Menylinje


søndag 18. mars 2012

Søndagsfrokost…

Våknet til strålende vær her i dag, og det var veldig kjekt ettersom det har regnet i dagesvis ღ Jeg må fortsatt holde meg i ro og inne, men formen er i alle fall ikke verre – det går fremover :)))

I dag lagde min kjære samboer ostesmørbrød til frokost, lenge mellom hver gang vi har det, så det smakte ekstra godt ღ Det er bare sååååå godt med Toscana krydderet oppå, må prøves! … Nå er det litt data og aviser over en kaffekopp sammen med min kjære. Og etter det bare slappe av å kose oss med det som vi liker best ღ

Ønsker dere en fortsatt fin søndag og håper dere får en fin dag ღ stor klem fra meg…




24 kommentarer:

  1. Så deilig de ostesmørbrødene så ut! Fint vær her i Bodø også i dag! Søt hund du har! God søndag til deg Mette! Og god bedring!

    SvarSlett
  2. Å for en skjønn hund :)
    Herlig frokost og nydelige bilder.

    Riktig god bedring.
    Klem Camilla.

    SvarSlett
  3. God søndag Mette! Mmmm, det så ut som en deilig frokost..godt å bli vartet opp litt og spesielt når en er syk. Håper du fortsatt har en fin søndag:)

    Klem Maria

    SvarSlett
  4. Så utrolig søt hund.

    Den frokosten hørtes deilig ut. Må prøve denne en dag.

    Takk for titten, ha en fin søndagskveld:)
    Margareth

    SvarSlett
  5. Nam nam nå ble jeg sulten! :) Ha en fortsatt super søndag! Klemmer

    SvarSlett
  6. Deilige ostesmørbrød!
    Vart svolten her ;)

    Og hunden er berre nydelig -
    er litt i tenkeboksa her ang hund...

    Klem

    SvarSlett
  7. God bedring! Håper du blir frisk og rask snart :)
    Ostesmørbrød er FARLIG godt! Nam! :p

    SvarSlett
  8. Nå skal vi lage ostesmørbrød her, ble inspirert hos deg! :) Gi Bamse en STOR kos fra meg. Han er bare nyyyydelig! :)

    SvarSlett
  9. Hei Mette :)

    For en utrolig inspirerende blogg du har :) Nydelige bilder :)
    Her kommer jeg til å følge med fremover :)

    Lille Bamse må jo være den skjønneste skapningen som finnes, får bare lyst på å kose på han <3

    Masse god bedring til deg <3

    Klem Lisa <3

    SvarSlett
  10. Såg herleg ut!

    Vonar veka di vert god :-)

    klem

    SvarSlett
  11. Åh, dette så jo riktig så delikat ut :) Herlig å kose seg med god frokost når solen skinner. Men det var jo litt nedtur at det skulle begynne å SNØ på ettermiddagen. Jaja, sånn er det bare ;) Klemklem :)

    SvarSlett
  12. Takk for så hyggelig kommentar inne hos meg! Skal prøve å være nøye når jeg nå skal finne meg sofa. Komfort er alfa omega, men det hadde jo vært koselig å ha en sofa som så nogelunde bra ut også.
    Når det gjelder "boka" i hylla så må jeg le når du nevner magi. Det er faktisk boken til "Tales of Beadle the Bard" (den som kom etter at harry potter var ferdig). Så den store skinnboka inneholdt en mindre skinninnbundet herlighet med metallhjørner og dødningshode på. VELDIG glad i den boka kan man si ;).
    Kanskje jeg skal blogge om den en gang...:P
    Klem Madelén

    SvarSlett
  13. Hei Mette!
    Skjønne Bamse, han ser ut som verdens snilleste hund:))
    Smørbrødet ser godt ut,må prøves, med en liten vri..grovere brød, men spørs om det blir like godt..
    Tusen takk for koselig hilsen, Mette:) Det er en fin årstid vi har foran oss, håper på lange perioder med sol:)
    Godt at du er på bedringens vei, det er ikke kjekt når formen ikke er bra.
    God bedring og stor klem fra Anita

    SvarSlett
  14. Nam nam! Dette så veldig godt ut :)

    Ønsker deg en fin ny uke,
    KLem Jatte :)

    SvarSlett
  15. Late dager må til i en travel hverdag. Det skal man ikke ha dårlig samvittighet for. Iallefall ikke når formen ikke er på topp. Ostesmørbrød hører sjeldenhetene til hos oss også, men du så godt det er når det først serveres :-)

    Klem Marit

    SvarSlett
  16. Toscana-krydderet er blitt mitt favoritt-blandingskrydder, men enda bedre er det å tenke på at om to uker på denne tiden så er jeg i selveste Toscana!! <3
    Kos deg og la mannen stelle godt om deg, Mette!
    Deilig med sånne søndager!
    Titti-klæmm!!

    SvarSlett
  17. Hei Mette, så kjekt du tittet innom meg igjen da;) Alltid koselig!

    SvarSlett
  18. åh, så deilig det så ut... nammis!
    takk også for hilsen.
    her var det minst 5-10 cm nysnø i dag...helt hvitt, men kong vinter er en slagen mann uansett, for sola tar og smelter snøen fort fort. vinteren må bare prøve seg. for sent nå for den... så jeg smiler fortsatt like bredt!
    fin ny uke!
    klem TOVE

    SvarSlett
  19. Å det så herlig ut :)Nydelig liten vofs!

    Fineste uke start til deg <3
    Klem fra Renate

    SvarSlett
  20. Tusen takk for fine ord,Mette.
    Så herlig bilde av skjønne Bamse<3
    Mm..ser ut som en nydelig søndagsfrokost...mm..
    Håper du har en fin start på ny uke:)
    Klem

    SvarSlett
  21. Så deilig morgenstund. Jeg bruker hvitløk/urter krydder på helst toast hos oss :-)) snøen er vekk men i dag har det blåst masse her :-)) nydelige bamse :-))

    SvarSlett
  22. Nam! Så digg det ser ut:)
    Er så kjekt med lange og koselige frukostar i helgene.

    Kjempe fine utebilder du viser i forrige innlegg også.
    Fint å drømme seg litt vekk - vi har aldri vore nærmare vår og sommar.

    Klem M:)

    SvarSlett
  23. Bamse er bare så skjønn!! Han kunne jeg lett blitt glad i:-)
    Deilig ostesmørbrød. Toscana-krydder skal herved kjøpes inn! Takk for tips!!

    Nå håper jeg du snart er i form igjen!! En riktig god bedring!! Ha en fin ny uke!

    Klem fra Hjørdis:-)

    SvarSlett
  24. Jeg glemmer stadig å si at jeg er så mektig imponert over dine dataferdigheter!

    SvarSlett

ツ tusen takk for at du tar deg tid til en liten
kommentar - det varmer et lite blogghjerte ღ

Du kan også følge med på min Facebook side:
Miss Mette
► klikk på navnet så kommer du direkte
..........................................................

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...