Menylinje


lørdag 23. april 2011

Påskesol & hagestell…

Knallvær her på Helgelandskysten i dag, sååååå deilig, trallalaaaa ♪.♪♫ ♫..♪♫..♫ ♪ en blir i så godt humør når det er slik ღ Har holdt på å rake løv i hagen, ryddet litt og båret ut hagemøbler…. Har også fått anledning til å sitte ned med en god bok og drukket massevis av kaffe her på terrassen. Så deilig å endelig kunne sitte ute og bare nyte utsikt, måkeskrik og fuglekvitter – og se på alle båtene som kjører forbi….

Alt som skulle ha vært gjort inne er satt på vent! – vet at det er meldt regn i begynnelsen av uken som kommer, så da kan vi heller jobbe litt inne – i dag derimot, og i morgen er det terrassekos som gjelder :))

Vil også benytte anledningen til å ønske alle NYE følgere velkommen ღ og tusen takk for koselige kommentarer :) Håper dere trives her inne hos meg ღ og finner inspirasjon… klem fra Mette






28 kommentarer:

  1. Flotte bilder !
    God påske i heimen :D

    SvarSlett
  2. her nyter vi og etterlengtet finvær, sol og varme. gjør godt. innearbeid får vente her og... deilig med uteliv når vær til det... hagen roper på rive og trillebår... får vel starte til uken. om været holder seg passe bra. ha en fortsatt finpåske,
    klem Tove

    SvarSlett
  3. Herlige bilder!
    Ja jeg har stort sett bodd ute på
    terassen/hagen i hele dag selv =}

    Håper på en like deilig dag imorgen!

    Klem

    SvarSlett
  4. Fine utebilder, ser at du bor på en fin plass:) Håper du får en like fin dag i morgen! Vi har også hatt en nydelig dag,med grilling ved sjøen!

    Klem fra Hanne:)

    SvarSlett
  5. for en herlig påske vi har!!

    nyt de siste dagene!

    klem beate

    SvarSlett
  6. Nydelig påskevær vi har, må passe på og nyte det alt vi kan:)
    Takk for koselig hilsen, og ha en fortsatt fin påske! Kos deg:)

    Klem Line E.

    SvarSlett
  7. Flotte bilder,deilig å få en smakebit av sommeren etter en lang vinter:)Enig med deg,innearbeid kan absolutt vente!

    Fortsatt god påske.

    SvarSlett
  8. Heisan Mette!
    Ja, er det ikke deilig!!På en dag som denne er det helt fantastisk her nord:)
    Herlige bilder fra Helgeland.
    Vi får nyte det så lenge vi kan:)
    Ha en fin kveld og så satser vi på samme dag i morra!
    Klem♥

    SvarSlett
  9. Nydelige bilder fra en flott dag. Ja det er best å nyte sol og godvær mens en kan, det kommer tidsnok innedager. Ha en fortsatt fin påske!

    SvarSlett
  10. Riktig god påske til deg også. Det er koselig med kommentarer etter en laaang pause♥

    Det skjer masse i huset fremover og det er så godt å se fremgang. Har vært mye arbeid til nå som bare har tatt lang tid. Nå er det straks senga slik at vi er uthvilte til ny dag på huset.

    SvarSlett
  11. Flotte bilder, og Bamse er bare så skjønn:)
    Vi har hatt oss noen ryddedager ute vi også, men i morgen skal vi bare gjøre "ikkeno";-)

    Ha en fortsatt fin påske,
    klem fra hanne

    SvarSlett
  12. Happy easter weekend darling...love love love Ria...xxx...

    SvarSlett
  13. Såååå nydelig hund:)
    Lykke til med hagearbeid fremover...Det er jo masse kos i slikt arbeid!
    Fortsatt god påske:)
    Klem

    SvarSlett
  14. Jaaaaaa, er det ikkje skjønt med sol og varme ☺☺☺☺!!! 20 grader og sol frå skyfri himmel her på sunnmøre i dag:))))Vert so glad og i godt humør...

    Nydelege bilder Mette. Nyyyyt slike dagar;) Innedagar er det jammen nok av ja;)

    Nattaklem frå Mette.

    SvarSlett
  15. Så deilig at dere har fint vær.Her på Røros har solen skint og...
    ha fortsatt go påske...
    klemklem

    SvarSlett
  16. Så herlig!
    Sol og varme i Bergen og, så vi nyter det
    så lenge det varer:-)

    Ha en fortsatt god påske!

    Klem

    SvarSlett
  17. Hej Mette!
    Du har en hyggelig blog også :-) Jeg glæder mig til min datter vågner så kan jeg vise hende billeder af din søde hund.
    God solrig søndag.
    Knus.

    SvarSlett
  18. Så flotte bilder. :)
    Vakker natur dere har i helgeland.
    Ha en fin 1 påskedag
    Klem

    SvarSlett
  19. Hej Mette
    Ja nu e det verligen VÅR :)
    GLAD PÅSK
    å

    P
    Å
    S
    K
    P
    A
    R
    T
    Y
    T

    fortsätter.....
    Ta en titt :)
    Håkan

    SvarSlett
  20. Hei! Så flott blogg du har! Hyggelig at du liker min også :) Fortsatt god påske!

    Klem fra Miriam

    SvarSlett
  21. Nydelige bilder Mette! Virkelig vakkert der du bor! Drømmen er jo for meg å kunne bo slikt til også, usjenert, men likevel sentralt så jeg kommer meg hit og dit kjapt og enkelt - men her vi bor nå er en begynnelse, ett sted må man begynne når man for første gang kjøper seg noe ! ;)

    Nydelig bamse er, han ser så snill og lydig ut - herlige lille gutten♥ kunne blitt kompis med Keegan min han vettu ;) hihi

    Tusen takk for fine ord inne hos meg, du er herlig!

    Ha en herlig dag i solen,
    Klem Jatte♥♥

    SvarSlett
  22. Hej Mette
    Så fint du bor, underbart och bo så nära vattnet. Och en söt hund har du, jättegulligt när han drog vinnaren i tidigare inlägg. Lika soligt och fint här, har precis varit ute och klippt rosor.
    Påskkramar
    AnnaMaria

    SvarSlett
  23. Hei!

    Takk for hyggelig kommentar hos meg, og velkommen som følger!!:)
    Jeg tror ikke jeg har vært her heller før... Men du har en veldig fin blogg, så jeg følger deg gjerne videre.
    Og så er jeg fra Helgelandskysten, så det er jo EKSTRA stas å følge en blogg derifra!!;)
    Gleder meg!

    Klem, Janni:)

    SvarSlett
  24. Nydelig, vakre utebilder!
    Og for en søt hund!! Har såå lyst på hund, men foreløpig holder det med katt :)
    Ha en nydelig fin søndag!
    Klem Silje

    SvarSlett
  25. Ja det er virkelig knallvær om dagen, deilig er det....
    Og tusen takk for hyggelig hilsen hos meg, håper du vil trives... Og ikke minst takk for at jeg da fikk se din flotte blogg ;)
    ha en fin påske videre
    klem victoria

    SvarSlett
  26. Så fin blogg du har, har endelig funnet en interiørblog med innspill av hund!Det gjør jeg og:)Har lagt meg som følger.Linn

    SvarSlett
  27. Gledelig påske, Mette!! Så nydelig vær dere også har, flotte bilder og bamsen er jo bare nydelig, lo gordt av bilderserien der han velger ut vinneren:-)) KOsd ere videre, klem fra meg:-)

    SvarSlett
  28. Ja, er det ikke herlig?!? :) :)

    Du snakker om å fylles med energi! Her har jeg også rydda og raka i hagen. Junior har vært ute hele dagene sammen med vennene sine.

    Håper dette var en forsmak på sommeren. ;)

    Klem til deg.

    SvarSlett

ツ tusen takk for at du tar deg tid til en liten
kommentar - det varmer et lite blogghjerte ღ

Du kan også følge med på min Facebook side:
Miss Mette
► klikk på navnet så kommer du direkte
..........................................................

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...