Menylinje


lørdag 2. april 2011

Perler på en snor…


Lørdagskvelden har senket seg her i Kjærlighetsstien…
- og skjønne perleblomster står både her og der å pynter opp stua ღ
- vårlig og nydelig farger som minner om blå himmel og sommer…

Ellers her hos meg er det en rolig kveld, litt blogging og tv- titting står på menyen her i kveld :) Ute er det mørkt, det regner og smelter snøen i rekord fart :) Inne er det tent stearinlys og i glasset er det noe godt og rødt ღ Vil også benytte anledningen til å ønske alle nye følgere velkommen, håper dere trives her hos meg :) Ønsker alle som titter innom en fortsatt herlig lørdagskveld…

Husk å melde deg på min giveaway, klikk her...



38 kommentarer:

  1. Det høres akkurat ut som min lørdagskveld;) Til og med været er likt, selv om jeg har blogget om min første vårdag i dag!
    Så nydelige perleblomster! tror jeg må lete etter sånne neste gang jeg skal til byen.. Blir glad av de fine bildene dine!

    God lørdagskveld videre:)
    Klem fra Hanne!

    SvarSlett
  2. Å, nydelige blomster (som jeg dessverre er allergisk mot :(
    Og herlig lørdagskveld hos deg også.
    Kos deg videre.
    Klem

    SvarSlett
  3. Nydelige perleblomster. Deilig å kose seg inne når det regner ute. Ha en fortsatt fin kveld. Klemmer fra Elin

    SvarSlett
  4. En fin lørdagskveld,
    ganske lik min. ;)

    SvarSlett
  5. Nydlige perleblomster, de gir ordentlig vårfølelse:)
    Høres ut som en koselig lørdagskveld..kos deg videre:)

    Klem Line E.

    SvarSlett
  6. Nydelige perleblomster!
    Her regner det i bøtter og spann,
    da er det herlig å kose seg inne.
    Ha en fortsatt fin lørdagskveld.
    Klem fra Mio

    SvarSlett
  7. Sukk.. så flotte bilder av perleblomster..og nydelig himmelbilde i forrige innlegg. Du er kjempeflink!! Ha en super helg. Klem

    SvarSlett
  8. Så nydelige perleblomstrene er, og nå kom jeg på at jeg glemte å kjøpe nye idag...

    Takk for koselig hilsen inne hos meg:)

    Håper helgen din er fin!

    Klem Marianne

    SvarSlett
  9. Tnåh... Eg vil læra meg å drikke rødvin! Det verkar så kos å sitte og drikke rødvin på ein laurdagskveld!

    Kos deg masse!

    Klem Oline

    SvarSlett
  10. Hei Mette :-)
    Så mange flotte bilder du tar og bloggen din er kjempeflott :-) Du er virkelig kunstnerisk...

    SvarSlett
  11. Skjønne perleblomster, vakker farge og lyser av vår :)

    Høres ut som kos kveld hos dere.. Samme her og det er sååå godt!

    Nyt kvelden, Mette :)

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  12. Fineste blomstrene♥

    Fortsatt god helg :)

    Klem ANita

    SvarSlett
  13. God kveld Mette-mor;)
    Nydelige bilder!
    Elsker slike perleblomster, nydelig farge ♥ Og så flotte bilder du har tatt, har du makrolinse?? Jeg øsnker meg det - veldig!!

    Ha en fortsatt fin kveld og en herlig søndag!

    Klem Line

    SvarSlett
  14. Så herlig med perleblomster - jeg håper å kjøpt inn noen selv de neste ukene, skikkelig vår og påske det;)

    God kveld videre, Mette -
    Klem Jatte♥

    SvarSlett
  15. Perleblomster er en av mine favorittblomster! :)

    Håper du har hatt en fin lørdag!
    Klem

    SvarSlett
  16. Perleblomster er bare så vakre.Disse skjønne små perlene gir et løfte om at vinteren synger på siste verset, og akurat nå passer det meg veldig godt. Lengter, som de fleste andre, mot sol og varme dager.

    Ønsker deg en fin helg.

    SvarSlett
  17. Vakre bilder av vakre perleblomster! Flott blogg du har, gleder meg til å se mer her hos deg:) Jeg har kjøpt perleblomster i mange uker, og i dag har jeg plassert de nyinnkjøpte ute. 11 varmegrader her i formiddag, så da er det på tide å få pyntet litt ved inngangen. (de holder seg mye lenger ute enn inne). Visste ikke at innlegget til "Himmelsk" var aprilspøk, veldig glad for å høre at hun skal fortsette med de herlige himmelske fredagene:)

    SvarSlett
  18. Vil bare si fra at du vant en premie i min Give Away!!
    Kom innom å send meg din adresse, så kommer det pakke i posten snart:)

    Klem Milla

    SvarSlett
  19. Vakre blomar!
    Flotte bilete..

    Kjekt at du vil vere med på Himmelsk!
    Så nydelege bilete du hadde som bidrag! Eg har vore med alle 29 gongane..
    Godt Petunia vil fortsette :-)

    God søndag Mette!!

    SvarSlett
  20. Hello nice pictures !!..have a nice weekend darling....sleep weel.....love Ria....xxx...

    SvarSlett
  21. Tusen takk for hyggelig kommentar:) Nydelig blogg du har. Jeg legger meg helt klart til som følger hos deg:) Så vakre bilder du tar:) God natt:)

    SvarSlett
  22. Nydelige, disse blomstene
    Liker så godt fargen
    Ønsker deg en god søndag

    SvarSlett
  23. God morgen:)
    Jeg har et par perlehyacinter stående som har utgått på dato kan man si. Et bedrøvelig syn. Nå ga du meg det boostet jeg trengte for å gjøre noe med det. For dine var nydelige:) Håper søndagen din blir flott Mette.
    Klem fra meg!

    SvarSlett
  24. hei Mette,
    koselig kveld du hadde,
    nydelige bilder, elsker perleblomster,
    vakkert i dine kurver.
    ønsker deg en nydelig søndag.
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  25. Hei.
    Perleblomster er skjønne.
    Ønsker deg en flott Søndag.
    Klem.

    SvarSlett
  26. Så flotte blomster! Perleblomster er nydelige.
    Klem

    SvarSlett
  27. Hei Mette!!

    Nydelig perleblomst,håper lørdagen var fin,og at søndagen blir enda bedre:)

    Klem Linda:)

    SvarSlett
  28. Perleblomster er så fine! Flotte bilete :-)
    Her er snøen vekke og våren godt i gang.
    Så herleg :-)
    Ha ein fin fin søndag vidare.
    Klems

    SvarSlett
  29. Hei! Blomstene er nydelige :o) Og det er godt med litt regn nå ja, så vi får fart på snøsmeltinga! Ønsker deg en fin søndag, kjære edg! Klemmer

    SvarSlett
  30. Eg har og kjøpt perleblomst, men dei står ute så då tek det vel litt lengre tid.

    Takkar for kommentar i bloggen, Malin er ikkje fire år enno, men mange rundt henne fyller i desse dagane :-)

    Klem på en søndag ;-)

    SvarSlett
  31. Høres ut som en helt perfekt kveld!

    SvarSlett
  32. Hei Mettemor.
    Trenger adressen din om du vil ha gevinsten du vant hos meg ;)
    Send til: thohan02@online.no
    Klem fra Lise

    SvarSlett
  33. Såå vakre bilder av herlige perleblomster:)
    Jeg ser at løkblomstene jeg plantet ute i høst begynner å titte fram ute:)

    Ønsker deg en super uke:)

    Klem Lise

    SvarSlett
  34. Ønsker deg en fin kommende uke;))

    SvarSlett
  35. Fantastiskt vackra bilder på dina pärlhyacinter! Hoppas din helg varit fin. Jag har haft barnbarnet här så jag är helt slut nu. Är ju inte längre van vid så små...
    Ha en fin start på nya veckan!
    Kram Pia

    SvarSlett
  36. Perlblomster fins det her og....en av mine favoritter. La det regne sier jeg, for nå krever vi vår....ønsker deg en ny fin uke og en koselig søndagskveld...klem

    SvarSlett
  37. Hei og hjertelig velokommen som følger hos meg og koselig kommentar.
    Har titta på bloggen din og vil gjerne følge deg også!
    SÅ fine bilder!
    Ha en fin vår dag:O)

    SvarSlett

ツ tusen takk for at du tar deg tid til en liten
kommentar - det varmer et lite blogghjerte ღ

Du kan også følge med på min Facebook side:
Miss Mette
► klikk på navnet så kommer du direkte
..........................................................

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...