Menylinje


fredag 22. april 2011

Himmelsk langfredag….

En ny Himmelsk utfordring hos Petunia

Bildet er tatt onsdag 20. april – da vi var på en tur rundt Torghatten.
For å se flere bilder fra turen klikk HER eller se innlegget under her.
Dette ble mitt bidrag denne fredagen...

Her hos meg blir det en rolig langfredag, vi tenkte å pakke en liten sekk og dra ut på en liten tur. Senere blir det litt brødbaking og så blir det å slappe av med en god bok i sofakroken på ettermiddagen ;) – blir vel også en liten bloggrunde senere på kvelden, tenker jeg … Ønsker alle som titter innom en riktig fin langfredag og påske….



29 kommentarer:

  1. Meget smukt billede...God påske..;-D

    SvarSlett
  2. Vad vackert! Vattnet ser härligt ut! Glad påsk :)

    SvarSlett
  3. Nydelig idyll! Var innom og så på de andre bildene også.

    SvarSlett
  4. Hei Mette
    Et utrolig flott bilde og for et vakkert landskap. Her er solen på vei opp og jeg får se hva som skjer i dag men noe kreativt må det bli. Jeg har blant annet et fuglebur som mannen hadde da han var liten som skulle vært sprayet hvitt. Blir fint til å ha blomster og pynt i.
    Ha en fin fin påske videre
    Påskeklemmer fra Elin:)

    SvarSlett
  5. Hej söta Mette...
    Vilken fantastisk bild - det ser helt sagolikt vackert ut!
    Önskar dig en riktigt god fortsättning på påsken!

    Varma kramar Joy

    Ps. Din lille Bamse är bara sååå söt! *smelt* ;)

    SvarSlett
  6. Önskar dig och din familj en underbart skön påskhelg!
    Kram Pia

    SvarSlett
  7. Du er en mester på å ta bilder mette:) måtte innom og ønske deg en riktig god påske, takk for påskehilsen på facebook, skikkelig koselig:) måtte se innlegget med "påskekaninen" også, hihi herlige bamse:) ønsker deg en videre fin langfredag. God klem fra monica

    SvarSlett
  8. For et flott bilde!
    Drømmer om å besøke Helgelandskysten en gang, det ser så utrolig vakkert ut der oppe!

    Ha en herlig Langfredag, kos dere på tur;-)
    God påske!
    Klem fra størstepia

    SvarSlett
  9. Nydelig bilde,
    nyt dagen i det fri ;-))
    sol her også.
    glede over livet, Langfredagen og solen.

    stor klem Tove i dronninghuset

    SvarSlett
  10. Så flott bildet! God tur og kos deg!

    SvarSlett
  11. Nydelig bilde av vakkert landskap.
    Kos deg masse i påsken :-)

    klem Anita

    SvarSlett
  12. Flott bilde. :)
    Var der oppe for noen år siden og besøkte min bror,han avtjente verneplikten der. Det er et flott sted du bor på.
    Påskeklem.

    SvarSlett
  13. Himmelskt vackert!
    GLAD PÅSK!

    SvarSlett
  14. Du verden så flott. Et vakkert bilde og en fantastisk blogg. Som ny i denne verden gleder jeg meg til å følge med for å se og lære.

    SvarSlett
  15. Nå er jeg nr 514-følger. Er så begeistret for dine naturbilder, flotte og morsomme innlegg og selvsgt måten du presenterer dem. Men jeg skjønner at det er mange med meg, som deler begeistringen! En nuss på nesa til den skjønne lille hårdotten din fra våre strihårede smådjevler! God Påske!

    SvarSlett
  16. Nå er jeg nr 514-følger. Er så begeistret for dine naturbilder, flotte og morsomme innlegg og selvsgt måten du presenterer dem. Men jeg skjønner at det er mange med meg, som deler begeistringen! En nuss på nesa til den skjønne lille hårdotten din fra våre strihårede smådjevler! God Påske!

    SvarSlett
  17. Å, dette var flott!! Solen som lager glitter i vannet/havet! Nydeleig. Kom helt i fellesferiemodus, jeg!!
    God påskehelg til deg:)

    SvarSlett
  18. Hei!
    Takk for hyggelig kommentar på bloggen min!
    Flott blogg du har, la meg til som følger hos deg:)
    Klem Gitte

    SvarSlett
  19. Hei hei Mette :)

    Takk for en koselig kommentar på bloggen min. like koselig hver gang når noen jeg ikke kjenner legger igjen en kommentar :)

    Og for en fin blogg du har og den søte hunden din <3

    Håper du får en strålene påske og en goood helg :)

    SvarSlett
  20. Nydeligt fint bilde......
    Ønsker deg forsatt en fin påske
    Klem

    SvarSlett
  21. Herlig og stemningsfult bilde.
    Håper du har en fin påske, og at du koser deg!

    Klem,I

    SvarSlett
  22. Virkelig vakkert bilde, Mette :) Er sååå vakkert ute no, og det er jo heilt himmelsk med temperaturer over 20 grader igjen :) Har virkelig savna det :)

    Håper du har ei herlig påske og nyter fleire deilige dagar!

    Godklem :)

    SvarSlett
  23. Hei og tusen takk for koseleg helsing på bloggen min! Ekstra kjekt at du også har lagt meg til som følger ;) Så flott bilde fra helgelandskysten! Verkeleg vakkert! Ønsker deg ei fortsatt god påskehelg. Klem fra Kristina

    SvarSlett
  24. For noen nydelige bider!
    Tenk at vi er så heldige å få bo i dette landet...

    Vakker påske vider til deg!
    Klem,klem.

    SvarSlett
  25. Hej Mette
    Javisst e det UNDERBART nu :)
    GLAD PÅSK
    å missa inte det


    S
    T
    O
    R
    A

    P
    Å
    S
    K

    P
    A
    R
    T
    Y
    T

    VÄLKOMMEN :)
    Håkan

    SvarSlett
  26. Veldig flott bilde fra et nydelig sted!

    God Påske :)

    SvarSlett
  27. Fantastisk bilde ! God påske i heimen :D

    SvarSlett
  28. Nyyydelig bilde!
    Endelig har godværet kommet til oss i Vesterålen også, idag har vi hatt 10 grader og strålende sol! Det er jo dobbelt så varmt som i juli i fjor, hihi;))

    Nyt dagene!
    KLEM

    SvarSlett

ツ tusen takk for at du tar deg tid til en liten
kommentar - det varmer et lite blogghjerte ღ

Du kan også følge med på min Facebook side:
Miss Mette
► klikk på navnet så kommer du direkte
..........................................................

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...