Menylinje


tirsdag 20. mars 2012

Stor forskjell….

Ja det er stor forskjell på vær og føre, det skal være sikkert… I går våknet jeg til masse snø, sol og blå himmel I dag var det litt annet vær - overskyet, regn og grått… Vakkert på hver sin måte ღ men jeg vil si at sol og blå himmel er litt mer attraktivt :) Her bruker jeg innimellom å gå tur med lille Bamse, en vakker tursti rundt et vann like ved Brønnøysund. Ellers ikke så mye aktivitet her hos meg om dagene. Prøver så godt jeg kan og bli fort frisk, slik at jeg kan være med på 70-års feiring førstkommende lørdag - min stefar fyller 70… Ønsker alle som titter innom en riktig fin kveld ღ


19 kommentarer:

  1. Mye vær her også!! Tilogmed snø i går morges...det har vi knapt hatt i hele vinter!!
    Men det nærmer seg veldig vår,det setter nok både to-og firbeinte pris på!! ;-) Her må vi sliiite ut Ladyen vår når det regner,haha,og det gjør det jo rimelig mye her vest!!
    God bedring og lykke til med evt feiring av stor dag!!
    klm ingrid l

    SvarSlett
  2. Ja det er virkeleg store forskjeller om dagen. Her var det nysnø i går og i dag så og sei heilt bart!! Det er vakkert med snø (og blå himmel:) men no ønskjer eg berre VÅR!!
    God bedring, håper du blir bra til lørdag.

    Ønskjer deg ein fin kveld.

    Klem Marianne

    SvarSlett
  3. Veldig stor forskjell, her snakker vi kontraster. Men Våren kjemper om plassen og den vinner :)
    Masse god bedring :)
    Klem Laila

    SvarSlett
  4. Typisk vår vær kanksje. Vakre bilder uansett. Håper du bilr frisk til 70 års feiring. Ha en fortsatt fin uke. Klemmer fra Elin

    SvarSlett
  5. Amazing photos dear Mette!

    Big kisses and greetings from Croatia!:)

    SvarSlett
  6. Ja, jeg må nok si jeg likte den blå himmelen best jeg også =]
    Gleder meg sånn til våren vi har i vente.
    Med alt som våkner til liv!
    'Blomsterknoppene' i meg spretter bare jeg tenker på det! ;)

    God bedring Mette!
    Håper du blir i knall form til lørdagens feiring! =]

    KLEM

    SvarSlett
  7. Blå himmel er absolutt best!:) Fortsatt god bedring Mette:)

    Klem

    SvarSlett
  8. Ønsker deg en riktig god bedring fra Bergen ;)
    Her skal det visst bli sol til helgen....besvim! he he,skal bli fint.

    Klem Camilla.

    SvarSlett
  9. Flotte bilder.
    Eigentleg har veret sin eigen sjarm, same kva valør det har.
    Spennande iallfall.

    Klem frå Anne-Mari

    SvarSlett
  10. Mye sånt som veret var her i går, bildet e syns eg va best, sjøl om begge e like.

    Ha ei fine uka videre.

    SvarSlett
  11. Åå så vakkert. Begge bildene var vakre. Men på hver sin måte.

    Håper du blir frisk så du kan feire din stefar.

    Vi gleder oss til sol her i Bergen

    Klemmer fra Margareth

    SvarSlett
  12. Det øverste bildet er magisk!Ser nesten uvirkelig ut..Venter og venter på vår her og det er mye vær som på det nederste bildet ditt hos oss..Lykke til med Stefars bursdagsfeiring:))
    klem
    kathrin

    SvarSlett
  13. Vakre bilder Mette!!
    Jeg er enig med deg, det er noe spesielt vakkert med sol og blå himmel!!
    Håper du blir bedre og får feiret med stefaren din!!
    Stor klem fra størstepia

    SvarSlett
  14. Men fortsatt mye snø! Jeg liker begge bildene som bilder, men jeg vet at det synger i sjela når sola skinner!

    SvarSlett
  15. Det førtste bildet var utrolig flott!!
    Skikkelig vinterstemning:)

    Ha en fin dag:)

    Klem Linda

    SvarSlett
  16. Veldig fine bilder begge to :) Det første gir skikkelig go vinterstemning, mens det andre gir en herlig vårstemninng for da snøen smelter vet man at våren er i anmasj :)

    Masse god bedring, håper du blir frisk og rask til bursdag i helga :)

    Klem Lisa:)

    SvarSlett
  17. Nydelige bilder! Skikkelig stemning i de!

    Ha en strålende onsdag!

    SvarSlett
  18. Du tar de vakreste bilder Mette :)

    Ønsker deg en fin onsdag. Jeg skal hjem til mamma og få ordentlig vietnamesisk i dag - gleder meg!
    klemklem

    SvarSlett
  19. Ja det var store forskjeller, men begge var vakre på hver sin måte:) Nydelig bilder du deler:)
    Ha en herlig onsdag,søte deg:)
    Klem

    SvarSlett

ツ tusen takk for at du tar deg tid til en liten
kommentar - det varmer et lite blogghjerte ღ

Du kan også følge med på min Facebook side:
Miss Mette
► klikk på navnet så kommer du direkte
..........................................................

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...