Menylinje


søndag 11. mars 2012

Rolig søndag & photo shoot...

Har vært en veldig rolig søndag her i huset, og egentlig ikke hatt ork til å gjøre så mye heller… Sov vel og lenge, spist når vi har vært sultne – sovet enn dupp, sittet og pratet litt over x-antall kaffekopper osv :))) Deilig det også på en søndag, og bare ikke gjøre «noen ting»…

Ut er det et fryktelig uvær med liten kuling og regn, så vi har for det meste vært inn i dag… Lille Bamse kom nettopp inn fra sin siste tur, nydusjet og fønet og er i STOR slag her på gulvet ღ Mye selskap i våre firbente venner, det skal være sikkert… Tok noen bilder av Bamse i helgen, og som dere ser er det ikke bare jeg som liker skinnfellen for å ha det godt og varmt, hihi… ღ





21 kommentarer:

  1. Nydelig hund og nydelig blogg :O)
    ---Ha en fin uke -----

    SvarSlett
  2. Hei Mette,akkurat en sånn søndag har vi også hatt idag.Det er godt innimellom. Bamse er jo bare så skjønn...får lyst til å klemme han altså. Ønsker deg en fin uke,klem fra Karin

    SvarSlett
  3. Han er så FIN! :) :) ønskjer deg ei god vekke, Mette!

    SvarSlett
  4. Å,for eit nurk♥Kor godt han har det Mette!!!
    Ja,det er godt med sløvesøndagar....spesielt når det er stygt vèr:)Då kan ein kose seg inne med god samvittigheit:)

    Ønsker deg ei god,ny veke skjønne du♥
    Klem frå Mette.

    SvarSlett
  5. Høyrest ut som ein super søndag♡ Herleg å slappe av :)
    Her har det gått i eitt med jobbing :) Men det er kjekt det og, helga går berre so altfor fort!

    Nydeleg Bamse du har♡

    Klem

    SvarSlett
  6. Vakre bilder av skjønne lille Bamsegutten! Deilig med sånne dager man tar det helt med ro og gjør minst mulig..jeg er ganske god på det..hihi...Ønsker deg en flott ny uke, klem fra Jorunn

    SvarSlett
  7. Bamse er virkelig utrolig vakker. Det ser nesten ut som om han vet det også. Det er en ting blant mange som jeg har prøvd å dinne ut av og det er bl.a. hvordan får du til det beta tegnet ditt og hvordan får du snudd det ? Jeg har googlet og sjekket alle veier. Avslører du hemmeligheten?
    Ha en flott aften

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Berit :)
      Jeg bruker et gammelt redigeringsprogram som heter PhotoDraw. Dessverre er ikke dette lengre å oppdrive... Men, man skal få til å lage dette i Photoshop hvis du har det - eller i gratisprogrammet PhotoScape :) Hvordan man gjør det her vet jeg desverre ikke... Vet ikke om det var så mye til hjelp ღ Klem fra Mette

      Slett
  8. Tusen takk for kommentar, koselig at du vil følge bloggen min:)
    For en nydelig hund, kjempefine bilder av han:)

    Klem Monica

    SvarSlett
  9. Så nydelig den hunden..sukk. Kan tenke meg du er veldig veldig glad i Bamse:)

    SvarSlett
  10. Tusen takk for koselig kommentar:)
    For en herlig liten hund!
    Legger meg til som følger her jeg.
    Ha en fantastisk ny uke:)

    SvarSlett
  11. For nokre NYDELEGE bilder av ein aldeles herleg hund!!!
    Takk for koseleg kommentar inne hos meg, gjer meg sååå glad:))

    Ønsker deg ein fin dag, Mette.

    Klem Marianne

    SvarSlett
  12. Hei Mette mor..))

    så herlige bilder av lille bamse..klare og fine...

    Og nam..den banansplitten fristet veldig..))

    Den runde puten er fra Thelma T.no som jo selger den på nett..))

    Her er det vår i dag...satte ut en perleblomst i helgen...masse bier på den
    i stad..)) Er vel et sikkert vårtegn..

    Ha en strålende dag..))

    Klem

    SvarSlett
  13. Heisann Mette! =)

    Skikkeleg koseleg at du la igjen ein særs hyggeleg kommentar til meg!

    Kjempeflott og inspirerande blogg du har, og nåken FLOTTE bilder av Bamse...han ser absolutt majestetisk ut der han ligger. =) Er det ikkje herleg med slike firbeinte venna...? =)

    Legger meg til som følger, eg. =)

    Velkommen igjen, skal du vere! =)

    Hilsen Bente

    SvarSlett
  14. God mandag Mette :) Deilig og godt med sånne søndager, helt fri for planer..og bare ta dagen som den kommer! Ruskevær her i Trondheim også, innevær :)
    Bamse er herlig som alltid, mye glede i de firbente familiemedlemmene!

    Klem Maria

    SvarSlett
  15. Så nydelig Bamse er, til å spise opp:)
    Og for en herlig banansplint lengre nede her:)
    Ønsker deg en fin uke, klem Hanne

    SvarSlett
  16. Skjønne bamse,og ikke minst så fotogen:)

    Nyt ny uke:)

    Klem Linda:)

    SvarSlett
  17. Skjønne Bamse<3 Nydelig bilder.
    Håper du har en super start på ny uke:)
    Klemklem

    SvarSlett
  18. Ååå for en herlig liten Bamse! Dette er yndlingsrasen min, men dessverre så er mannen allergisk, så vi kan ikke ha pelsdyr!

    Kjempe-fin blogg du har! Legger meg til som følger hos deg:)
    Klem

    SvarSlett
  19. For en vakker hund du har <3

    SvarSlett

ツ tusen takk for at du tar deg tid til en liten
kommentar - det varmer et lite blogghjerte ღ

Du kan også følge med på min Facebook side:
Miss Mette
► klikk på navnet så kommer du direkte
..........................................................

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...