Menylinje


søndag 18. november 2012

Klappe, klappe søte…

Klapper i hendene, pc`n er hjemme og tilbake fra reparasjon – juhuuuuuu :)) Er såååååååå utrolig glad at maskinen er i hus igjen ღ Så langt ser alt ut til å være i orden, og nå holder jeg på å legge inn programmer og diverse som må lastes inn på nytt igjen. Jeg kommer på en bloggrunde så snart jeg er «oppe og går» igjen… Ønsker alle en fortsatt fin kveld og helg ღ Stor klem fra en happy Mette :)


Konsollbordet er kjøpt hos Black Design for mange år siden og hadde glassplate, her ønsket jeg meg en tøffere utseende, 
og skiftet ut glassplaten med plank som vi deretter beiset i Lady Interiørbeis, Drivved 9041.

 Image and video hosting by TinyPic 
En GIF animasjon av lille Bamse :) 
Vi bruker å si til han «hva kan du» og da setter han seg opp og klapper ღ 

Sifongflasken/ sodaflasken har jeg kjøpt hos Tines Shabby Chic
Speilet er kjøpt her i Brønnøysund
Og den gamle vesken og flaskeholderen er kjøpt hos Frøken Anker.



17 kommentarer:

  1. Naww såå skjønn en hund:))

    SvarSlett
  2. Herlege bilete, og søøøtaste Bamse! ♥ hihihi

    SvarSlett
  3. Hei på deg.
    Skjønne Bamse!!!
    Bordet ditt ble kjempeflott med ny plate.
    Ønsker deg en riktig fin ny uke.
    Smil og klem fra Monica

    SvarSlett
  4. Søteste Bamse!
    hihi!
    Klem Gitte

    SvarSlett
  5. De der datamaskinan e nåkka hersk å plages med :-/ Bamse e en skikkelig sjarmør :-) Den der skredderbysten sku eg ha hatt ;-) Men de e jo så dyr ;-) Ha en fin kveld i vinden :-)

    SvarSlett
  6. Så utrolig søt Bamse var nå:)
    Herlig å ha data tilbake kan jeg tenke meg:)
    Fortsatt god kveld
    Klem Merete

    SvarSlett
  7. Så utrolig søt Bamse var nå:)
    Herlig å ha data tilbake kan jeg tenke meg:)
    Fortsatt god kveld
    Klem Merete

    SvarSlett
  8. Herleg å få maskina å¨plass att. Kjekt for oss å ha deg på plass att og :D

    Klem!

    SvarSlett
  9. Flott kombinasjon du har der.
    lekker lykt på gulvet!

    *Mari*

    SvarSlett
  10. Så bra at pc er fikset! Ingenting er bedre enn det :)

    Skjøøøøøøøøøøøøøønne Bamse :) Herlig!!! :)

    åssen lager du gif forresten???

    SvarSlett
  11. Virkelig flott speil♥
    Veldig kjedelig med dataproblemer :/
    Veldig greit når det ordner seg ☺
    Håper du får en fin kommende uje! KLemmer fra Nina

    SvarSlett
  12. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  13. Neimen, vakre lille Bamse da, hvor flink er ikke du?!
    Flott speil:-)

    SvarSlett
  14. Vi har nesten likt konsollbord som dere, seg jeg. Lekker pynt du har på ditt bord!

    Alltid nydelige bilder fra deg, Mette, i både dette innlegget og det under her.

    Klem fra Bente

    SvarSlett
  15. Godt dataen er frisk igjen. Så kjedelig med datatrøbbel!
    For en utrolig nydelig bamse, helskjønn. Hvilken rase er det?

    Ønsker deg en fin dag *klem*

    Jeg har give away hos meg nå, koselig om du vil være med :)

    SvarSlett
  16. Så bra at du fikk den fikset;)
    Så flott bordet ble med "ny" topp!
    Fine kvelden til deg!
    Klem Silje Marie;)

    SvarSlett

ツ tusen takk for at du tar deg tid til en liten
kommentar - det varmer et lite blogghjerte ღ

Du kan også følge med på min Facebook side:
Miss Mette
► klikk på navnet så kommer du direkte
..........................................................

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...