Menylinje


onsdag 20. april 2011

Vinner av et skilt fra Ramsign…

Da var dagen kommet for å trekke vinneren av et nydelig skilt fra Ramsign ღ
Over 200 ville være med på trekningen, KJEMPEGØY :)

I dag har det ikke vært noe jobbing i huset, det ble heller en lang gåtur i det nydelige været som vi endelig har fått her i nord… deilig når sola titter frem og varmer opp litt frosne kropper :) Ønsker alle en fortsatt fin dag, så kommer det bilder fra turen vi hadde i morgen ღ

Send navn og adresse til meg en mail, missmettes@gmail.com så skal jeg videreformidle navn og adresse til min kontaktperson i Ramsign – håper du blir fornøy ღ











33 kommentarer:

  1. Happy Easter to you and your family my dear friend,kisses!

    SvarSlett
  2. Hei Mette!
    Først og fremst gratulerer til den heldige vinneren, er bittelitt missundelig;-))
    Ønsker deg og dine også en riktig GOD PÅSKE!:)
    Påskeklem er sent:)

    SvarSlett
  3. Herlige bilder av voffsen. Gratulerer til vinneren, venter selv på et skilt jeg har vunnet, gleder meg til å få det.
    En riktig god påske til deg

    Klem Anita

    SvarSlett
  4. gratulere masse til din vinner,
    så herlig Bamse trakk lodd, nydelige bilder, han er såå god den lille Bamsen din...
    ønsker deg en riktig god påske.
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  5. Så morsom måte og gjøre det på!Gratulerer så mye til den heldige:)klem

    SvarSlett
  6. Det er den søøøteste trekkinga jeg har sett! :)

    SvarSlett
  7. Hei Mette,så nyyyydelige bilder av lille Bamse.Er det mulig å være såå fin da.Ønsker deg en riktig god påske.Klem fra Karin

    SvarSlett
  8. Hihi, kuleste trekningen ever;))
    Gtatis til den heldige vinneren;)
    Og GOD PÅSKE til MEtte og lille Bamse ♥

    Klem Line

    SvarSlett
  9. For en sjarmerende loddtrekker! Flink er han også :)
    Bare så synd jeg ikke heter Merete K :(

    SvarSlett
  10. Gratulerer til vinneren :)
    Og helledussan for nokre herlige bilder i innlegget under her♥

    GOD PÅSKE til deg :)

    Klem

    SvarSlett
  11. Verdens søteste BAMSE ... ♥

    God påske, nyt sommer, ferie
    og deilige dager ...!

    klem
    til
    deg

    SvarSlett
  12. for en herlig trekning- gratulerer så mye til den heldige vinneren

    :-)

    SvarSlett
  13. Så utrolig flott blogg du og for noen nydelige bilder :)
    Takk for at du la deg til som følger, det setter jeg stor pris på ♥ er ganske så ny i denne bloggverden, og jeg elsker å lese inne hos alle de flotte bloggene rundtom.
    Artig at du bor i Brønnøysund, jeg har min perle på Vega, mitt paradis på jord. Det blir bare om sommeren desverre. Men da nytes tiden der oppe til det fulle :)

    Ha en fantastisk flott Påske :)

    SvarSlett
  14. Herre fred så nydelig bamse er og så mange herlige ansiktsutrykk,hehe.

    Fortsatt god påske:)

    Klem Nina:)

    SvarSlett
  15. Gratulerer til vinnaren!!!! Lucky you☺

    Og for ei lodtrekning då:))) Smelt aldeles...
    DET skjønne blikket til Bamse på siste bilde;)Lurt seg til ein lapp♥

    Ha ein fin skjærtorsdag kjære Mette.Klem Mette.

    SvarSlett
  16. Heisann :-)

    For en søt treking og tenk at jeg ble den heldige vinner :o)
    Tusen hjertelig takk! Ønsker deg en riktig GOD PÅSKE!

    Mvh Merete K.

    SvarSlett
  17. Hei hei!
    Gratulerer til HELDIG vinner! Å nydelige lille bamse da, har lyst å bare ta han inntil meg å kooooose♥
    hehe - han er utrolig fin!!

    Kos dere masse i påsken alle sammen,
    håper dere får besøk av solen dere også!

    Klem Jatte♥

    SvarSlett
  18. Bamse er bare verdens søteste! Kunne hatt sitt eget Tv-show, man blir jo helt forelsket i skjønningen ♥

    Gratulerer så mye til heldige Merete og riktig god påske :) *♥*

    SvarSlett
  19. Hei!
    FOR en herlig liten fyr- smelt!!!
    Fint påskeegg du har laget under her :)

    God påske til deg og Bamse Mette :)

    Klem Anette

    SvarSlett
  20. Hei!! Så gøy du tittet innom meg, velkommen som følger!!
    Legger meg til her hos deg.
    Hvilken flott hund, søt som fy ;)

    God påske til dere!!!

    SvarSlett
  21. Hei :)
    Gratulerer til heldig vinnar!

    Å så søt lisje vovsen din ♥

    Ønskar deg ei herleg god påske.

    Takk for fine ord:)

    Klem frå Astrid ♥

    SvarSlett
  22. Hei på deg!
    Gratulerer så masse til den heldige vinneren!

    Fantastiske Bamse, har lyst til å nusse han masse, masse!
    Klem

    SvarSlett
  23. Bamse er flink han ;o) Gratulerer til den heldige vinneren! Ønsker dere en riktig GOD PÅSKE med mye kos og sol.
    Klem fra Gro :o)

    SvarSlett
  24. Tihi, søte lille Bamse :) Nydelig liten kar :)
    Gratulerer så mye til den heldige vinneren :) Og god påske til deg :) Klemklem

    SvarSlett
  25. Men, så söt.:-) Kram Stina

    SvarSlett
  26. Heihei - takk for hyggelig kommentar inne hos meg ! :)

    For en søt liten hund du har - tror ikke jeg har sett en sånn en før ..... <3

    God påske til deg !
    Liv Elin

    SvarSlett
  27. He he,søtingen. Syns godt han kunne trekt "tanta" ej da ;) GOD PÅSKE!

    SvarSlett
  28. Det var en flink, liten Bamse! Så superflink å trekke den heldige vinneren. :) Nydelige foto av han, og så lurt funnet på!

    SvarSlett
  29. Kjempemorsomt :) Så smart å la sjarmøren trekke lodd, han er jo så skjønn:)
    Ha ei fortsatt fin Påske.
    Ble ikke det store påskeværet, men får håpe det kan bli bedre..
    klem Sissel

    SvarSlett
  30. Hei Mette og tusen takk for koselig melding inne på bloggen min :)
    Bloggen din var bare super fin!! Gleder meg til å følge deg videre.. :)
    Sååå utrolig søt liten hund du har!! :) Jeg elsker hunder!! ;) <3
    Ha en riktig så deilig Påske!!!

    Klem Cecilie

    SvarSlett
  31. Gratulerer til den heldige vinneren:) Og det er den nussligste trrekkninen jeg har sett::)

    SvarSlett
  32. haha morsomt med bamse...dyktig han er.:-))Gratulerer til heldig vinner.:-)

    vel overstått påske til deg Mette.:-)

    håper formen er stigende..)

    Klem

    SvarSlett

ツ tusen takk for at du tar deg tid til en liten
kommentar - det varmer et lite blogghjerte ღ

Du kan også følge med på min Facebook side:
Miss Mette
► klikk på navnet så kommer du direkte
..........................................................

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...