Menylinje


søndag 11. november 2012

Herlige og deilige søndager…

Søndager er like herlige som fredager… Selv om helgen er på hell, så syns jeg søndager er utrolig deilige… I dag ble det sløving på sofaen for min del, mens min kjære har vært ute og ordnet litt med båten… Jeg har ikke vært på nett i dag, men til gjengjeld har jeg kost meg med lang og sen frokost, interiør magasiner og fått lest litt bøker ღ - batteriene er nå ladet opp så nå kan bare uken komme med all slags gjøremål og planer… nå blir det straks «Hellstrøm» og så «Farmen» på oss før vi tar kvelden… Ønsker dere en fortsatt god helg ღ - stor klem fra Mette


16 kommentarer:

  1. Har også bare slappet av i dag! Deilig:D Samme program på tv her i kveld;) hehe

    Ønsker deg en fin uke!

    SvarSlett
  2. Hei Mette! Har prøvd og ta bilder idag, men vanskelig i slikt lys! Håpe du har kost deg idag;)) HA en flott uke! Nydelig bilde! klem lille meg

    SvarSlett
  3. Høres ut som en koselig og avslappende Søndag:)
    Man trenger det en gang iblant, bare kos seg:)
    Nydelig bilde:)
    Klem Merete

    SvarSlett
  4. Herlige, salige, vindunderlige deilige helg!

    Yes I say no more :)

    SvarSlett
  5. Hørtes helt fantastisk ut ;) man har virkelig godt av slike dager innimellom, vi har hatt det litt mer hektisk, men likevel koselig med familie ;) nyt kvelden videre! Klemmer får Nina

    SvarSlett
  6. En flott kveld til deg også. Ja deilig med slike søndager.

    SvarSlett
  7. Jeg har hatt en skikkelig innesøndag:) Vasket, brettet tøy, laget middag og bakt:) Deilig med dager en kan sløve! Det er det som er så greit med vinteren. En kan være inne med god samvittighet;)
    Her er det også Farmen!

    Klem Ninni

    SvarSlett
  8. Helt enig at søndager er herlige.. Elsker fredager, lørdager og søndager :) Kos med helg rett og slett.
    Men du får ha en riktig god uke :)

    SvarSlett
  9. Høyres ut som ein herleg sundag!

    Klem!

    SvarSlett
  10. Høres ut som du har hatt en fin søndag.
    Ønsker deg en fin start på den nye uken også :)

    God natt!

    SvarSlett
  11. Her i huset er også søndagen en favoritt, den kan brukes til så mangt :) i dag har vi også bare slappet av, og sullet rundt i pysjen nesten hele dagen ♥
    Ønsker deg en god ukestart Mette ;)
    Klem Anette

    SvarSlett
  12. Hærlig med slike dager :)
    Ønsker deg en ny god uke...jeg startet den med feber og innfluensa...ikke så kjekt, men heldigvis litt energi til litt oppdatering på bloggen :)
    klem Tove

    SvarSlett
  13. Hørtes ut som en perfekt søndag, spør du meg. :)

    Ønsker deg en ny fin uke.
    Klem fra Bente

    SvarSlett
  14. Alle dager er herlige på hver sin måte... Ville ikke vært noen for uten ;)

    Men søndagen er absolutt en favorittdag hos meg også

    Blomsterstjernen

    SvarSlett
  15. Høyrtes ut som ein flott søndag,herligt med slike dager og:)
    Ønsker deg ei flott ny veke!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  16. Hallo Mette:))
    Tusen takk for lang, ærlig og hyggelig melding!! Satte jeg veldig stor pris på:)!! Har full forståelse av at du ikke klarer å svare/ se innom alle, du har jo "litt" å gå gjennom isåfall;)!
    Vet forøvrig hvordan du har det hva depresjon angår, jeg har slitt i mange år, men etter god hjelp, og riktig diagnose (Bipolare) og riktig medisin er det HELDIGVIS lenge mellom hver gang livet er altfor tungt!!
    Har tenkt mye på det, hvor tabu dette emnet fortsatt er, og hvor uvitende folk er omkring dette!!!
    Håper du har en fin fin dag:))!
    Jeg skal forøvrig på jobb, og rekker ikke legge inn ett nytt innlegg eller noe, ville bare skrive litt til deg:))
    Vi "snakkes"
    Stor klem fra Tone-C

    SvarSlett

ツ tusen takk for at du tar deg tid til en liten
kommentar - det varmer et lite blogghjerte ღ

Du kan også følge med på min Facebook side:
Miss Mette
► klikk på navnet så kommer du direkte
..........................................................

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...