Menylinje


mandag 19. november 2012

Fantastisk nytt sengetøy…

Hei, og god mandag ღ - alle programmer, mail, bilder og dokumenter er nå på plass etter at pc`n min måtte laste inn alt på nytt – så kjekt å ha alt tilbake og være på nett igjen. Tusen takk for alle koselige kommentarer den siste uken også - dere er bare så gode ღ

Jeg var så heldig å vinne dette flotte sengetøyet på Elin med Draumesidenes blogg for litt siden, og fikk tilsendt dette nydelige sengetøyet fra BEACH HOUSE COMPANY. Problemet er at de kun finnes i 2 meters lengde og jeg har 220 dyne – lurte på om det er noen som har noen smarte ideer om hvordan jeg kan få brukt eller laget sengetrekket slik at jeg kan bruke det på min dyne?
- skulle så gjerne hatt tatt det i bruk uten at jeg må ha kortere dyne :))

Ha en fin kveld videre, stor klem fra meg...


Duvet Cover "Stripe" fra BEACH HOUSE COMPANY 


10 kommentarer:

  1. heia, sy på ekstra stoff ;) men hvem skulle gjøre det da? hehe..hilsen søs.

    SvarSlett
  2. Hm...si det..
    :) lekkert var det, men vet ikke hvordan du skal bruke det...
    Lage gardiner eller duk, he, he :D

    Klem

    SvarSlett
  3. Hei skjønne deg:)
    Det var ikkje så lett,håper du finner ut av deg så du kan få brukt det:)
    Ei flott ny veke til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  4. Hei, Mette :) du kan sy inn et mellomverk. Som oftest er det av blonde, men det kan også være av et vanlig stoff.

    SvarSlett
  5. Flott sengetøy.. finn et passende stoff og sy på en kant på 20 cm på toppen av trekket som pynter opp litt :)
    Hilsen Elin

    SvarSlett
  6. Så heldig du har vært:) kjempe flott var det:)
    Som du får tips om litt legere opp, sy på et nydelig mellomverk, så får du brukt det:)
    Sov godt
    Klem Merete

    SvarSlett
  7. Det var jammen et flott sengesett,håper du får brukt det :))
    Ha en fin fin dag Mette ♥
    Husk du er SUPER :)

    Klem Bente

    SvarSlett
  8. Eller så kan du gjøre som mannfolk ville gjort... Du bare stapper/pjåter den alt for store dynen inn i det alt for korte trekket. Vips er du i mål.
    Å sove med klumpete dyne er sikkert godt for blodomløpet eller noe?!?

    SvarSlett
  9. Hei på deg!
    Så lekkert sengetøy! Håper du får endret på det, så du kan bruke det.

    Ha en fin tirsdag!
    Klem fra Bente

    SvarSlett
  10. Kjempefint sengetøy!

    Håper du finner en måte så du får brukt det :)

    Klem

    SvarSlett

ツ tusen takk for at du tar deg tid til en liten
kommentar - det varmer et lite blogghjerte ღ

Du kan også følge med på min Facebook side:
Miss Mette
► klikk på navnet så kommer du direkte
..........................................................

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...