Menylinje


lørdag 17. november 2012

Et lite livstegn fra meg….

Hei og god helg til dere – her har jeg vært uten datamaskinen min siden onsdag ettermiddag, og det er helt utrolig hvor avhengig man blir av den på alle områder… Nå sitter jeg på lånt maskin en times tid, slik at dere får et lite livstegn fra meg :)

Datamaskinen har vært til en datavenn for reparasjon da den slo seg helt vrang her for et par uker siden. Min datavenn har funnet feilen, men klarer ikke å få rettet den (og han kan det meste for å si det slik!) – han mente at hvis jeg hadde sendt inn maskinen til Microsoft så har de fått noe å bryne seg på!

- så men andre ord var det ikke bare, bare! Han har sittet i timesvis og sett etter feil, tatt ut komponenter, vært rundt på forskjellige forum og lett på nett i timevis uten at han kunne reparere maskinen min. Siste utvei for å fikse maskinen igjen er å reinstallere alt på maskinen! Slette alt, ta sikkerhetskopier (tar timevis) og legge inn alt på nytt igjen… PS! Har heldigvis alt av bilder, dokumenter på en ekstern harddisk så ikke noe har gått tapt.

Jeg får kanskje maskinen igjen sent i kveld eller i morgen utpå søndagen hvis alt går bra ღ Har ikke noen nye bilder tilgjengelig her i dag, men legger ut noen som jeg vist tidligere. Ønsker dere alle en riktig fin kveld og helg – og tusen takk for alle koselige kommentarer.

- for de av dere som lurte på det forrige innlegget så 
vet dere nå hvorfor bloggen min heter for MissMette ;) 



14 kommentarer:

  1. Ikke gøy når pc ikke henger med....
    Min sønn mistet min pc i gulvet, snublet....mister alle bilder for 1 år og Mail.....bildene er ikke gøy og miste!

    Ha en flott kveld :)

    Klem

    SvarSlett
  2. Veldig kjedelig når pc slår seg helt kokkelimonkevrang! :(
    Håper du har eksterne harddisker som du dumper over bilder og viktige dokumenter på. Håper helst at du får pc i orden igjen da :)

    ha en fin kveld Miss Mette :)))

    SvarSlett
  3. Hej Duktiga Vackra Mette :)
    ja jisses,,,,,,lite beroende a man allt.....underbara bilder :)
    å missa nu inte......

    S
    A
    T
    U
    R
    D
    A
    Y

    S
    H
    O
    W

    O
    F
    F

    de e kul att vara med :)
    VÄLKOMMEN
    Håkan

    SvarSlett
  4. Hei Mette:)

    Ikke noe kjekt når pcen slår seg vrang og enn får virkelig kjenne hvor avhengig en blir av den...:)

    Håper du er tilbake igjenn..savner deg vetdu...

    Klem fra Britt.

    SvarSlett
  5. Hei :)
    Mange flotte bilder!
    Ser de gjerne om igjen ;)
    Ønsker deg en riktig god helg videre ♥
    Klem Anette

    SvarSlett
  6. Håper han får ordnet den raskt så du er tilbake på nett igjen.

    Ha en knall fin kveld
    klem

    SvarSlett
  7. For noen nydelige bilder! Elsker kontrastene...! Og den stolen din, står HØYT på min ønskeliste :)

    Ha en strålende helg...

    SvarSlett
  8. God kveld!
    Huff ja kjedelig med dataproblemer.. Håper det ordner seg!

    Bildene dine er så fine, at de absolutt fortjener flere runder!!
    Lykke til!

    Ha en fin helg!

    Klem fra Bente

    SvarSlett
  9. hei den hærlige stolen som vises sammen med sofaen din hvor har du kjøpt den? det var rålekkertbilde av hjemmet ditt :))

    SvarSlett
  10. Uff.... kjempe kjedelig når PC ikke vil være grei!!!
    Man oppdager først da hvor avhengig man er!
    Håper det ordner seg snart:)
    Kjempe koselige bilder:)
    Sov godt
    Klem Merete

    SvarSlett
  11. Så kjedelig for deg når PC har sviktet. Godt du har lagret alt et annet sted. Nydelige bilder som jeg ikke hadde sett før:-). Vakker kiste og en koselig kosekrok:-).Hvor gammel er den kista?

    Ønsker deg lykke til med pc for din gode venn som hjelper deg. Det er godt å ha gode venner.
    Klem Anne Line

    SvarSlett
  12. Uff ikke gøy når sånt skjer, godt du iallefall får reddet alt:)

    Gjør ingenting med gamle bilder, det er fin inspirasjon uansett, også herlig å se lille nydeligste Bamse:)

    klem

    SvarSlett
  13. Uff- det er så kjedelig, vet akkurat hvordan det er. Godt du har en ekstern hard disk !

    Har du ikke noe å gjøre så har du liksom fått det nå da. Håper du får tilbake maskina snart.

    God søndagsklem Monica

    SvarSlett
  14. Ingen problem for oss å sjå dei fine bildar frå det koselege interiøret ditt :)
    Problem med PC er er noko herk, har hatt det eg òg, og fått installert på nytt, men finn liksom ikkje heilt tilbake der eg var..
    Eitt er iallfall sikkert, me blir utruleg avhengig av desse maskinene..

    Ynskjer deg ein fin søndag!
    Klem frå Anne-Mari

    SvarSlett

ツ tusen takk for at du tar deg tid til en liten
kommentar - det varmer et lite blogghjerte ღ

Du kan også følge med på min Facebook side:
Miss Mette
► klikk på navnet så kommer du direkte
..........................................................

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...