Menylinje


fredag 9. november 2012

Helgevask og, dyne lufting…

Det ble litt mer enn de små gjøremålene som jeg hadde planlagt i dag. Det var oppholdsvær og vindstille, og da så jeg mitt snitt til å skifte sengetøy og lufte puter og dyner ute på balkongen. Har funnet frem flanell sengesettet, så i kveld skal det bli ekstra god å legge seg ღ - ingen ting som er bedre en deilig mykt og varmt flanell… Huset er vasket, vi har spist deilig middag og sitter å ser på fredagsunderholdningen på fjernsynet, mens vi surfer litt på nett ;) Lille Bamse ligger på rygg og koser seg, ser ut som han også har tatt kveld, hihi… :)

Ønsker alle en fortsatt fin helg ღ
- klem fra Mette




13 kommentarer:

  1. Ønsker deg en god helg :)
    Nyt livet!
    Her ligger Bella ved peisen, kos med peis i høst/vinterværet.

    Klem

    SvarSlett
  2. Hej Duktiga Vackra Mette :)
    Hoppas din helg blir bra...
    å missa nu inte.......

    S
    A
    T
    U
    R
    D
    A
    Y

    S
    H
    O
    W


    O
    F
    F

    de e kul att vara med :)
    VÄLKOMMEN
    Håkan

    SvarSlett
  3. Å det hørtes helt himmelsk ut:) enig i at flanell er deilig, har ett par trekk av det selv, og det er deilig og bruke på vinteren;):)
    Ønsker deg en fin kveld Mette:)
    Klem fra Linn:)

    SvarSlett
  4. Hørtes deilig ut. Her slapper vi også av, etter en deilig middag, med fredagsunderholdningen på TV.

    Badet deres ser veldig fint ut!

    Klem fra Bente

    SvarSlett
  5. Hærlig med det som er gjort, og jeg elsker selv flanell-sengetøy. Kos dere videre med fredagskvelden ;) klemmer fra Nina

    SvarSlett
  6. Åh, heilt einige, ingenting er så deilig som å legge seg i reine sengklede.
    Kanskje ein søv betre òg ;)

    Takk for koseleg kommentar hos meg.
    Du er velkomen til å ta del i min Gi vekk og vinne pynt til jul :)

    Nattaklem frå Anne-Mari

    SvarSlett
  7. Hei Mette.
    Så enig med deg, å legge seg i nyvasket og luftet seng er bare sååå godt,
    Flink du er, å bilde i viser er så fint,
    Håper du fikk en god natt søvn,
    Vet du ....jeg må te sengen hver dag jeg, å stryke sengetøyet må jeg å,.
    Ha en fin lørdag.
    Klem fra meg

    SvarSlett
  8. Ønsker deg en nydelig helg, Mette.
    Titti-klem

    SvarSlett
  9. Hei Mette!
    Det hørtes deilig ut med flanell sengetøy, og det må jeg nesten sette på ønskelisten min til jul!

    Ønsker deg en flott helg!

    Klem Cathrine :-)

    SvarSlett
  10. Hei. I dag fikk jeg skjerfet i posten. Skikkelig fint. Tusen takk.
    Ønsker deg ei fin helg !!
    Lilliann

    SvarSlett
  11. Hei Lilliann :)
    Så fint at det falt i smak :) Kjempekoselig at du ville være med på min giveaway. Ønsker deg også en fin helg, stor klem fra Mette :)

    SvarSlett
  12. Så fint bad du har! digger speilet og lampene, men du det bildet på innlegget under, for et nydelig bilde!! digger de tulipanene i den fine vasen ,,,,,NYDELIG !!
    God helg til deg ! klem

    SvarSlett
  13. Så utrulig fint det speilet var!!! Kunne tenkt meg noe slikt på mitt hvite bad...gir varme på en måte!!
    klem

    SvarSlett

ツ tusen takk for at du tar deg tid til en liten
kommentar - det varmer et lite blogghjerte ღ

Du kan også følge med på min Facebook side:
Miss Mette
► klikk på navnet så kommer du direkte
..........................................................

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...