Menylinje


onsdag 7. november 2012

NIBs november konkurranse «kos»…

Hiver meg med på NIBs november konkurranse «kos» med dette bildet. November er definitivt en måned for kos – innekos for min del… Sofa, skinnfeller, varm kakao, levende lys og tv-titting og små forberedelser til jul ღ Fargene er byttet ut med jordfarger og elementer fra naturen pryder dekoren hjemme hos meg…

Stormen som herjet i natt var ikke gøy og jeg merker at det ble lite og dårlig søvn – men det er slikt vær som følger med høsten… Selv om jeg ikke syns om slikt vær, er det fascinerende også… Her blir det tidlig kveld, vinden har stilnet så jeg kommer helt sikkert til å sove godt i natt ღ Ønsker alle en fortsatt fin uke, klem fra Mette




32 kommentarer:

  1. Så vakkert Mette, herlege avstemte fargar og definitivt kos!

    Klem!

    SvarSlett
  2. Kjempefint. En utrolig fin stol ;O)
    MineBlom

    SvarSlett
  3. FOR en plass å krype under teppet og drømme seg bort på!! Blei skikkelig misunnelig - den stolen er jo bare en drøm :)

    SvarSlett
  4. Skikkelig kose bilde du viser!:)
    Alle årstider har en sjarm og jeg blir også
    facinert av storm og blæst:))
    Lykke til hos Nib!
    Ha en kos kveld!
    Klemmer fra Janne

    SvarSlett
  5. Kjempe koselig bidrag du kommer med her:)
    Mase lykke til:)
    Klem Merete

    SvarSlett
  6. Fantastisk vakkert. Så nydelig lys tross dårlig vær. Løyet her nå, men mørkt. Håper det snart blir hvit sne som ligger i ro :)
    God natt fra meg
    Klem

    SvarSlett
  7. Helt fortryllende hos dere Mette:) Så lunt og koselig! Lykke til med dette flotte bidraget. Det kommer helt sikkert til finalen!

    SvarSlett
  8. Hei;)
    Ja, jeg håper virkelig det blir en stillere natt;) Det er skjelden jeg våkner av været( godt sovehjerte)men i natt gjorde jeg det!!!
    Nydelig bilde, koselig kosekrok;)

    Klem fra Ann-M.

    SvarSlett
  9. Dette er et skikkelig innekosbilde.
    Og for en skjønn hund.

    Lykke til, og håper du kommer i finalen

    Klem fra Inger

    SvarSlett
  10. Så flott du har det Mette. Varm og herlig stil. Skulle gjerne hatt meg noen skinnfeller jeg også, slik som du har :). Og det er så tøft med det røffe bordet.
    Her er været helt greit for tiden...men ganske så kaldt.
    Klem Madelen

    SvarSlett
  11. Jammen er det koselig hos deg,.
    Her kunne jeg kost meg ser jeg. en god bok og bena i sofaen med deilig pledd:))
    Lykke til i utfordringen.

    SvarSlett
  12. Varmt, lunt, hjemlig og godt. Her oser det kos i store monn. Herlig! :)

    SvarSlett
  13. Dette passer godet under temaet kos :) hunden koser seg også, med leke i munnen.

    SvarSlett
  14. Så herligt bilde,sikkelig kos å sitte der og slappe av,herligt:))
    Fin dag til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  15. Så herlige farger og lun stemning på bildet:-)

    SvarSlett
  16. Kjempefin stuekrok. Har sånn sans for fargene dine.Og så nydelige Bamse da... Lykke til !

    SvarSlett
  17. Så fint bilde!
    Koselig med den kisten som bord:)
    Lykke til i konkurransen:)
    Klem Caroline

    SvarSlett
  18. Koselig bidrag fra deg....veldig koselig:)

    SvarSlett
  19. Vakkert :) lykke til med det fine bidraget ! og kyllingklubbene under her høres gode ut- skal nok prøves !

    Nyt dagen klem fra Monica

    SvarSlett
  20. Elsker denne kroken i stua di Mette !!
    Fargene får en nesten i meditasjons modus :)
    Utrolig fin satt sammen, og lett og se at damen bak dette, elsker interiør :)

    Håper stormen er over for lang tid fremover :)))
    Her er det bare regn og tåkete, men ikke noe særlig vind !!

    Fin fin torsdag til deg, og masse lykke til i utrordringen

    Klem Heidi

    SvarSlett
  21. Herligste kosebildet jeg har sett på leeenge!
    Herlig!
    God torsdag skjønne du!

    God klem Camilla.

    SvarSlett
  22. Ååååå så KOSelig Mette, det stuekroken din er bare skikkelig lekker!!! ALT stemmer (i mine øyne) det kistebordet er virkelig prikken over ièn !! Og de hjerterankene trives tyyyyydelig, flotte og frodige !!!

    Håper dere slipper mere ruskevær nå, her har det ikke vært så galt. Men noen sterke "røs" har vi hatt ;)

    Ønsker deg en riktig fin kveld, klem fra Maren.

    SvarSlett
  23. Flott bilde!! kjempefint bidrag :D
    Herlige bamse <3

    Ha en fin kveld,
    Klemmer

    SvarSlett
  24. Nydelig bild Mette:)
    Herlig KOS ♥

    SvarSlett
  25. Utrolig flott bidrag Mette :D

    Klem Karianne

    SvarSlett
  26. Heisan.
    Så vakkert hos deg Mette, nydelige fargetoner,å med Bamse i fokus ble det ekstra kos,
    Masse lykke til .
    Klem fra sylvia

    SvarSlett
  27. så lunt og koselig krok du har :)
    Selv har jeg samme stol som deg +
    en i lilla også.
    Men jeg er nok langt fra så flink til
    å lage kos som deg.
    Har jo vært innom deg flere ganger,
    men ikke lagt meg til som følger -
    men nå er det gjort :))
    Ps. Du e jo superheldig som bor i
    vakre Brønnøysund - har vært der noen
    ganger og det er virkelig flott der.
    Er jo fra Sortland, så jeg digger hav og fjell :)

    Klem Anita

    SvarSlett

ツ tusen takk for at du tar deg tid til en liten
kommentar - det varmer et lite blogghjerte ღ

Du kan også følge med på min Facebook side:
Miss Mette
► klikk på navnet så kommer du direkte
..........................................................

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...