Menylinje


torsdag 22. november 2012

Roser, boller og snart helg…

Fin dag i dag, hodeverken er over – takk og pris… Har gått lang tur med lille Bamse i fint høstvær, har handlet til helgen, og laget nybakte boller til min kjære… så nå står det bare igjen å få støvsuget og ryddet litt før helgen er her… Har også vært på gartneriet og kjøpt nye eføy til den gamle vesken i gangen, litt blomster til advent neste helg… og så har jeg også fått tak i en nydelig trollhassel som jeg skal dekorere og sette opp… Gleder meg til å begynne så smått ღ

Ha en fiiiiiiiiiin kveld videre, stor klem fra Mette


 
 


11 kommentarer:

  1. HEI SØTE METTE!
    SÅ BRA HODEVERKEN ER BORTE!
    DEILIGE BOLLER DA:)
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  2. Åhhh vondt i hode er noe av det værste som er, godt å høre du føler deg bedre :)
    Så koselige bilder og bollene så nydelige ut :)

    Klem fra Camilla

    SvarSlett
  3. Godt hodepinen er borte, jeg hadde det for et par uker siden og var helt ødelagt i 2 dager.

    Flinke du er som har bakt til helga, jeg har planer om og lage noe julekaker og pynte til jul, siden det kan bli en del jobbing i desember, da er det like godt og ta det mens jeg har fri.

    SvarSlett
  4. Det er en fin tid vi går inn i.
    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  5. For noen flotte boller!!!Og roser!!!Og fin kopp!!!:)
    Nydelige bilder...ikke så mye som skal til alltid -:)
    Toveklem:)

    SvarSlett
  6. Nydelige bilder! Nam nam, de bollene så gode ut :)

    Ha en finfin Fredag -
    Klem Klem

    SvarSlett
  7. God moregen Mette og Bamse.

    Så fint at hosdepina er borte.
    Så koselig du gjør det for dine kjære. Deilig med boller. kakao? og blomster. Ønsker deg og dine en herlig helg .O)

    VH Lisa

    SvarSlett
  8. Så kjekkt at me snart kan begynne å pynte,gleder meg til å starte og er slltid like spent på korleis julepyntinga blir iår:)
    Ei fine helg til deg:)
    Klemmer fra Lillian

    SvarSlett
  9. Så goda bullarna ser ut och jättevackra rosor, och äntligen är det fredag em och ledigt, skönt!
    Ha en toppenhelg
    Kramar
    AnnaMaria

    SvarSlett
  10. Så godt hodepinen er borte- den vet jeg alt om....

    Så godt med boller- mmmmmm :) lukter så godt også !

    God helg klem Monica

    SvarSlett
  11. Vakre farger, og nybakte boller, kjenner nesten duften helt hit :o) Ha ei trivelig helg :o)

    SvarSlett

ツ tusen takk for at du tar deg tid til en liten
kommentar - det varmer et lite blogghjerte ღ

Du kan også følge med på min Facebook side:
Miss Mette
► klikk på navnet så kommer du direkte
..........................................................

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...