Menylinje


torsdag 22. mars 2012

Helse i hver dråpe…

Vet ikke hvor mange kopper med te, honning, sitron, ingefær og andre ingredienser jeg har drukket i det siste… velger å tro at det også har hjulpet meg :-) Er i mye bedre form, takk og pris… Går ennå på tabletter for bihulebetennelse så jeg må holde meg unna alkohol en stund. Så det blir vel til at jeg blir sjåfør førstkommende lørdag på min stefars 70-årsfeiring :) Ikke at det er noe problem da jeg sjelden drikker, men det hadde vært koselig med et glass vin til maten da ღ

Men, men ikke noe å gjøre med – kommer til å ha det veldig koselig uansett. Gleder meg masse til feiringen, det skal bli veldig koselig å treffe familiemedlemmer som kommer langveisfra ღ Nå, skal jeg se litt på «Gossip Girl» før jeg tar meg en bloggrunde – see you…


Det lille søte serveringsbrettet kjøpte jeg på nettbutikken Thelma T - koppen er fra IB Laursen.



16 kommentarer:

  1. Huff.. bihulebetennelse er ikke mye kjekt:/ Om ikke alle remediene har hjulpet, så er uansett veldig koslig å sitte inne med en varm kopp te:)

    Herlige Bilder! Ønsker deg god bedring, og en fin torsdagskveld:)

    SvarSlett
  2. Så fine bilder!
    Jeg drikker også mye te.Sundt og godt.
    Håper du blir bedre i formen snart.

    SvarSlett
  3. Så nusseig tekopp =) Og te er bra for det meste ;)
    Håper formen kommer seg kjapt!Fortsatt god bedring :D
    Klem Line

    SvarSlett
  4. Godt å høre at du er på bedringens vei :) Nå må du bli
    frisk som en fisk! Klem fra meg

    SvarSlett
  5. Så godt at formen er blitt bedre!
    Nydelige bilder - er så imponert over redigeringen din :o)
    Ha en fortsatt fin kveld!

    klem Mona

    SvarSlett
  6. Godt og høre at du er på bedringens vei:)
    Nydelig bilde..
    Kose deg masse i 70 års lag..
    klem
    kathrin

    SvarSlett
  7. God bdring videre, godt at formen er stigende. Søt den prikkete koppen =)

    SvarSlett
  8. Kjempefine bilder:)
    Likte veldig godt servietten du har under te-koppen :) Kan jeg spørre hvor de er fra?

    Fortsatt god bedring :) Kos deg med "Gossip girl" og blogg-runde :)

    Klem Lisa:)

    SvarSlett
  9. Godt at formen begynner å bedre seg!;)
    Jeg har også sånne "må gjøre" ting når jeg blir tett i hals og nese!! Troa må man ha, selvom mannen ler litt av meg der jeg heller innpå med c-vitamin, rød solhatt, grønn the, appelsiner, blåbær og honning. JEG tror iallefall at det hjelper, og det er vel det viktigste?!;)
    Masse flott hos Thelma T ja, har shoppet der jeg og!;)
    God torsdagskveld!
    Klem fra størstepia

    SvarSlett
  10. Hei Mette.

    Først tusen takk for kommentar og hilsen i bloggen.
    Nå har Mr Bjørkly trukket deg som vinner av lysestaken fra Princess,
    av de som har kommentert. Gratulere til deg.
    Siden vi bor i samme kommune, kan du faktisk få den levert på døra.
    Send meg en mail på heimeron@gmail.com, om adresse og evt telefon, så kan jeg
    komme med den til deg.

    Herlig bilde av tebrettet. << Me like >> Ha en fin kveld.

    SvarSlett
    Svar
    1. Å, så koselig overraskelse :)
      Har sendt deg en mail, ha en
      fin kveld videre. Klem fra Mette

      Slett
  11. Så fine bilder, fikk meg til å få veldig lyst på te..for å ikke snakke om nytt utstyr til te..hehe.. Nydeli tebrett<3
    Håper formen din blir fort bedre.
    God helg til deg og dine.. Kos dere i 70 årslag:)
    Klem

    SvarSlett
  12. Så kjekt du vant Mette :))Koselig
    Flotte bilder,stilig med de applesinene ♥
    God helg søte deg ♥

    Klem & Smil

    Bente

    SvarSlett
  13. Uffa meg, høres ikke bra ut med den betennelsen, håper du er på bena igjen fort. Nydelige bilder du har tatt, jeg er også så glad i te. Fin kopp du hadde der! God helg til deg! :)

    SvarSlett
  14. Masse god bedring til deg. Håper du snart er frisk som en fisk igjen.
    Nydelige bilder som alltid.. Herlig!
    Kos deg med familieselskap i helgen.

    Klem fra Tonje Merethe

    SvarSlett
  15. Hei:)
    Flotte bilder! Eg fekk lyst på te:)

    Eg har også tru på at te og honning og kanskje litt sjokolade hjelper:)

    Kos deg masse i selskap - snill du er som er sjåfør:)

    God helg!

    SvarSlett

ツ tusen takk for at du tar deg tid til en liten
kommentar - det varmer et lite blogghjerte ღ

Du kan også følge med på min Facebook side:
Miss Mette
► klikk på navnet så kommer du direkte
..........................................................

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...