Menylinje


tirsdag 29. mars 2011

Giveaway…

Jeg fikk en hyggelig mail fra markedsassistenten i Ramsign for en stund siden, med en forespørsel om jeg ville lodde ut et valgfritt emaljeskilt til en av mine lesere. Det vil jeg gjerne, slik at en av dere kan bli den heldige vinner av et vakkert emaljeskilt!


Det eneste du trenger å gjøre for å være med i trekningen er å legge igjen en kommentar i dette innlegget. Og alle kan være med, du som ikke har blogg også… Husk bare å skrive navn eller e-post, hvis du legger igjen en kommentar som anonym – da er det lettere for meg å finne deg hvis du vinner….

Ramsign er et dansk firma som har spesialisert seg på å lage emaljerte skilt i gammel stil, og disse flotte skiltene passer alle typer boliger og stiler. Den heldige vinneren får velge seg et skilt fra Ramsign sin hjemmeside www.ramsign.no. Du kan velge mellom ulike farger, utførelser, skrifttyper og staffelering.
Vinneren sender meg bestillingsinformasjonen på mail, og så videresender jeg dette til min kontaktperson hos Ramsign. Ta gjerne en titt på deres hjemmeside for å se utvalget av skilt.

Setter stor pris på hvis du legger ut bilde og linker på bloggen din, slik at flere kan være med :) - Bruk da det første bilde, men det blir ingen ekstra lodd :) - trekningen blir 20. april – klokka 18.00



220 kommentarer:

  1. Blir gjerne med på trekningen :)
    Hadde passet fint med et emaljeskilt ved inngangsdøra her :)
    Klem Anita

    SvarSlett
  2. Jippi! Jeg vil være med! Krysser fingrene for at jeg er den heldige vinneren!

    Ha en flott uke
    Klem Janne Merethe

    SvarSlett
  3. Har lyst å prøve lykken, Blir veldig gjerne med i trekningen :-)
    Ønsker deg en strålende uke.

    SvarSlett
  4. Jeg vil gjerne være med:)

    Ønsker deg en flott tirsdag:)

    W

    SvarSlett
  5. Dette blir jeg med pa!

    ha en fin fin tirsdag
    klem mette

    SvarSlett
  6. Hurra.
    Jeg prøver lykken IGJEN. Tror det blir min tur denne gangen. Tro kan flytte fjell, ikke sant he he.
    Kos deg gode du
    Klem

    SvarSlett
  7. Å, denne vil jeg vinne!! Tvitvi til meg!! Klem

    SvarSlett
  8. Er gjerne med Mette:)
    klemklem

    SvarSlett
  9. De er knallfine. Jeg er med!!!

    SvarSlett
  10. Står høyt på ønskelisten, tenk å vært så heldig å vunnet ett slikt nydelig skilt!!

    Klem

    SvarSlett
  11. Oi, eit sånt skilt står høgt oppe på ønskelista ja :) Hadde vert nydelig å hatt på vårt nye hus :) Passa veldig godt! :)

    Nydelig skilt! :)

    Godklem :)

    SvarSlett
  12. Så gøy!!! Jeg blir gjerne med=)!!! De er jo sååå flotte!!

    Ha en finfin dag!!
    Klemmer!

    SvarSlett
  13. Kjempefint skilt. Jeg vil gjerne være med i trekningen.

    Håper du har en fin tirsdag. :)

    SvarSlett
  14. Hei.
    Jeg vil gjerne bli med på trekningen av skilt.
    De er jo SÅ koselige :)
    Ha en fin kveld , Mette :)
    Klem fra Ingunn :)

    SvarSlett
  15. Klart jeg vil være med?
    Tenk så fint det hadde vært med gateadressen på et skilt sånn som du har?
    Da er det bare å håpe...

    SvarSlett
  16. Det er klart man må være med! :)
    Håper du har en fin dag Mette!

    Klem

    SvarSlett
  17. Jeg vil gjerne være med vennen, nydelige skilt:)
    Kjærlighetsstien..sukk...må jo være verdens fineste adr å ha:):)

    ha en super kveld:)

    Klem Lise

    SvarSlett
  18. Siden jeg hadde så flaks hos deg sist, så må jeg jo prøve lykken igjen!

    Klem fra størstepia

    SvarSlett
  19. Hei , må jo bli med her det er jo så artig gave.
    Ha en fi dag Marit.

    SvarSlett
  20. Dette er liksom drømme-gevinsten det da vettu, Mette!! :)
    Vil veldig veldig veldig gjerne være med!!

    Tvi tvi

    Klem
    June
    Nostalgi & Skriverier

    SvarSlett
  21. Jeg vil også være med! :) Skiltene er jo bare superlekre, og å reklamere med det fine giveaway-bildet du har laget, er en ære!

    SvarSlett
  22. Ååååå de skiletene er såååå fine !!!!
    Blir veldig gjerne med på den trekkinga!!
    Ha en fin dag videre Mette!!

    Klem fra Maren!!

    SvarSlett
  23. Jeg prøver meg igjen:O) Disse skiltenen er så flotte, og det hadde gjort seg med et nytt skilt;)
    Ha en fin dag, klemmer fra meg;)

    SvarSlett
  24. Så flott da ... Blir gjerne med jeg :)

    SvarSlett
  25. Åååå et slikt skilt vil jeg gjerne vinne ;-)
    Asbjørg S Høvik

    SvarSlett
  26. Jeg vil gjerne friste lykken i å vinne et sånt skilt! Jeg er helt med blogging,så kan desverre ikke linke enda,men finner jeg ut av det gjør jeg det gjerne;)

    SvarSlett
  27. så gøyalt at du har ramsign trekning selv nå! bor du virkelig i kjærlighetsstien??? så nydelig...

    ja jeg har skiftet navn, det jeg ikke tenkte på da, var at jeg mistet alle kontakter..!!! men nå begynner det så vidt å ta seg opp igjen, legger deg til rollen min, der du var før..
    klem magny

    SvarSlett
  28. Hei, super gave. Heldig den som vinner.

    SvarSlett
  29. Så flott gave, hadde passa fint på mitt gamle hus.

    Klem Bodil

    SvarSlett
  30. Jeg ønsker meg ett sånt Ramsign skilt, hva kan vel være bedre enn å vinne en slikt?! Hihi...

    Klem

    SvarSlett
  31. Jeg prøver lykken igjen jeg. En gang må jo jeg også ha litt flaks ;)

    SvarSlett
  32. Nydelige skilt. Prøver lykken hos deg :-)

    W.M

    SvarSlett
  33. Jeg sender inn en søknad om vakkert skilt til Moccaheimen :)

    Din adresse er så fin at du godt kan bruke skiltet til dekor inne også.

    Blir sikkert veldig fint når du får deg stakittgjerde - litt Portveien 2 følelse :)

    Ha en fin tirsdag nordafor!

    Moccamamma :)

    SvarSlett
  34. Ja, dette vil jeg veldig gjerne være med på! Har siklet på disse skiltene lenge, de er sååå fine :)
    Klem fra Bekka

    SvarSlett
  35. Hallo Mette.
    Takk for koselig kommentar , og for at du hadde ltst å følge meg.
    Det gjorde jo til at jeg fant deg , og denne flotte sjangsen til å vinne et sjarmerende skilt.
    Hilsen Kate

    SvarSlett
  36. Ramsign skiltene er nydelige!
    Jeg vil selvfølgelig melde meg på i denne give awayen. Nå krysser jeg alt av fingrer og tær i håp om at jeg er den heldige vinneren.
    Klem fra Igi

    SvarSlett
  37. Man kan jo finne på mye morro med et slikt skilt... så jeg blir gjerne med i konkurransen din.
    Klem Madelén

    SvarSlett
  38. ÅÅ jeg vil vinne ett slikt! Tar gjerne ett lodd! For en koselig blogg du har!

    SvarSlett
  39. Flotte skilt og jeg vil selvsagt vere med på denne trekningen.

    Janne tove

    SvarSlett
  40. Jeg vil gjerne være med i trekningen! Ønsker meg SÅ et slikt vakkert skilt!

    Klem

    SvarSlett
  41. Tusen takk for koselig kommentar på bloggen min!
    Når jeg ser hvor flott skiltet ditt ble i forrige innlegg, vil jeg gjerne være med i trekningen selv om jeg ikke har så koselig adresse som deg :o)
    Ha en fortsatt fin kveld!

    Mona

    SvarSlett
  42. Jeg vil gjerne være med :-)

    Hadde vært storveis om jeg vant, hvis ikke så har jeg fått et fint tips- takk :-)

    SvarSlett
  43. Eg er med! :):)

    Ha ein fortsatt finfin kveld.

    Klem Oline

    SvarSlett
  44. Hei Mette:)
    Jeg blir gjerne med på trekning. Har sett mange ganger på de skiltene og de er jo ordentlig flotte da.
    Og du - tusen takk for skryt:)
    Håper du har en fin kveld.
    Klem fra meg!

    SvarSlett
  45. Jeg blir gjerne med og slenger selvfølgelig ut en link også ;-)

    Klem Karianne

    SvarSlett
  46. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett
  47. Ja, jeg vil selvf. være med! :-) Et slikt skilt hadde passet så bra på huset!

    Håper du får en fin kveld!

    Tusen takk for koselig kommentar :)

    KLEM

    SvarSlett
  48. Å ja:0). Vil så gjerne vinne et slikt skilt...meldt meg på mange give away, men har alsri vunnet det...Håper lykken er med meg denne gang.
    Klem

    SvarSlett
  49. For et par uker siden kjøpte vi nytt hus, og et blått nummerskilt ville gjort seg bra! Så jeg vil være med :)

    SvarSlett
  50. Hei:)

    Vakkert skilt;)
    Vil gjerne være med i trekningen, og krysser fingrene!

    Koselig å titte innom bloggen din.

    Med vennlig hilsen
    Tove
    tove.strand@webmail.no

    SvarSlett
  51. Ja dette vil jeg gjerne være med på. Vi er helt uten skilt, så dette vil være helt topp. Så fine skiltene er.

    SvarSlett
  52. Jeg vil gjerne være med i trekningen:-)

    SvarSlett
  53. Vil også gjerne være med! Veldig fine skilt.

    SvarSlett
  54. Så rart. Eg tenkte, når eg var på tur i dag, at et sånt skilt skulle eg hatt utanfor huset mitt. Så eg blir uten tvil med på give awayen din :D Og håper eg har tatt vinnerloddet!! :P

    Klem fra Miriam

    SvarSlett
  55. Hei Mette-mor :)

    Så koselig å få en sånn melding da :) Både for deg og for oss, hehe.
    Jeg blir gjerne med.

    Håper alt er bra med deg.
    Jeg har hatt et nytt inngrep i ryggen, og vet først om et par uker om det har vært vellykket.

    Klem fra meg

    SvarSlett
  56. Hei jeg vil gjerne være med på trekning om den flotte premien :)

    Klem Mette :)

    SvarSlett
  57. Jeg blir gjerne med, disse skiltene er så lekre!

    Krysser fingrene og håper på vinnerlykke :))

    SvarSlett
  58. Hei!

    Å å for noen nydelige skilt....Det ville vært fint til BOLETTES HUS! Jeg er ikke noen aktiv blogger lengre, kun fordi det tok for mye tid siden jeg har to små barn.... mailen min karirg@broadpark.no

    SvarSlett
  59. Jeg vil gjerne være med på denne :) Nydelige skilt! *♥*

    SvarSlett
  60. Jeg vil gjerne være med på din Give Away! Krysser fingrene:)

    Klem Milla

    SvarSlett
  61. Hei.
    Jeg vil gjerne være med på giveaway. Så må jeg bare gi litt skryt..du hadde nelig helt utrolig fin header, jeg falt pladask. er svak for rosa, roser, sommerfugler... det var bare så flott satt sammen ;O)
    Blir nok flere besøk inne hos deg ja ;O)
    Rebecka

    SvarSlett
  62. Ett slikt skilt hadde passa perfekt her hos oss ;))

    SvarSlett
  63. Jeg vil veldig gjerne være med i trekningen!:)

    Klem Elin!

    SvarSlett
  64. Vil gjerne være med på trekningen.

    Hilsen Hege

    SvarSlett
  65. Hei.:-) Klart jeg vil være med :-) så fine de skiltene.:-)

    Linker til deg også jeg.)

    En fin dag Mette.:))

    Klem fra meg...

    SvarSlett
  66. Hei
    Flott gave blir gjerne med på trekningen.
    Ha en fin dag

    Klem Anita

    SvarSlett
  67. For en fin gave!! Hadde passet perfekt med et flott, nytt skilt til huset vi skal bygge oss.

    Takk for at du fortalte om giveawayen, jeg vil GJERNE være med!

    Ha en fin dag videre!

    SvarSlett
  68. Jippi, elsker disse skiltene;-)
    Jeg blir veldig gjerne med ♥
    Ha en god onsdag Mette;)

    Klme Line

    SvarSlett
  69. Heia
    Jeg blir veldig gjerne med:) Har linket til bloggen min!
    Har prøvd meg på flere utlodninger på disse skiltene, så jeg prøver igjen.:)
    Klem Mette

    SvarSlett
  70. Jeg blir gjerne med på denne flotte premien! :)
    Har prøvet meg før på en slik give away, så jeg prøver igjen.

    Sleng deg gjerne på min give away også, hvis du har lyst :)

    Klemmer fra Ida
    ida_krist@hotmail.com

    SvarSlett
  71. Eg vil veldig gjerne være med på din give away, flotte skilt som blir lodda ut:) Ha ei fortsatt fine veka:) Klem

    SvarSlett
  72. Jeg vil gjerne prøve lykken!! Er så fine de skiltene =) Linker hos meg
    klem Tove

    SvarSlett
  73. Hei Mette :)
    Jeg blir gjerne med :)
    Så herlig skilt du har vunnet da... den adressen var du heldig med ;)

    Ha en finfin dag!

    Klem Anette

    SvarSlett
  74. Jeg er med! De er så fine de skiltene der!:)
    Ha en fin dag!
    -synnøve-

    SvarSlett
  75. Jeg prøver lykken og blir med på trekning:)
    Ha en fin dag videre!!

    SvarSlett
  76. Alt er så delikat og pent her inne hos deg!! Har sett på disse skiltene lenge, men så kom jeg over noe på ebay.. men det er jo bare husnummeret vårt. Jeg skulle gjerne hatt flere:) Håper alt er vel og lykke til med give awayen! Kjærlighetsstien 10 gjør susen. Fin illustrasjon!!

    SvarSlett
  77. Så klart dette vil jeg være med på....ha en flott onsdag Mette...klem

    SvarSlett
  78. Utrolig herlig! =0)
    Denne vil jeg gjerne være med på!

    Ha en fiiiin dag!

    Klem,
    Aud

    SvarSlett
  79. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett
  80. Blir gjerne med på trekningen. Skiltet ditt i innlegget under var nydelig!

    Klem :)

    SvarSlett
  81. HEisann!
    Vi er desverre ikkje så heldig å ha ei slik flott adresse som dokke til å ha på eit slikt skilt, men kanskje namna våre... Rem Haugen...forutsett at det vert eit giftarmål etterkvart...he he. Anyhow,eit slikt skilt hadde tatt seg godt ut i vårt nye inngangsparti (som forhåpentligvis er godt i gong neste gong dokke kjem) Klem :)

    SvarSlett
  82. Jeg prøver lykken denne gangen også(:
    legger inn en link på bloggen min for sikkerhets skyld(:

    Mvh Renate

    SvarSlett
  83. Heisann!!

    Jeg ønsker meg et slikt skilt,og har prøvd meg mange ganger på disse konkurransen,men prøver lykken igjen:)

    ha en fin dag!

    klem linda:)

    SvarSlett
  84. Dei vakraste skilta som finst!

    Og den flottaste adr må det no vere dokke som har♥

    Ha ein vakker dag!

    SvarSlett
  85. Hei vennen!

    Så gøy med give away da!
    Ramsignskiltene er jo bare så nydelige også, så dette vil jeg være med på :)

    Tusen takk for hyggelige kommentarer fra deg i det siste- det varmer stort!! Går i ett her om dagen, og formen er ikke helt på topp, så jeg henger fortsatt etter med besøk her inne i blogglandia, kjenner jeg :) Det kan bare bli bedre!;)

    Herlig vaskerominspirasjon du viser under her :)) Sluker alt jeg kan av bad- og vaskeromsinspirasjon om dagen, da straks skal begynne å pusse opp.
    Gleder meg!!

    Ønsker deg og dine en herlig dag videre!

    Stor klem

    SvarSlett
  86. Hei :) Jeg vil gjerne "ta" lodd :) Ha en fin dag :) Klem

    SvarSlett
  87. Ja takk,jeg vil gjerne ha et skilt;) prøver ihvertfall.:)
    Klems.

    SvarSlett
  88. Ja takk, jeg er med.
    En super premie! :)

    SvarSlett
  89. Jeg vil gjerne være med i trekning! Skiltene er fantastisk fine!

    Kathrine
    kathrinenic@gmail.com

    SvarSlett
  90. Jeg vil gjerne bli med på trekninga.
    nydelige skilt

    SvarSlett
  91. Hei Mette, klart jeg gjerne vil vinne et slikt skilt!
    Ditt var forresten kjempelekkert, tenk at du bor i Kjærlighetsstien!! For et utrolig romantisk navn...

    Klem Lenemora

    SvarSlett
  92. Så koselig med giveaway, Mette! Disse skiltene er kjempe-flotte! Ønsker meg!!

    KLEM KLEM
    Anette:)

    Takk for hyggelig hilsen:))

    SvarSlett
  93. Åååå, disse skiltene er så fine :-) Jeg blir veldig gjerne med på giveawayen din :-)

    Jeg ønsker deg en super dag!
    Klem fra Janicke

    SvarSlett
  94. De skiltene var utrolig lekre. Jeg vil veldig gjerne være med i trekningen av de her :)

    SvarSlett
  95. Blir veldig gjerne med. Disse skiltene ser superflotte ut!! =)Håper du har det fint Mette, kos deg med kvelden.

    SvarSlett
  96. Blir gjerne med i giveawayen din, og mens vi venter på trekkingen så skal DU få en pakke av meg ;)
    Du har vunnet en av premiene i giveawayen min! Gratulere så mye :)
    Send meg adressen din til:
    thohan02@online.no
    så kommer det en pakke i posten snart :)
    Håper premien faller i smak :)
    Klem fra Lise

    SvarSlett
  97. Så hyggelig at du titter innom meg:) Jeg er stadig innom her hos deg, jeg bare glemmer å legge igjen et lite pip når jeg har vært her. Tentke at det passet å gjøre det nå siden du har giveaway og greier:)

    Klem Kaja :)

    SvarSlett
  98. Hiver meg med jeg. Kjempe fine skilt!
    Takk for koselig hilsen.
    Klem

    SvarSlett
  99. Jeg får prøve lykken her hos deg, for jeg ønsker meg sååå et emaljeskilt til å ha på den "nye" veggen ved siden av Skogland-skiltet.. :)

    SvarSlett
  100. Nydelige skilt, jeg melder meg på og krysser fingrene:)
    klem fra marilyn

    SvarSlett
  101. Hei igjen, og takk for sist! Det var en kjempetrivelig kveld.

    Jeg blir gjerne med på dette.

    Klem fra Bente

    SvarSlett
  102. Åhh, har ønsket meg sånn skilt, så blir med i trekningen. Vi får se om jeg har lykke med meg da ;D

    Fin blogg du har!

    SvarSlett
  103. Vil gjerne være med i trekningen.Flotte skilt de har der.
    Klem Sissel

    SvarSlett
  104. Hei. Så flotte skilt, skulle gjerne vinne!!!
    Legger meg som følger, flott blogg!!
    Klem Anne Lise.:)

    SvarSlett
  105. Skiltene fra Ramsign er kjempefine.

    Jeg prøver lykken med et lodd!

    Klem,
    AW

    SvarSlett
  106. Vakkert! Jeg blir veldig gjerne med!! Og jeg linker til bloggen din ;) En god uke videre til deg! Klemmer fra Gry

    SvarSlett
  107. Disse skiltene er så kjempetøffe!
    Hiver meg på, tar 1 "lodd" og krysser fingrene

    SvarSlett
  108. Nydelige skilt! :) Jeg prøver gjerne lykken, og krysser fingrene! ;)

    klem Frøken H

    SvarSlett
  109. Oi, så flotte skilt! Denne vil jeg gjerne være med på ja! :) Og takk for at du la igjen spor på bloggen min, det satte jeg virkelig pris på :)

    SvarSlett
  110. Jeg vil veldig gjerne være med. :-)

    SvarSlett
  111. Lekker GiveAway! Vil gjerne være med i trekningen :D

    SvarSlett
  112. Hei Mette:)
    Så flott presentasjon med bildene:)
    Jeg MÅ selvfølgelig være med her:)
    Krysser fingre og tær;)

    Ha en fortsatt fin Torsdag min venn:)

    Klemmer fra Mona

    SvarSlett
  113. Jeg er med og krysser fingrene :) Klemklem :)

    SvarSlett
  114. Hei igjen!
    Jeg har en award til deg, i bloggen min, hvis du vil ha?

    Klem fra Bente

    SvarSlett
  115. Takk for hyggelig hilsen hos meg i går. Klart jeg vil være med på giveaway!

    Kristine

    SvarSlett
  116. Hei Mette!
    Takk for dine ALLTID så hyggelig ord, du er sånn en søt dame!;))
    Så heldig du er som får lov til å gi bort et flott skilt, det MÅ jeg jo prøve meg på å få:)) Tusen takk!
    Klem til deg fra meg

    SvarSlett
  117. Jeg vil gjerne være med :) Har desverre ikke egen blogg men mail adressen min er rita.donheim@gmail.com
    Kjempefin blogg du har :)

    SvarSlett
  118. Hej söta Mette! Hoppas allt är bra med dig!
    Jag tycker dessa skyltarna är så otroligt fina så jag vill mer än gärna vara med på utlottningen av dessa.

    Ha en finfindag! STOR kram Joy

    SvarSlett
  119. Hei.
    Et sånt skilt ville passe utmerket på huset vårt, så derfor prøver jeg lykken.
    (Har ikke egen blogg)
    M-stenv@online.no

    SvarSlett
  120. Sikke en dejlig blog du har her.kig gerne forbi min nyoprettede ved lejlighed :)

    SvarSlett
  121. Hei! Takk for hygggelig hilsen hos meg & velkommen som følger!:))

    Jeg vil gjerne være med på giveaway,de skiltene er kjempefine:)

    Klem

    SvarSlett
  122. Jeg blir med. De skiltene er så flotte. Jeg har en give away med Ramsing jeg også, så hvis du har lyst så er det bare og slenge deg med! Trekning i morgen.

    Klem Ingunn

    SvarSlett
  123. Tusen takk for at du minnet meg på denne :) Jeg tar gjerne et lodd! Legger link på bloggen min.

    Ha en super helg Mette!

    Klem Linnette :)

    SvarSlett
  124. Hei Mette! Har alltid ønsket meg et slikt skilt til huset i Sverige så nå prøver jeg lykken hos deg:) Ønsker deg en flott helg! Klem fra Jorunn

    SvarSlett
  125. Endelig fikk jeg meldt meg på giveaway, hihi... Jeg vil mer enn gjerne være med på denne trekningen, et slikt vakkert skilt står høyt på min ønskeliste. ♥

    Ha en strålende helg vennen, kose deg ! ♥

    ˙·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ God klem Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙

    SvarSlett
  126. Hei hopp!

    Såklart henger jeg meg på! disse skiltene er jo superfine!

    God helg, Mette
    Klem Jatte♥

    SvarSlett
  127. Jeg skulle gjerne hatt et slikt skilt utenpå huset mitt slik at alle kunne se navnet på mittt hus :)

    SvarSlett
  128. E tar et lodd Mette! Dæm va skikkeli fin altså :)

    Kram

    SvarSlett
  129. Klart eg vil vere med:)

    Ønskar meg (som maaaaange) eit slikt skilt;)

    Klem frå Astrid♥

    SvarSlett
  130. Blir heilt klart med på trekningen : ) Skal bygge oss hus, og da hadde d vært supert med et sååå fint skilt på veggen :)

    SvarSlett
  131. Hei. Jeg er med:)

    Marie Elise
    hvitlykke@gmail.com

    SvarSlett
  132. Så artige og delikate skilt!

    Jeg er gjerne med! :-))

    PS. Legger meg til som følger, for her var det jammen meg mye fint!

    Klem Siri

    SvarSlett
  133. Prøver lykken jeg også :)

    Og klart jeg skal linke..

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  134. Blir gjerne med på trekning jeg også :-)
    Ha en fortsatt flott helg!

    SvarSlett
  135. Lykke prøver lykken! Nydelig skilt og vi TRENGER det virkelig også:) Krysser fingrene.

    Linker:)

    Klem Marianne

    SvarSlett
  136. Så flott skilt, jeg blir gjerne med:-)

    SvarSlett
  137. Jeg prøver lykken som så mange andre her, og blir gjerne med på trekningen.

    SvarSlett
  138. I´m in!:) Vakker blogg og vakker giveaway!
    Hiv deg gjerne med på min giveaway på Villa Bjørkhaug

    klem!

    SvarSlett
  139. Jeg er blir gjerne med i trekningen. Deler på Facebook slik at andre også blir tipset. :)

    SvarSlett
  140. Hei Mette :-)

    Flott giwe away, den vil jeg veldig gjerne være med på. Deler link på facebook, slik at mange ser konkurransen din.
    Ønsker deg en fin søndag!

    Mvh Merete (m-korsg@online.no)

    SvarSlett
  141. Ville passe perfekt til huset mitt - håper på vinnerlykke:-)

    marlbak@online.no

    SvarSlett
  142. Ville passe perfekt til huset mitt - håper på vinnerlykke:-)

    marlbak@online.no

    SvarSlett
  143. Disse skiltene er nydelige! Jeg blir gjerne med og tar ett lodd. Linker selvfølgelig og! Klemmer

    SvarSlett
  144. Jeg blir gjerne med på give away. :)

    SvarSlett
  145. ..ooOO Jeg vil være med! Krysser fingrene for at jeg er den heldige vinneren!

    SvarSlett
  146. Jeg deltar veldig gjerne :)

    urettferdig@live.com

    SvarSlett
  147. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  148. Ja- dette vil jeg være med på- skiltene er flotte!

    Ole-Martin
    olemartinjensen@live.no

    SvarSlett
  149. Så spennende, klart jeg vil være med!!

    mari_gull(ætt)yahoo.no

    SvarSlett
  150. Hei!
    Blir med i trekningen!
    Digger skiltene fra Ramsign, og trenger skilt til vår nye leilighet :D

    Mvh Camilla, toyotacrown@hotmail.com

    SvarSlett
  151. sorgenfri2(ætt)hotmail.com

    SvarSlett
  152. Kjære Mette
    Selv om kjøpte et hvitt med svart skrift til døren for et par år siden, kan jeg allikevel ikke annet enn å være med på trekningen hos deg, skiltet fra Ramsign er nydelig og jeg ville gjerne ha et til postkassen også.
    Håper du har det bra og kan nyte våren som kanskje snart kommer hos deg også!
    Klem fra Lene

    SvarSlett
  153. Jeg er gjerne med i trekningen av et vakert skilt:)

    Miriam

    boefjeldberg@hotmail.com

    SvarSlett
  154. Jeg er gjerne med i trekningen av et vakert skilt:)

    Miriam

    boefjeldberg@hotmail.com

    SvarSlett
  155. Jeg vil veldig gjerne bli med:-)

    SvarSlett
  156. Heisann og god kveld :-)

    Vil veldig gjerne være med i trekningen om et vakkert emaljeskilt.
    Ønsker dere en flott uke!

    Mvh Merete(m-korsg@online.no)

    SvarSlett
  157. Hei Mette!
    Jeg blir gjerne med i trekningen av et vakkert skilt!!! Har lenge sett på disse skiltene og ønsket meg ett :-)

    Klem fra Rita

    SvarSlett
  158. wow, her var det mange som likte det samme som meg.

    Ja, jeg tar allikevel sats og legger igjen kommentar.

    Har fulgt deg en stund og linker give away til min blogg.

    Lykke til videre!

    SvarSlett
  159. Hei på deg!
    Jeg vil gjerne være med på denne konkurransen. Deler deg gjerne med alle mine venner på FB!
    Vennlig hilsen Guri Marie.

    guri_marie.kristoffersen@getmail.no

    SvarSlett
  160. jeg er med:-) ma-sto@hotmail.com

    SvarSlett
  161. Jeg er med :D rankh@hotmail.no

    SvarSlett
  162. Hei! Jeg vil gjerne være med :))

    SvarSlett
  163. vil gjerne bli med på dette jeg :-) fin blogg :-)

    SvarSlett
  164. Oj så morsomt! Jeg vil gjerne være med:) Klem

    SvarSlett
  165. Hei, jeg vil veldig gjerne være med :) mkarijord@gmail.com

    SvarSlett
  166. Jeg vil gjerne være med


    hege_boe@hotmail.com

    SvarSlett
  167. Jeg vil gjerne være med. :)

    SvarSlett
  168. Eg er med:) Likte bloggen din forresten!

    SvarSlett
  169. Eg er med:) Likte bloggen din forresten!

    SvarSlett
  170. Nøj, det her er lige mig - må bare være med :)

    SvarSlett
  171. Ja ja ja, super give-away, ønsker meg desperat et slikt skilt på vår ny-panelte vegg. Lekkert!!
    Flott blogg forresten :)

    SiriH
    sirihelenj@hotmail.com

    SvarSlett
  172. Disse skiltene er skikkelig flotte! Jeg er med på gi-borten din, og benytter sjansen til å tipse om min egen lille, hårfine gi-bort. :)

    SvarSlett
  173. Hei Mette! Så koselig med kommentar på bloggen min! :) Kjempefin blogg du har og kjempefine skilt. Jeg vil veldig gjerne være med i trekningen :)Ha en strålende helg. Klem fra Marianne

    SvarSlett
  174. Hei Mette! Så hyggelig at du likte våre nye Windsor stoler, jeg setter pris på slik fin kommentar! Klart jeg vil være med på give-awayen din, emaljeskiltene er jo kjempefine! God helg!

    SvarSlett
  175. Jeg ønsker meg veeeeldig et slikt skilt. Har akkurat flyttet, og da er det morsomt med nye fine ting :)
    kelm fra camilla

    SvarSlett
  176. Så spennende da;) Vil være med på dette!

    SvarSlett
  177. Hei,
    tusen takk for tipset.
    klart jeg vil være med.
    Håper på fullklaff!
    ha en fin helg,
    klem Tove i

    dronninghuset.blogspot.com

    SvarSlett
  178. Flotte skilt. Ja jeg vil gjerne være med. Håper jeg vinner.
    God helg til deg.
    Berit

    SvarSlett
  179. Hei!
    Å slenger meg på her da vi flytta inn i nytt hus i januar. Hadde vært kjempe fint med et sånt skilt...Kjempe fin blogg :-)

    h_p_75@hotmail.com

    SvarSlett
  180. Et nydelig skilt og en like vakker blogg:)

    SvarSlett
  181. Jeg vil ønske deg og dine en riktig god helg, kjempeflott blogg du har

    SvarSlett
  182. Hyggelig å lese bloggen din:-)

    SvarSlett
  183. Hei :-)

    Jeg blir med :-) Nydelig gevinst :-)

    SvarSlett
  184. Hei :-)

    Jeg blir med :-) Nydelig gevinst :-)

    SvarSlett
  185. Hei!

    Så flott give away!! Tenk at jeg ikke har meldt meg på..... Blir nå gjerne med jeg selv om det bare er igjen noen dager.

    Linker bildet å:o)

    Klem Tine

    SvarSlett
  186. Så fantastisk! Etter familieøkinga som skjedde sist sommar har vi enda ikkje fått opp noko nytt skilt. Og sidan du posta dette innlegget på 3 årsdagen til storebror tenkjer eg at det er lykkeloddet eg trekker no:)

    SvarSlett
  187. Så fin Give away! Et fint skilt hadde passa bra, for her har vi ikke skilt.

    Fin blogg du har.
    Ha en fin vår!

    Hilsen Gry K

    SvarSlett
  188. De skiltene er knallfine! Jeg blir ikke akkurat lei meg om et slikt skilt skulle havne i min postkasse;)
    Så nå krysser jeg alle fingre...

    Klem fra Jijji

    SvarSlett
  189. Heisann!
    Slenger meg med! De skiltene er bare SÅ fine=)

    Krysser fingrer og tær;)

    Klem fra Kikiwin

    SvarSlett
  190. Hei MissMette.
    Så koselig at du har tittet innom meg :))
    Jeg legger deg gjerne til jeg også og blir gjerne med på giveawayen :))

    Ønsker deg en strålende dag

    klemmer

    SvarSlett
  191. Mangler akkurat et sånn skilt på døra vår... håper å vinne! :-)

    SvarSlett
  192. ååå jeg har også lyst på et sånn skilt. Melser meg på i konkurransen som nr. 201. hehe.

    SvarSlett

ツ tusen takk for at du tar deg tid til en liten
kommentar - det varmer et lite blogghjerte ღ

Du kan også følge med på min Facebook side:
Miss Mette
► klikk på navnet så kommer du direkte
..........................................................

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...