Menylinje


lørdag 3. november 2012

Sjokoladesnacks…

Hei og god lørdagskveld ღ - endelig helg etter en lang dag med masse forskjellige gjøremål. Her blir det tv-kveld med litt hjemmelaget snacks for anledningen :) Prøvde meg på en litt sunnere variant enn potetgull skålen ღ Banan med sjokoladetrekk – smakte ikke så verst heller… Banan i små skiver og duppet i varm kokesjokolade, og så lagde jeg også en annen variant – se bilde lenger nede :D

Har du sjekket om du vant på min giveaway?
Hadde trekning i går, se hvem som vant i innlegget under her.
Ønsker alle en riktig fin lørdagskveld, stor klem ღ


 



6 kommentarer:

  1. Banan og sjokolade. Det ser egentlig veldig godt ut.Mye kalorier ? Får allikevel lyst til å prøve det en dag. Ha en flott lørdagskveld.

    SvarSlett
  2. Så snadder :)

    God kveld!

    Klem

    SvarSlett
  3. Mmmmm... så kjempe godt ut:)
    Nok en gang kommer du med herligheter:)
    Klem Merete

    SvarSlett
  4. Ser godt ut og er en ny variant som bør prøves!
    God helg!

    SvarSlett
  5. Nam nam, sjokolade og banan er er nydelig kombinasjon. Kjekt å prøve ut noe nytt av og til.
    Jeg tok den usunne varianten til lørdagskos.....Sjokolade, peanøtter, og litt rødvin :)))
    Ønsker deg en herlig søndag
    KLem

    SvarSlett
  6. Mmmm, det enkle er ofte det beste ;)

    SvarSlett

ツ tusen takk for at du tar deg tid til en liten
kommentar - det varmer et lite blogghjerte ღ

Du kan også følge med på min Facebook side:
Miss Mette
► klikk på navnet så kommer du direkte
..........................................................

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...