Menylinje


lørdag 24. november 2012

På kjøkkenbenken…

Her holder jeg på med rydding og vask av kjøkkenet til jul… Skap og skuffer får full opprenskning for diverse mat og kjøkkenutstyr som ikke blir brukt. Og det trengs virkelig! Det er så mye man handler inn og som blir stående bakerst og nederst i skap og skuffer, og som ikke blir brukt og som har gått ut på dato for lenge siden… huff! – her er det full skjerpings fremover. I tillegg så er det slutt på alt som heter pose mat her hjemme, så nå er det også gitt vekk :) Nå gjenstår det vasking og få alt på plass igjen – og det blir morgendagens jobb. Nå er det kveld her hjemme med litt tv-titting før vi tar kvelden. Ønsker alle en riktig fin kveld, og fortsatt god helg ღ




23 kommentarer:

  1. ååååh, så fint lite skap, så eit slikt eit i går og tenkte at, ja fint, men hva kan det brukes til?? joda... der hadde du det du! luurt! og sååå fint... :)

    Ha en fin lørdagskveld.

    Klems fra Diana.

    SvarSlett
  2. Koselig bilde Mette.
    Jeg synes det er godt å starte tidlig med forberedelser til jul nå når det er så mørkt om dagene. Tiden går fortere og kos er det å pjuske litt.
    Posemat......mellomste sønnen tømte skapet forrige uke og brant alt i ovnen ha ha ha. Det stinka litt fra ovnen, men det gjør det som mat også.

    Kos deg med kvelden gode du

    SvarSlett
  3. Så fin och mysig blogg du har:)
    Kram från Victoria på www.victoriasprovkök.se

    SvarSlett
  4. HERLIGE BILDE METTE!
    SÅ FLINK DU ER
    MÅ SETTE I GANG JEG OGSÅ...
    NYT RESTEN AV KVELDEN!
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  5. Dette så koselig ut:-) skulle hatt sånne fine kjøkkenhåndklær til kjøkkenet mitt nå som det nærmer seg jul! Har en plan om å vaske ned kjøkkenet til jul jeg og, men tiden vil vise;-)
    Fin helg videre!

    Klem fra Hanne:-)

    SvarSlett
  6. Så heldig du har et slikt skap :))Jeg har minimalt med benkplass,så det går ikke her,snufs snufs
    Tusen takk søte Mette for kos kommentar du la igjen du er jammen god ♥
    Uff,ja her er mye som bør kastes også.Fy så fort det samler seg opp :/
    Lykke til med vaskingen i morgen :)

    Klem Bente

    SvarSlett
  7. Så flink du er :) Har vært så mye å gjøre på jobb at jeg har ikke fått begynnt med noe hjemme.. Får ta et skippertak i morgen :)

    Kos deg

    Synnøve

    SvarSlett
  8. På min kjøkkenbenk rant det 5 dl gele idag. Laga troikake og det er eit stykke igjen til den er ferdig. sukk...

    SvarSlett
  9. Så flink du er! Deilig når alt er gjort da:) Ett sånt skap har jeg ønsket meg til jul;) Det er så fint. Herlig bilde, stemningsfullt:))klem lille meg

    SvarSlett
  10. Det skapet var bare kjempe fint:)
    Utrolig koselig og herlig med de røde/hvite kjøkkenhåndkler på:)
    Flink du er:)

    Tusen takk for gode tips angående PC:) skal huske på det ja:)
    Sov godt
    Klem Merete

    SvarSlett
  11. Hei Mette,
    Nydelige bilder hos deg som alltid:-) God helg:-) klem Siv:-)

    SvarSlett
  12. Hei Mette:):) skal si du er flink;) vasker, sorterer og ordner;)
    Har begynt jeg også, tok kjøkkenvinduene og vasket noen kjøkkenskap;) mye som skal gjøres før jul;) men ikveld klarte jeg ikke og dy meg;) jeg tok ned advents boksen min;) må jo teste om alt er i orden, pærer som lyser osv;) og alt var i orden, bare ene stjerna som var gåen;) danterte også adventslysene, men de ble jeg ikke helt fornøyd med, så da er det greit at det fortsatt er en uke igjen;)
    Håper du har en fin kveld videre Mette;):)
    Stor klem fra Linn:)

    SvarSlett
  13. Så flink du har vært. Godt å få ryddet skikkelig opp innimellom. Bruker veldig lite posemat jeg og. MEn må ha litt til disse mennene i huset. Ikke det at de ikke kan lage mat. MEn det er ikke alltid de tar seg tid til å lage den fra bunn av.
    Angående kjøp av plass så kan jeg nok ikke hjelpe deg. Når jeg fikk beskjed om at det var fullt, så lå der en link der som jeg fulgte, og da kom jeg rett på ei side der jeg fikk tre alternativ. Enten beholde de jeg hadde, altså ikke få laget flere innlegg, eller øke kapasiteten, og da var det to alternativ på plass. Men jeg lagret jo ikke den linken. Så dessverre får jeg ikke hjulpet deg.
    Ha en riktig god søndag :)

    SvarSlett
  14. Så deilig med julevask! Vi flyttet jo inn i sommer, så her er skapene enn så lenge i orden:)
    Idag starter vi med pepperkakebaking og litt forberedelser her hjemme, kos!
    Min datter på 4,5år ønsker seg en Bamse, hun synes han var like nydelig som moren synes:) Skulle vist på ønskelisten til jul..

    Ønsker deg en fin søndag!
    Klem fra Margit

    SvarSlett
  15. God orgen;)
    Så deilig å få ryddet og vasket skuffer og skap;) Ja, det er utrolig hva en har innerst og bakerst!!! Jeg skal ta samme runden her før jul. Nå er det lesing og skriving på oppgaven i videreutdanning;))
    Og en aldri så liten bloggrunde;))

    God søndag;)

    Klem fra Ann-M.

    SvarSlett
  16. God orgen;)
    Så deilig å få ryddet og vasket skuffer og skap;) Ja, det er utrolig hva en har innerst og bakerst!!! Jeg skal ta samme runden her før jul. Nå er det lesing og skriving på oppgaven i videreutdanning;))
    Og en aldri så liten bloggrunde;))

    God søndag;)

    Klem fra Ann-M.

    SvarSlett
  17. God morgen Mette. Ja, det er sikkert og visst at det trengs av og til en skikkelig sanering i diverse skuffer og skap. Syns selv jeg er litt "nazi" men det baller seg liksom opp likevel, hehe. Ei koselig tid vi går inn i nå, deilig og ha de litt på stellen før vi pynter opp. Ha en fin søndag.Klem fra sørlandet.

    SvarSlett
  18. Hei,
    Flink du er, blir jo så koselig eter en sånn oppreisning
    Ja nå kan vi pynte til advent og jul,
    Kjempekoselig,
    Nydelig bilde
    Ha en fin søndag.
    Klem fra sylvia

    SvarSlett
  19. Det er så deilig med en sklik opprydding inne i mellom :)

    Ønsker deg en fortsatt fin helg kjære Mette :)

    God søndagsklem fra Monica

    SvarSlett
  20. Så deilig å komme i gang m julevasken, er ikke heilt der ennå.
    Her handles d inn og så glemmes d innerst i skapet, så her må d også skjerpes.
    Takk for alltid koselige linjer inne hos meg. Du, de lysene med bark er av merket broste.
    Ha en fin søndag.
    Klem Bodil

    SvarSlett
  21. Koselig bilde fra kjøkkenet,Mette.Deilig å få ryddet i skuffer og skap. Det er ikke så aller verst hos oss nå.Flyttet for snart 8 mnr. siden,men skuffer og skap har en tendens til raskt å bli fylt opp igjen.Klem

    SvarSlett

ツ tusen takk for at du tar deg tid til en liten
kommentar - det varmer et lite blogghjerte ღ

Du kan også følge med på min Facebook side:
Miss Mette
► klikk på navnet så kommer du direkte
..........................................................

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...