Menylinje


søndag 17. april 2011

En liten smak av sommer…

I dag har vi hatt en dag fri fra sparkling og maling… og ute har det regnet i hele dag! Ikke noe påskevær å snakke om her nord, men håper at det blir bedre utover uka. Vi har bare slappet av hjemme og kost oss… Ble også litt vafler utpå ettermiddagen med jordbær – så det ble i alle fall en smak av sommer ღ

Husk også å melde deg på min giveaway som har trekning om 3 dager! Alle kan være med, med eller uten blogg
Bare legg igjen navn eller mail slik at jeg kan nå deg :) Klikk HER for å melde deg på, for spørsmål, ta kontakt her på bloggen eller send meg en mail på missmettes@gmail.com

Ha en fin kveld videre, klem fra meg…









18 kommentarer:

  1. Deilig med fri innimellom. Påskeværet kommer til dere i nord også:))
    Jeg er så støl i kroppen etter all sparklinga, pussinga og malinga. Kjenner at noen dager med fri trengs.

    Dere får kose dere i påsken, Mette.

    SvarSlett
  2. Flotte vaffelbilder;))
    Vi har akkurat kost oss med det vi og... ♥
    Kose deg masse i dagene som kommer:))

    Klem line

    SvarSlett
  3. Fin blogg du har :) Nå fikk jeg lyst på vaffel!!! ;)

    SvarSlett
  4. så fristende lekre vafler.. vet ikke om noen som ikke liker det,anvendelig og godt å servere til en hver tid, særlig så lekkert som du gjør dte...
    hane riktig så fin påske...

    SvarSlett
  5. De vaflene så veldig fristende ut. Kanskje jeg lager noen i morgen, definitivt et snev av sommer med jordbær til, været er nesten sommer også.

    SvarSlett
  6. Ai ai ai... Så herlig! NAM!

    Lurer på hvilket program du bruker. Eks på den GOD PÅSKE skriften med kyllinger inni...Såååååå fint!
    Klemmer

    SvarSlett
  7. Så fristende bilder1! Vafler er en favoritt her i huset og nytes stadig.
    Fortsatt god påske!
    klem

    SvarSlett
  8. hei Mette.
    så deilig med vafler og jordbær,
    nydelige bilder, så fristende,
    trist dere ikke har fint vær, håper det kommer til dere,
    her er blå himmel og sol,vi har 19 + i skyggen om dagen,
    ønsker deg en skjønn dag,
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  9. Ønsker deg en fin påske Mette,den gamle koppen under er den fra Porsgrun Porselen??
    Ha en fin dag..
    klemklem

    SvarSlett
  10. Ønsker deg en fin påske Mette,den gamle koppen under er den fra Porsgrun Porselen??
    Ha en fin dag..
    klemklem

    SvarSlett
  11. Mmmm, vaflene dine så herlige ut!
    Deilig med en dag fri, tenker jeg.

    Nydelig ting på bildene i fra innlegget under her.

    Ønsker dere en fin påske!
    Klem fra Bente

    SvarSlett
  12. Heia,
    - fristende vafler.-)
    godt å kose seg med vafler iblant. alltid populært!

    vi fikk finvær i dag ;-)) etterlengtet.
    det kommer nok til deg også skal du se ;-))

    stikk gjerne innom hos meg igjen snart da,
    klem Tove i dronninghuset ;-)

    SvarSlett
  13. Nå fikk æ lyst på vafler...mmm...

    Håper sola drar nordover til Brønnøysund i påska, her utenfor KrSand skinner den fra blå himmel(gni det inn).

    Ha en fin dag, Mette!
    Jeg er med på giveawayen din, snart er det giveaway hos meg!!
    Klem Bodil

    SvarSlett
  14. Vil ha vafler NO! Desse matbilda dine er skumle! Eg blir alltid svolten av dei! :) Takk for så fine ord hos meg! Har ikkje hatt det så bra i det siste, så ting stoppar litt opp. Men eg prøver å vere optimist. Håper at sola også kjem lengre nord! Spennende med alle prosjekta dokke held på med!

    Ynskjer deg og sin kjære og veslevofsen ei flott påske vidare!

    God klem,
    E :)

    SvarSlett
  15. Mmmmmm, jeg sitter skrubbsulten og venter på at det skal bli lunsjtid! Ble ikke noe mindre sulten nå ivhertfall;)
    Nydelige bilder!
    Herlig kollasje av Ramsign skiltene - du er helt rå på det der altså!
    Hvordan får du det til?

    Ha en fin påskeuke, vi får håpe værgudene viser litt omtanke for oss her i nord også;)
    KLEM

    SvarSlett
  16. Disse vaflene så skikkelig tykke og gode ut.
    Belgiske?
    (og helt sikkert ikke glutenfrie for de blir flate som pannekaker.. hehe)

    Håper solen har skint litt for deg i dag!

    Klem

    SvarSlett
  17. Flotte bilder!
    Ønsker deg og dine en riktig fin påske!
    Klem T

    SvarSlett
  18. Så nydelige bilder! (som alltid)

    De vaflene så bare helt herlige ut :-)

    Ønsker deg en finfin dag!
    Klem

    SvarSlett

ツ tusen takk for at du tar deg tid til en liten
kommentar - det varmer et lite blogghjerte ღ

Du kan også følge med på min Facebook side:
Miss Mette
► klikk på navnet så kommer du direkte
..........................................................

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...