Menylinje


mandag 26. november 2012

Kjære «julenissen min»…

… her er min ønskeliste til jul;) Det er heldigvis lov til å ønske og drømme seg litt bort i dagens kjas og mas :) Satt i går kveld å lagde meg denne, mest for at det er gøy å lage kollasjer – men også at ønskelisten kanskje kan være til hjelp for noen som lurer på hva de skal kjøpe (les: min kjære) *blinkesmilefjæs*…

Det er sikkert og visst at det er mye fint der ute, og mye fint man kan ønske seg... ღ Nei, tilbake til virkeligheten – og tilbake til vasking og rydding, det er det ingen som tar fra meg, hehe… Ønsker alle en fortsatt riktig fin mandag, klem fra Mette




1. Hårføner, 2. Morter fra Le Creuset, 3. Gryte fra Le Creuset, 4. Hårbørste Tangle Teezer, 5. Ole Henriksen Truth Serum,
6. Klær (cardigan/ ullgensere), 7. Fotostativ, 8. Macro objektiv, 9. Arne Jacobsens «Ægget», 10. Bøker (interiør/ mat),
11. Hermes Birking veske – ellers så er det ullsokker/ tovet eller vanlig, støvler og Smoothie blender som står høyt på ønskelisten :)



20 kommentarer:

  1. For en herlig ønskeliste:)
    Håper du vil finne noe av dette under treet:)
    Fortsatt herlig kveld
    Klem Merete

    SvarSlett
  2. Å METTE HER VAR DET MASSE HERLIGE ØNSKER!
    KRYSSER FINGRENE FOR DEG!
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  3. Nå er det en liten stund siden jeg besøkte bloggen din, men nå har jeg brukt tid og kost meg med alt det fine du viser og koselige du skriver - alltid en fornøyelse, Mette!
    Når det gjelder ønskelista di har jeg en ting å si: For en god smak du har! Send gjerne nissen din sørover til meg også! ;-)

    SvarSlett
  4. Nydelig ønskeliste!! Min hadde nok blitt litt ensformig; bare bøker, he he ;)

    SvarSlett
  5. Mye fint du har ønsket deg. Håper du får noen av ønskene oppfylt.
    Ha en knall fin uke
    klem

    SvarSlett
  6. Hei,
    Fine ønsker du har, kunne nok ha tenkt meg noen av dem jeg å,
    Håper noen ønsker blir oppfylt.
    Ha en fin kveld med vasking og ordning,
    Klem fra sylvia

    SvarSlett
  7. Drømmer skal vi ha og jeg håper du får noen av de til jul da :)

    Birkin drømmer jeg også om. For et par år siden når vi var i Paris så var jeg inne på Hermes og kjøpte meg et tynt lærarmbånd (det var det eneste jeg shoppet i Paris faktisk). Det var en helt fantastisk flott butikk. Skulle ønske jeg kunne tilbrakt litt mer tid der og bare kikket litt mer, men jeg var i følge med flere :)
    ja ja neste gang skal jeg kikke....

    SvarSlett
  8. Så mange fine ønsker! satser på at ihvertfall NOEN av ønskene blir oppfylt.. mitt største ønske er også HVIIIT jul <3

    Ha en fin kveld!
    klem Jatte

    SvarSlett
  9. å d va masse fint du ønska deg :-)

    SvarSlett
  10. Hei skjønne deg:)
    Så utrulig flott ønskeliste,du hadde laga den så fint til at eg skulle tru du jobba for et blad,knallfint:)
    Fine ny veke til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  11. Ja, her var det endel jeg kunne tenkt meg selv... Hi,hi

    Nyt kvelden

    Klem

    SvarSlett
  12. En kjempefin ønskeliste med mye av det jeg også går og tenker på om dagen hehe. Gleder meg til juul :D

    SvarSlett
  13. Her var det masse flotte ting du ønsker deg til jul:)
    Blir spennende å se hva nissen kommer med da;)
    Stor klem fra Janne

    SvarSlett
  14. Genialt med ønskeliste på bloggen ☺ Jeg har gjort det samme ☺ Enkelt for folk å nå, uten å måtte spørre ;)

    Kjempeflott ønskeliste du hadde forresten ;) Håper du får en fin kveld videre! Klemmer fra Nina

    SvarSlett
  15. Nydelege ting på lista di :-)

    God natt klem

    SvarSlett
  16. Så flink du er som allerede har laget ønske/drømmeliste. så langt har jeg ikke kommet.Mange flotte ting du ønsker deg. Jeg ønsker meg også mest hvit jul, det er lenge siden. Ha en god tirsdag

    SvarSlett
  17. Her var det mange fine ønsker ja:)
    Håper i allefall noen av de går i oppfyllelse da ♥

    SvarSlett
  18. Så flott ønske liste- og da får vi håpe at Nissen også ser den- men det tror jeg han gjør, for har hørt at han elsker å lese blogger :)

    Nyt dagen klem Monica

    SvarSlett
  19. Åh, Le creuset gryte står på min ønskeliste og:) Mange fine ønsker du har!

    Ha en fin dag!
    Klem

    SvarSlett
  20. Fine ønskelisten sin. Mye både fint og nyttig her som jeg såvisst kunne kopiert som ønsker selv. :)

    Fant mere fint da jeg tråkket litt hos deg, som bamse på ryggen (skjønnas!) og den flotte oppskriften. Den nå lagret og må prøves en gang. Har tro på at de fleste kunne droppet en del av både mel, sukker og melkeprodukter i kosten.

    Takk for at du ville være med i lotteriet mitt, og god tirsdag videre :)

    SvarSlett

ツ tusen takk for at du tar deg tid til en liten
kommentar - det varmer et lite blogghjerte ღ

Du kan også følge med på min Facebook side:
Miss Mette
► klikk på navnet så kommer du direkte
..........................................................

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...