Menylinje


onsdag 14. november 2012

Sunt og godt, og et tilbakeblikk for 25 år siden…

NA (namdal arbeiderblad) 13. november 2012.
Tusen takk for alle tips angående eføy, jeg skal prøve en gang til å se om jeg får det til ღ I dag blir jeg uten datamaskin da min venn skal ta en titt på den igjen… Er ikke helt som den skal etter at det kom en feil på den for noen uker siden… Så i dag, i all hast legger jeg ut dette bildet av frokosten min før jeg drar av sted med datamaskinen min ღ

Jeg bruker som regel å spise en skål med frukt og bær til frokost. Hvis det i stedet blir knekkebrød, så spiser jeg frukt og bær til kvelds… Jeg lagde knekkebrød i helgen som var og fikk tatt bilder, så oppskrift og bilder kommer så snart jeg har fått datamaskinen min tilbake ღ

Ønsker alle en fortsatt fin onsdag – og så krysser jeg fingrene for hell i VikingLotto i kveld :D

Stor klem fra Mette





18 kommentarer:

  1. Hei høpp!

    Holder deg godt like pen etter 25 år:)

    Frukten så innbydende og deilig ut.

    Her har jeg og barna lagd bursdag for pappaen i huset:)Pølse med brød,makroner og oreokake på menyen:)

    Nyt kvelden og morgen dagen:)

    Klem Linda:)

    SvarSlett
  2. Nydelige bilder, både frukten og du ;) Jeg krysser også fingrene for at du vinner (vi trenger et nytt diplom på kiosken nå, hi hi ;) Klem fra Anette :)

    SvarSlett
  3. Oh wow, så stilig da!!! :)
    Artig å lese og se :)

    SvarSlett
  4. Denne frokosten så god ut!! Jeg trenger slik tips til en tenåringsdatter som for tiden ikke liker noen ting - i alle fall ikke brødmat.

    Tenk for en opplevelse du hadde for 25 år siden! Det måtte være kjekt å tenke tilbake på. Sikkert mange gode minner fra denne tiden. Du kunne sikkert stilt opp igjen så pen som du er.

    Ha en flott kveld, Mette!

    Klem fra Hjørdis

    SvarSlett
  5. Så artig tilbakeblikk! Nydelig bilde av deg. Men, du er bra lik deg. Du holder deg godt!

    Tror du og jeg spiser mye av det samme (vi har vel samme læremester, kanskje?) Men, bildene du tar av det du spiser, ser utrolig delikate ut!

    Klem fra Bente

    SvarSlett
  6. Koseleg tilbakeblikk!

    Og herleg frukost :-)

    Fin kveld vidare!!

    SvarSlett
  7. Morsomt tilbakeblikk Mette:)

    Klem

    SvarSlett
  8. Så koseligt tilbakeblikk og den frokosten såg både sunn og nydelig ut:)
    Fine kveld til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  9. Hei;)
    Koselig blogg du har Mette:)Åh...dette så godt ut!:)
    (Jeg måtte kikke noen ganger på det bildet...for jeg kunne ikke helt forstå...at det kunne være så lenge siden!Du ser jo like ung ut enda!:))
    Og hjemmelagdte knekkebrød er en stor hit her også:)
    Gleder meg til å se oppskriften din:)
    Ha en fin kveld:)
    God klem fra Camilla:)

    SvarSlett
  10. nydelig er du enda og.)
    Gleder meg masse til oppskrift på knekkebrød:)

    SvarSlett
  11. nydelig er du enda og.)
    Gleder meg masse til oppskrift på knekkebrød:)

    SvarSlett
  12. For en koselig blogg! :) Legger meg til som medlem av bloggen din! Gleder meg til å lese mer :D
    Klem fra Rebekka

    SvarSlett
  13. fristende blide, nå fikk jeg også lyst på frukt. Stilig med tilbakeblikk og du er fremdeles ei flott dame :-) klem Helen

    SvarSlett
  14. Mmmmm... så utrolig godt og lekkert ut:)
    Kjempe koselig tilbakeblikk:)
    Fortsatt herlig kveld
    Klem Merete

    SvarSlett
  15. Deilig frokost da! Med yoghurt og en liten dæsj honning, kanskje? Det er min frokodt når jeg har ferie. Du har så nydelige fotos, så dette bildet gjør meg sulten! Ha en fin dag.

    SvarSlett
  16. Nam nam!!
    Det var ett skikkelig delikat måltid må jeg si:))
    Kult bilde av deg da:)).. Er det der tittelen på bloggen kommer fra:)??
    Ønsker deg en fin fin dag:)!!
    Stor klem fra Tone-C

    SvarSlett
  17. Hei :)
    Så nydelig frokost og så kjekt å lese om deg :) - må ha vært utrolig gøy å vært med på :) Hilsen Anita

    SvarSlett

ツ tusen takk for at du tar deg tid til en liten
kommentar - det varmer et lite blogghjerte ღ

Du kan også følge med på min Facebook side:
Miss Mette
► klikk på navnet så kommer du direkte
..........................................................

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...