Menylinje


fredag 16. mars 2012

Himmelsk skjønn…

Tusen hjertelig takk for alle koselig ord og ikke minst flotte tips ang halsbetennelsen på Facebook siden min MissMette tidligere i dag ღ Våknet i dag tidlig med halsvondt, feber og leddsmerter. Utover dagen ble det bare mer og mer ille, så jeg måtte krype til korset og dra meg bortover til legen… Han ser på halsen min og sier: «ja jeg tror jaggu du har rett, det ser ut som et krater der nede» haha… :)) Han får no sagt det han… Så da ble det pencelinkur på meg noen dager fremover…

Takk og pris for at jeg har en bedagelig og trøtt liten Bamse som ikke vil ut med det første. Han hoppet opp i godstolen min, og la seg godt til rette på teppe som jeg fikk av svigermor. Her lå han i timesvis mens jeg sov på sofaen i dag – lille gullet mitt ღ Derfor ble det et litt sent innlegg her i dag, har ikke hatt krefter til så mye annet enn å sove i dag. Snille mannen min har laget hjemmelaget pizza og gått alle turene med lille Bamse, da jeg fikk beskjed om å holde meg i ro inne og hjemme… Skal prøve å titte innom dere i løpet av helgen, jeg kan jo ikke ligge på sofaen hele tiden :)))


Med dette "himmelske" bildet er jeg også med i Petunias utfordring

18 kommentarer:

  1. Masse god bedring!!
    Skjønneste vofsen da!!
    God helg!!
    klm ingrid l

    SvarSlett
  2. Ønsker deg god bedring, og håper at helgen ikke blir tilbrakt på benken,men at medisinene er hurtigvirkende slik at du kommer deg på beina.
    Godt er det at du har noen som stuller rundt deg, og bamsen din ikke krever noe særlig enn å ligge å kose seg.
    Klem

    SvarSlett
  3. Det er no måte på kor mye syk du skal være://
    BLI BRA !!!!! ♥♥♥

    God bedring !

    Varme klemmer Bente

    SvarSlett
  4. Nydelige bilder! Og så ønsker jeg deg riktig god bedring :) Klem fra Anette :)

    SvarSlett
  5. Herleg himmelsk og skjønn Bamse!

    God betring :-)

    SvarSlett
  6. Så bra at du har fått medisin, da er det bare håpe på snarlig bedring. Bamse er bare så skjønn der han ligger i teppet der...han vet å ta livet med ro han:)) Ja det er så kos med hund, visste ikke det gikk an å bli så betatt i en hund jeg, som jeg har blitt i min snille Lisa;)To uker siden jeg fikk henne nå. Takk så mye for hilsen hos meg- og så ønsker jeg deg masse god bedring, klem :0)

    SvarSlett
  7. Så fint det er i Brønnøysund! Hilse lille, tillitsfulle gutten, som bare ligger trygt på ryggen og sover. Du skal se at helgen blir litt bedre for deg av forkjølelsen. Tusen takk igjen for positive ord for Opera Jewelry!

    SvarSlett
  8. God morgen, stakkars deg!! Vondt i halsen er det verste jeg vet...Da ringer jeg alltid til mamma for trøst, tross snart 40 år gammel:) Godt med omsorg fra4 og 2-bente da:) Nydelige bilder som alltid hos deg:) Varm klem

    SvarSlett
  9. Vakkert bildet =)
    Riktig god bedring med halsen din! Halsbetennelse er helt forferdelig! Slapp av og kos deg på sofaen =)
    God klem =)

    SvarSlett
  10. Nydeleg bilete.

    God betring og ha ei fin helg.

    SvarSlett
  11. God bedring, kjære deg!

    God laurdagsklem!

    SvarSlett
  12. Nydelig bilde!:)
    God bedring til deg Mette:)

    Klem Marianne

    SvarSlett
  13. Hej Duktiga Trevliga Gulliga Mette
    Suoerfin bild verkligen :)
    å miss a nu inte.....

    S
    A
    T
    U
    R
    D
    A
    Y

    S
    H
    O
    W

    O
    F
    F

    de e kul att vara med :)
    VÄLKOMMEN
    Håkan

    SvarSlett
  14. God bedring Mette:) Herlige bilder!

    Klem

    SvarSlett
  15. Flott bilde! Så skjønn hund, da! Toipo Pomeranian? I såfall hadde jeg helt maken;) Takk for koselig kommentar hos meg. Ja, nå har det vært nok sykdom for en stund! Nå trenger vi å bli friske, samle krefter og nyte våren! Ha en fin helg.

    Klem fra Eli:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Det er en Pomeranian :))
      Klem fra Mette

      Slett
  16. Tusen takk for både det ene og det andre, Mette! ♥ Helt nydelig den lille vovsn din forresten! ♥ Må bare innrømme at det var kjempegøy å se at interiørmagasinet Boligpluss skrev så fint om Glassveranda! ;o))) God bedring, og ha en fin kveld, ja i den grad det lar seg gjøre da med vond hals! ;)
    Stooor klem,
    Ann.

    SvarSlett
  17. Rigtig god bedring. Vældig fint foto :-)

    SvarSlett

ツ tusen takk for at du tar deg tid til en liten
kommentar - det varmer et lite blogghjerte ღ

Du kan også følge med på min Facebook side:
Miss Mette
► klikk på navnet så kommer du direkte
..........................................................

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...