Menylinje


onsdag 21. november 2012

Lille Bamsegutt…

Et lite bilde av min skjønne Bamsegutt her i dag ღ Har ligget med hodepine i hele dag, så ikke noe form til å sitte foran datamaskinen i kveld… Ikke så mye nytt her hos meg, utenom at gårsdagen gikk i ett kjør med å lage hjemmelaget knekkebrød og jeg hadde min søster på middag ღ - det var bare så alt for lenge siden og så koselig… Håper på en bedre dag i morgen ღ Ønsker alle en fortsatt fin kveld og uke… Klem fra Mette & lille Bamse :)

En liten oppdatering på mat og livsstilsendringen min…
I innlegget under her ligger bilder & oppskrift på mine hjemmelagete knekkebrød som jeg har brukt de siste tre årene – og som jeg siden januar i år har spist hver dag på grunn av at jeg ikke kan spise brødmat (hvetemel og gjær). Nå har jeg gått ned hele 22 kg og jeg er overbevist at disse hjelper meg stort når det gjelder mat og livsstilsendringen jeg har holdt på med i de siste 11 månedene. 



10 kommentarer:

  1. Koselig å titte innom deg.. Fine Bamse ♥ Kjedelig med hodepine.. Håper du er bedre nå ;-) Stooor klem til deg ♥

    SvarSlett
  2. *smelt smelt* Bamse er til å spise opp. (litt mye hår i munnen ville det nok blitt men, hihi) Stakkars deg som sliter sånn med hodepine, det er IKKE godt! Slet med det selv et par år, men det gikk heldigvis over da jeg satt ned tempoet betraktelig. Håper du får en bedre dagi morgen - og dagene som kommer. Jeg baker også egne knekkebrød og spiser neste aldri brødmat jeg heller.(Bare når jeg blir fysen på Bruchetta...) Jeg gikk også ned et par kilo uten at jeg hadde gjort noe for det, og tror ganske sikkert at det var knekkebrødene sin "skyld". Og så smaker det så godt! Håper du føler at det nye kostholdet går greit og at du begynner å merke litt bedring???

    SvarSlett
  3. Bamse er litt av en skjønning:)
    Håper det går bedre med deg:)
    Fin kveld og klem til deg!
    Janne

    SvarSlett
  4. Ønsker deg riktig god bedring:)
    Sov godt og slapp av:)
    Klem Merete

    SvarSlett
  5. Vakre Bamse!!
    Så godt eit knekkebrød..
    MÅ prøvast!

    God betring!

    God natt klem :-)

    SvarSlett
  6. Hei,
    Så nyyyyyyyydelig bamse :))
    Skikkelig sjarmør.
    Håper du snart blir bra. God bedring og god Torsdag til deg.

    SvarSlett
  7. Hei skjønneste Mette!
    Blir alltid glad av å se bilder av vakre Bamsegutten vet du!
    Jeg ønsker deg en flott dag og håper virkelig at hodet er på plass i dag,så pyton det der.
    Du fortjener alt godt.
    Har virkelig lyst å prøve de knekkebrødene,men jeg lurer litt på hvor man oppbevarer de etter steking?
    Er det slik at de bare skal ligge i en skål på tørk?

    Haster ikke med svar.
    Take care søte venn.
    God klem
    Camilla.

    SvarSlett
  8. Tusen takk for koselig kommentar på bloggen - gøy at du ville bli med på giveaway!
    Fine Bamse, han må være verdens mest fotogene hund - så skjønn :o)
    Så leit at formen din ikke var noe bra, håper du er bedre i dag.
    Du er superflink med kostholdsomleggingen, utrolig hvor mye du har gått ned! De knekkebrødene så veldig gode ut. Jeg har en oppskrift jeg pleier å bruke også, men det er alltid godt med litt variasjon.

    Ha en fin-fin dag :o)

    Klem Mona

    SvarSlett
  9. Åh du har den søteste hunden <3
    Nyydelig er han:) Håper hodeverken er bedre i dag! Hodeverk er noe skikkelig herk.
    Tusen takk for koselig hilsen:) Blir veldig glad!
    Håper du har det bra <3 Ønsker deg en vakker helg.
    God klem Ellen

    SvarSlett
  10. Hei Mette:):)
    Uff ikke greit og ha hodepine nei:( håper du er bedre idag:):)
    Jeg blir mektig imponert over vekt tapet ditt;) jeg vet det ikke er vekta du jobber med, men livstilendring;) men jeg tror det er mye og hente i dine matvaner for dem som ønsker og endre på vekta;):) har selv lagt om matvanene min den gangen jeg ville ned;) og tok av meg maaaaaange kilo;) så du er en person som kan være motiverende for alle mennesker uavhengig av hvilke grunner de måtte ha for og endre kostholdet sitt:):)
    Fortsett og vær den personen Mette:):)
    Ønsker deg en hodepine fri kveld vennen:):)

    SvarSlett

ツ tusen takk for at du tar deg tid til en liten
kommentar - det varmer et lite blogghjerte ღ

Du kan også følge med på min Facebook side:
Miss Mette
► klikk på navnet så kommer du direkte
..........................................................

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...