Menylinje


lørdag 10. november 2012

På hyllen i stuen er det…

… stadig litt ommøblering – men det er to ting som alltid blir stående igjen ღ - og som jeg syns passer her er hjerteranken min (den eneste blomsten jeg ikke tar livet av) og det gamle fotoapparatet som jeg kjøpte for noen år siden av Tine, på butikken hennes Tine´s Shabby Chic. Selv om fotoapparatet ikke virker syns jeg det er vakkert og fullt av sjarm ღ

Her blir det nå en litt sen middag, og tv-titting. Ikke så ulikt andre lørdager, hihi… «Skal vi danse» må vi jo se, og så blir det helt sikkert noe snaks og godt i glasset litt utpå kvelden tenker jeg :) Ønsker alle en riktig fin lørdagskveld, og tusen takk for koselige ord både her på bloggen min, og på Facebook siden min MissMette

Fortsatt god helg ღ
- klem fra Mette




20 kommentarer:

  1. Ommøbleringen er bra;):)
    Hjerteranken min tok jeg nesten livet av, men så fjernet jeg alt av døde planter, ja da kom den seg igjen:) så nå er den over 1,5 meter lang:):) men vurderer og klippe av den, blir litt for mye;)
    Kos deg masse i kveld kjære Mette:)
    Bloggen;)

    SvarSlett
  2. Hei Mette, så nydelig bilde.
    Og den hjerteblomsten elsker jeg og, har alltid likt den. Og så lettstelt ja.

    Jeg ønsker deg en fin lørdagskveld
    Klem Margareth

    SvarSlett
  3. Herlig med litt ommøblering:)
    God lørdag til deg Mette;)
    Klem

    SvarSlett
  4. Nydelig fotoapparat:) Jeg har et sånt gammelt, vakkert et jeg også og det må stå fremme:)

    Håper du har hatt ei god helg så langt,
    ønsker deg en fin kveld og en herlig søndag.
    Varm klem:)

    SvarSlett
  5. Nydelig bilde:)
    Kos å kunne ommøbler en gang iblant:)
    Det gamle fotoapparat var kjempe fint:)
    Fortsatt herlig helg
    Klem Merete

    SvarSlett
  6. Hej, vilken fin blogg du har, jag tittar gärna in igen! //kram maria

    SvarSlett
  7. Så fint bilde:)) Lekkert fotoapparat, det må frem! Ha en god natt;) klem lille meg

    SvarSlett
  8. Kjekt å ommøbelere....men enkelte ting må ha sin faste plass.
    Fint bilde med sjarmerande gjenstandar.
    Fortsatt god helg.

    SvarSlett
  9. Hei høpp!

    Gøy med forandring,men noen ting blir på plassen sin her
    også.Digger det fotoapparatet,og bare for å ha nevnt det min hjerteranke er ikke så fin som din:)

    Er på vei til maler kurs en koselig søndags aktivitet:)

    Nyt søndagen!

    Klem Linda:)

    SvarSlett
  10. Hei, Ja litt forandring og flytting på det man har gir god energi:-) Vakre bilder hos deg som alltid:-) God søndag! klem Siv

    SvarSlett
  11. Forandring er moro!
    Nydelig bilde
    ønsker deg en fin søndag
    klem

    SvarSlett
  12. Du er så flink til å dille, skulle gjerne dilla litt meir, men eg har ikkje same dreisen som du ;-)

    SvarSlett
  13. Hei!:)Så koselig bilde:)
    Slike gamle fotoapparat er kjempesjarmerende:)
    Minner meg om når jeg var liten,min mor har et liknende til pynt:)
    Ha en flott søndag!:)God klem:)

    SvarSlett
  14. Koselig hylle og veldig sjarmerende og fint fotoapparat ;-)

    Ha en herlig søndag!

    SvarSlett
  15. Nydeleg.
    Det er ei fryd å sjå dei fint komponerte bilda dine.

    Ynskjer deg ein god novembersøndag :)
    Klem frå Anne-Mari

    SvarSlett
  16. Nydelig bilde! Og godt å høre at det ikke er bare jeg som ikke har særlig grønne fingre, he he ;) Ha en deilig søndag, klem fra Anette :)

    SvarSlett
  17. Alltid nydelige bilder - og helt klart sjarmerende!
    God søndagskveld

    SvarSlett
  18. Så lekkert Mette, også så mange fine matretter du lager! Bildene dine frister jo over landegrenser skal vite!
    Håper stormene har roet seg hos dere, så du og Bamse slipper å fly tur ;-)
    Ønsker deg en vidunderlig uke!
    Klem Lokki

    SvarSlett

ツ tusen takk for at du tar deg tid til en liten
kommentar - det varmer et lite blogghjerte ღ

Du kan også følge med på min Facebook side:
Miss Mette
► klikk på navnet så kommer du direkte
..........................................................

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...