Menylinje


søndag 3. april 2011

Awarder….


Jeg har fått sååååå mange flotte awarder i det siste, og tenkte å lage et innlegg om disse i dag. Tusen takk for at dere tenker på meg og vil dele disse med meg, kjempekoselig….

Nå har det seg slik at jeg har bestemt meg for å ha en awardfri blogg. Har tenkt på dette en godt stund. Dette fordi jeg syns det er så utrolig vanskelig å følge dem opp, samt fortelle litt om meg selv og ikke minst gi den videre… Håper dette ikke gjør noe, er kanskje litt egoistisk men, men… - jeg syns det er stor stas på få slike flotte awarder ღ men setter like stor pris på en kommentar,
de gjør også godt….

…så her kommer det siste innlegget om awarder jeg har fått av mine kjære bloggvenninner :)






Disse to har jeg fått av Lene som har den
flotte bloggen The Essence of the Good Life.
Ta gjerne en titt inn å bli inspirert….










Denne awarden fikk jeg av Elin som har bloggen Elins lille univers,
og av Beth som har bloggen Beths dyrebare skatter
– tusen takk for at dere ville dele denne med meg :)
Her skulle jeg svare på 10 spørsmål, og jeg valgt å lage dette på denne måten.


Spørsmål 1: Hvorfor begynte du å blogge?
Jeg liker å ta bilder, og bloggen er et fint sted å dele dem…

Spørsmål 2: Hvilke blogger følger du?
Jeg følger bloggere som interiørbloggere, hagebloggere, hverdagsbloggere, matbloggere samt mange flere...

Spørsmål 3: Favoritt makeup merke:
Liker godt Biotherm sine produkter...

Spørsmål 4: Favoritt klesmerke?
Er ikke så opptatt av merker, kjøper det som jeg syns er pent.

Spørsmål 5: Ditt "må ha" make up produkt?
Mascara, dagkrem, deodorant, parfyme og Lypsyl…

Spørsmål 6: Favorittfarge?
Liker godt alle bruntoner…

Spørsmål 7: Favoritt parfyme?
Lolita Lempicka

Spørsmål 8: Favorittfilm?
Gudfaren er for meg den beste filmen noensinne. Men en som står på samme linje er den fantastiske The Shawshank Redemption eller (Frihetens Regn) som den heter på norsk.

Spørsmål 9: Hvilket land vil du besøke og hvorfor?
Maldivene har alltid vært et ønsket reisemål, hvite strender og krystallklart vann…

Spørsmål 10: 5 ting du alltid har med i veska?
Lommebok, lypsyl, kamera, mobil, notatbok og penn…



18 kommentarer:

  1. Hei Mette-mor!

    Morsomt å lese litt om deg selv om jeg er helt med på tanken om en award-fri blogg.
    Har tenkt på det selv også men tror jeg venter litt med å annonsere noe slikt siden jeg allerede har "tirret" litt i innlegget mitt i dag;)

    Ha en deilig kveld og en strålende kommende uke!!

    Stooor klem!

    SvarSlett
  2. Hei Mette!
    Takk for koselig kommentar!
    Jeg tror også du hadde trivdes godt i Lacock, og du hadde nok funnet mange flott motiver hvis du hadde hatt med deg kameraet :-)....og det har du jo alltid med deg seg jeg :-)
    Ha ei flott uke du også! Nå våres det jo endelig her hos oss også :-)
    Klem fra Rita

    SvarSlett
  3. Kjekt å vite litt om andre..
    Men forstår godt at du ikkje maktar å få så mange..
    Har faktisk opptil fleire som eg enno ikkje har gjort noko med.. får litt dårleg samvit..

    -ha kjekk ny veke i ditt liv-

    SvarSlett
  4. Gratulerer så mye med awardene:) Gøy å lese om deg:)

    Ønsker deg en flott søndag:)

    Klem

    SvarSlett
  5. Kjekt å lese om deg! Men dette med awardene er jo en ærlig sak. Du må gjøre som du føler for,og nå har du jo sagt det. Hyggelige kommentarer er jo kjempekoselig og kan "gjøre dagen" For en:)

    Vil Ønske deg en god, ny uke!

    Klem fra Hanne:)

    SvarSlett
  6. Hei Mette ;o)
    Det er jo ikke så rart at du får mange Awarder da! Bloggen din er så utrolig gjennomført fin. Men det er sant at det er vanskelig å følge opp alt. Håper formen er bra og at våren har kommet til dere.
    Ønsker dere en flott uke.
    Klem fra Gro :o)

    SvarSlett
  7. Enig med deg ang Awardene.Det blir litt stress i lengden,,,og vanskelig å velge!
    Men husker da jeg var en helt ny blogger,hvor kjekt jeg synest det var å få Award!
    Kanskje vi skal huske på de nye?
    Ønsker deg en ny fin våryr uke!!!
    Goe klem fra Sol

    SvarSlett
  8. Hei Sol :)
    Vi skal ikke glemme de nye ღ
    - viktig at vi tar vare på
    hverandre og gir tilbakemeldinger :)

    Klem fra Mette

    SvarSlett
  9. Skjønner godt standpunktet ditt! Klart det er stas med award, men litt vanskelig å gi videre synes jeg.. Noen ønsker ikke og ettersom awardene kan gå rundt over lang tid er det vanskelig å vite hvem som har fått..

    Enig i at en kommentar og innspill på innlegg kan være vel så koselig :)

    Ønsker deg en fin ny uke, håper det blir gode dager..

    Nattaklem fra Tove

    SvarSlett
  10. Da har jeg lagt meg som følger på bloggen din.(fikk det til tilslutt:))
    Du har en flott blogg med med mye bra innhold i.
    Minasverden

    SvarSlett
  11. Absolutt ikke egoistisk nei, har selv vært inne på tanken en stund. Tenkte kanskje jeg kunne få spørre pent om å låne awardfri blogg-knappen din (siden den var så fin). Ellers synes jeg det er viktig å skrive en kommentar når man virkelig føler for å si noe.. og for å ønske nye bloggere velkommen. Husker jeg synes det var stor stas når de "store" bloggerne tok seg tid til å skrive en kommentar til meg.

    Ellers ønsker jeg deg en flott uke!

    Klem Madelén

    SvarSlett
  12. Hej Mette,

    Vilken fin blogg du har!

    Gratulerar till dina awarder. Jag känner igen mig i dina tankegångar om awarder. Jag blir förstås också jätteglad när någon vill ge dem till mig, men känner egentligen helst att jag är nöjd med kommentarer och inte behöver awarder, samt att jag tycker att det är svårt hur man skall skicka dem vidare.

    Vilka ljuvligt vackra naturbilder du har tagit nedan, tex under "Himmelsk"! Och pärlhyacinter är en stor favorit i det svengelska huset också...

    Tack för din hälsning hos mig - den gjorde mig så glad!

    Hälsningar,
    Helena

    SvarSlett
  13. Heisann!!

    Gøy å lese om deg her.
    Syns heller ikke dette er egoistisk,det må en velge selv:)

    Ha en fin ny uke:)

    Klem Linda:)

    SvarSlett
  14. Gratulerer med awarder.
    Koselig å lese awarder syns jeg,kjekt å få vite litt om mennesket bak bloggene.
    Klem Mette.

    SvarSlett
  15. Jag tycker inte alls det är egoistiskt. Jag har också tagit steget till en awardfri blogg. Kommentarerna och alla fina ord där är det viktiga. Det blir så svårt till sist att finna ord. Samtidigt blir man ju så glad och rörd av dessa fina tecken på uppskattning!
    Ha en fin start på veckan!
    Kram Pia

    SvarSlett
  16. kos å lese litt mer om deg Mette.:) Men jeg forstår deg godt ifh til awarder..tenkt på det samme jeg, syntes det er vanskleig å gi de videre..så mange som ikke vil ha.:-) fått en nå jeg hadde tenkt å gi til deg.:-) tjhiii da gjør jeg ikke det.:)

    Takk for at du linker.)

    Klem

    SvarSlett
  17. Hei hei!
    Dette med awardfri blogg synes jeg ikke er en dum idé, for det er som du sier, man går litt i surr ettehvert :-)

    Men for nye bloggere er det stas, og jeg syntes det selv også :)


    Gratulerer med så mange awarder! Det er jo koselig å lese om deg og og da!

    Ønsker deg en super dag!
    Klem

    SvarSlett
  18. Morro å lese mere om deg, Mette.
    Skjønner valget du har gjort ang. Awarder. Gjordeselv det samme for en stund siden, da jeg følte at det ble litt vel mye å følge opp de forskjellige.Ikke for det at man ikke setter pris på å være den heldige utvalgte, men sånn ble da valget.
    Lurer på det samme som Madelen om det er ok at jeg låner knappen din med den Awardfribloggen på?
    For hos meg har jeg enda ikke fått lagt til noe sånt annet enn å skrevet det i sidefeltet.
    Ha en fin kveld, klem Sissel

    SvarSlett

ツ tusen takk for at du tar deg tid til en liten
kommentar - det varmer et lite blogghjerte ღ

Du kan også følge med på min Facebook side:
Miss Mette
► klikk på navnet så kommer du direkte
..........................................................

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...