært godaktige ut! Godt at noen har tid til å konsentrere seg om å skape perfekte vafler for fotografering! Hjemme på altanen vår hadde vi et svare strev med å holde tritt med barnas "prøve-smaking" underveis i stekingen...

    SvarSlett
  24. Gjett om jeg fikk lyst på vafler nå:D Vaffeldagen gikk meg hus forbi, så vi tyvstartet litt og hadde vafler på lørdag;)

    Fin fin ukestart til deg - her er det blå himmel og sol, og den skal nytest til fulle:)
    Klem

    SvarSlett
  25. Vakkert!! Fine bilder du viser:-) Håper det går bra med deg..Klem fra Stinemor

    SvarSlett

ツ tusen takk for at du tar deg tid til en liten
kommentar - det varmer et lite blogghjerte ღ

Du kan også følge med på min Facebook side:
Miss Mette
► klikk på navnet så kommer du direkte
..........................................................

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...