Menylinje


torsdag 8. november 2012

Hvit som snø…

Torsdag, og snart helg – og her er det bare noen små gjøremål i morgen før det blir helg ღ I dag fikk jeg rydde, handlet litt og fikk kjøpt meg litt blomster til helgen… Hvite tulipaner er definitivt en favoritt hos meg ღ - og passer egentlig året rundt, herlig :)

Nå skal jeg ta meg en bloggrunde og se hva dere har lagt ut i det siste – beklager at jeg ikke har vært like flink å få lagt igjen kommentarer. Ønsker samtidig å takke alle som er innom, og til dere som legger igjen de koseligste kommentarer ღ det gjør virkelig at jeg prøve å holde i gang bloggen, i stedet for å ta en lang pause… You make my day

Største klemmen til dere alle ღ - klem fra Mette




18 kommentarer:

  1. Nydelige blomster, og ett flott bilde. ;)
    God helg, og stor klem fra meg. :)

    SvarSlett
  2. Å så vakre tulipaner....ja alltid flott med hvitt.
    Koselig at du blogger Mette....En fryd å titte innom deg og forstår godt at man ikke alltid kan kommentere i øst og vest...
    Kos deg du skjønne bloggvenn!

    Klem Camilla.

    SvarSlett
  3. Nydelige tulipaner :) Planen min var også å rydde, vaske og ta innkjøpene i dag, slik at det bare var småpussel og kos i morgen.. MEN.. så fikk vi brått 3 store fine laks i hus og da ble det rensing av fisk, koking av kraft og annet rart på kjøkkenet.. såpass mye rot på kjøkkenet at vi spiste bestillepizza til kvelds.. hehe... Men nå er kjøkkenet i alle fall vasket! I morgen er det stue og soverom som står for tur :)

    God helg!
    Klem fra Monica

    SvarSlett
  4. Nydeleg bilde, og flotte tulipaner.
    Kanskje eg skal kjøpe til helga.
    Nydeleg med kvitt.

    Ynskjer deg fin helg !
    Anne-Mari

    SvarSlett
  5. Nydelige hvite tullipaner <3
    Kos deg i helga, klem Merete

    SvarSlett
  6. Tror jeg må å handle meg noen tulipaner i morgen! :-) hehe..
    Ha en finfin kveld!

    SvarSlett
  7. Fint bilde! Likte vasen veldig godt :)

    Ha en fin Fredag,
    Klem Klem

    SvarSlett
  8. Nydelig, Mette-som alltid! :-)
    Hold i gang bloggen din så godt du kan!
    Liker den så godt!

    Fin helg til deg!
    Klem fra Janne:-)

    SvarSlett
  9. Kjempe koselig bilde:)
    Jeg elsker tulipaner:)
    Ha en herlig helg
    Klem Merete

    SvarSlett
  10. Herlige blomster de tulipanene;) jeg er glad i det jeg og;):)
    Du er så flink til og ta bilder bestandig du vennen:)
    Godklem til deg:)
    Linn

    SvarSlett
  11. Hei .
    Nydelig bilde, tulipaner er en favoritt her å, å klart de må være hvite, men røde på julaften.
    Ønsker deg en fin helg min venn.
    Klem fra sylvia

    SvarSlett
  12. Du er bare så dyktig Mette, både med foto og med å skape stemning at jeg koser meg stort når jeg ser det har kommet noe nytt på denne bloggen :-)

    Tulipaner JA!! den knasende lyden, love it!!

    Kos deg med helga :-)

    SvarSlett
  13. Hvite tulipaner= lykke
    God helg til deg

    SvarSlett
  14. Nei hvite tulipaner blir aldri feil. :)
    Ha en god helg Mette.

    SvarSlett
  15. Nydelige tulipaner, ja! :-)

    Må bare si at bilder under her, var fantastisk fint! Dere har det SÅ fint!

    Jeg har forresten så vidt kommet i gang med å blogge igjen. Besøk meg gjerne. http://mesthage.blogspot.no/

    Klem fra Bente

    SvarSlett
  16. Nyyyydelig med hvite tulipaner. Helt skjønne!

    Ha en herlig kveld og en riktig god helg!

    SvarSlett
  17. Pent komponert, - flotte farge og god edit!
    Ha en super fredda'!

    SvarSlett

ツ tusen takk for at du tar deg tid til en liten
kommentar - det varmer et lite blogghjerte ღ

Du kan også følge med på min Facebook side:
Miss Mette
► klikk på navnet så kommer du direkte
..........................................................

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...