Menylinje


søndag 24. april 2011

Fristende saftig og søtt…

Nok en fantastisk herlig dag her på Helgelandskysten ღ litt godvær ble det på oss også i påska, så herlige dager…. Og nok til å få litt energi og godt humør i sving *smiler* en deilig dag som bare har bestått av avslapping og kos…

Har fått lest litt i solveggen, sovet en liten dupp ღ og kost oss med søte, friske appelsiner og et iskaldt, forfriskende glass solo – livet er herlig… Men, mye frisk sjøluft gjør øynene små til kvelden ;) Håper du også har hatt en fantastisk dag, hvor enn det er i Norgesland…


Mandagens tema denne uken hos Petunia er GULT
– så da passet dette innlegget veldig bra :)
Klikk HER for å se flere flotte gule bidrag….






58 kommentarer:

  1. Ja dette så fristende ut! Herlige farger i lag, og skjønn duk! Er litt svak for småruter..
    Ha en fin kveld!

    Klem fra Hanne:)

    SvarSlett
  2. Happy Easter to you and your family dear Mette!

    SvarSlett
  3. så fristende appelsiner.. skikkelig friske og superdelikate bilder du har lagt ut. tar bilder manuelt du og ikke automatisk? har nettopp kjøpt meg dig. speilrefleks men kan ikke den manuelle biten ennå. dessverre... burde gått kurs. ha en fin kveld og siste påskedag i morgen ;-))
    Tove

    SvarSlett
  4. Kan du fatte hvorfor jeg plutselig fikk så inn i hampen lyst på appelsiner?! ;-)

    SvarSlett
  5. Så deilig det så ut..
    Ja denne påska har vært helt utrolig flott... en skikkelig forsmak på sommeren
    Ser du har valgt ett langt sunner kosthold enn meg som fortsatt nyter deilige marsipan påskeegg..
    Men med disse bildene fikk jeg jammen lyst på deilige appelsiner..
    Ønsker deg ei fortsatt god påske..
    Klem M

    SvarSlett
  6. Så fint du har det i "kosekroken" din, så skikkelig fristende ut å sette seg der å kose seg ja :))
    Ja været har vært helt utrolig hos oss de siste dagene, nesten rart med de høye temperaturene men, men blir vel litt annet vær i morgen :)

    Håper du har hatt en kjempefin påske, å takk for koselig kommentar hos meg

    Klem Mette :))

    SvarSlett
  7. Nydelige bilder du tar!! :-)Så friske fine farger!! Vi har hatt deilige sol-dager vi og, nyter sola i hagen i fulle drag! :-) Ha en fin ny uke!! KLEM

    SvarSlett
  8. Nydelige bilder....med flotte fine farger....her har vi også hatt fine dager.
    Ha en fin ukestart
    Klem til deg

    SvarSlett
  9. For noe herlige bilder (som alltid)
    Jeg liker ikke appelsin, men nå ble til og med jeg fristet;)

    Kos deg på påskens siste dag i morgen;)
    KLEM

    SvarSlett
  10. Hej Mette! Tack för din hälsning. Roligt att du tittade in till mig så jag hittade hit:). Vilken fin blogg du har! Jag sätter upp mig på följare av din blogg också för jag tycker den är så fin.

    Önskar dig en fortsatt trevlig påskhelg!
    Kram Frida

    SvarSlett
  11. Det var en veldig, veldig pen post må jeg si ;) Oransje!

    Hilsen Kristian

    SvarSlett
  12. Så fine bilder:)Fikk lyst på appelsin,de er jo best på denne årstiden:)klem kathrin

    SvarSlett
  13. Så delikat og fristende bilder....her har det blitt mye sjokkolade, og jeg må si at den appelsinen fristet mer en søtsakene.

    SvarSlett
  14. Så herlige bilder! Kjempeflotte! Det så virkelig fristende ut. Nam, nam ;-)

    Ha en fortsatt fin påske!

    SvarSlett
  15. Så forfriskende bilder, Mette. Så bra at dere også har hatt deilig vær. Sola gjør noe m energien vår, denne påskesola har hvertfall gitt meg glede og pågangsmot.
    Klem Bodil

    SvarSlett
  16. Så flotte bilder Mette ♥ Rene soloreklamen jo, hihi;))
    Det så bare helt herlig ut, som en vakker sommerdag ♥

    Kos dere siste påskedagen;)

    Klem Line

    SvarSlett
  17. Fortsatt god påske til deg også!
    Herlige bilder. Fikk lyst på en appelsin nå:)
    Klem
    Vivian

    SvarSlett
  18. fiiine bilder!!

    nyt det lille som er igjen av påsken!!

    klem beate

    SvarSlett
  19. Hei Mette,

    Dette så himmelsk ut!
    Nydelige bilder - fikk veldig sommer-feeling nå♥

    Kos deg og nyt siste påskedagen,
    Klem Jatte♥

    SvarSlett
  20. Så enkelt,men likevel så lekkert:)Imponert over hvor flink du er å ta bilder!

    Ha en fortsatt fin påske:)

    SvarSlett
  21. Så fantastisk forfriskende og deilig innlegg! De appelsinbåtene så herlige ut! Så fint!

    SvarSlett
  22. så herleg..
    fornuftig å nyte livet når ein kan...
    Påskeklem :-)

    SvarSlett
  23. Virkelig fristende! Veldig fine bilder!
    Så hyggelig at du fant veien til bloggen min og at du har lyst til å følge den! :)
    Ønsker deg en strålende mandag :)
    Klem fra Hedda

    SvarSlett
  24. hihi, nå skulle jeg nettopp innom deg her for å snoke litt ;)
    Så deilige bilder i dette innlegget- jeg ser at dere har kosa dere i påsken!
    Du er jo ekspert på å få omgivelsene dine innbydende :-))

    Ser påskeharen har vært generøs i år, og puttet hele bamse oppi påskeegget! hihi, søteste jeg har sett på lenge :-)

    Du får legge sommerferien innom oss i Sandefjord, så skal jeg ta deg med på shopping, jeg ;)

    Ha en fortsatt fin påske, og en fin kommende uke!

    God klem

    SvarSlett
  25. Så otroligt ljuvliga, fräscha bilder! Det ser verkligen underbart ut!

    Ha en härlig måndag!

    SvarSlett
  26. Det er altid en fornøjelse at kigge indenfor på din blog. Skønne billeder og dejlige indlæg.

    Hav en dejlig påskedag til dig også
    Klem

    SvarSlett
  27. Härliga och sååå läskande bilder!
    Ha en bra dag!

    SvarSlett
  28. Klare, friske og fristende bilder som det alltid er hos deg! Håper du får en fin dag med solskinn i dag også!

    SvarSlett
  29. Det såg freistande ut! KOs deg siste dag i påske!!

    SvarSlett
  30. Delikat og lekkert! Tifredstiller både interiørfans og photogale!

    SvarSlett
  31. Flotte bilder, som tatt ut fra et interiørblad. Ha en fin dag.

    SvarSlett
  32. Heisan..

    For et herlig og friskt innlegg!

    Høres ut som du har hatt en flott påske. Kjekt når været smiler til oss også i ferien:)

    Imponert over hvor fine bilder du tar..

    Ønsker deg og dine en fin 2.påskedag!

    Klem fra meg

    SvarSlett
  33. For noen utrolig herlige gule bilder :) Ser unektelig veldig godt ut med både appelsin og solo :) Ser dere har ganske mye mindre snø på Helgeland enn det vi har i Hammerfest. Men heldigvis tiner det i rekordfart her også. Gleder meg til sommer :)

    Ha en herlig mandag!
    Klem Karina

    SvarSlett
  34. Forfriskende, smakfullt og herlig innlegg! Mye gult som jo passet perfekt til mandagstema! -Margit-

    SvarSlett
  35. Ja for ein herleg påske vi har hatt i år!
    Sol og varme og vårstemning, det er sånt vi kan like :-)
    Herlege friske gule bilete dette, fekk verkeleg lyst til å skrella meg ei appelsin eg også no... :-D
    Du er så flink til å komponere bileta dine!
    Ønsker deg en fortsatt fin dag!
    Klems

    SvarSlett
  36. Ja, det passet helt perfekt!! Råflotte bilder!!
    Jeg håper du har hatt en fin påske og jeg tok temaet "gul/gult" for å sette puntum for påsken for denne gang. Nå går det mot sommer...

    SvarSlett
  37. Nydelige solgule bilder til å bli glad av!! Tror hele Brønnøysund koste seg i solen i går :) Litt mere overskyet i dag, men godt allikevel. Stor klem til deg fra meg :)

    SvarSlett
  38. Herlige gule bilder du har tatt. Ja, Helgelandskysten viste seg tilslutt fra sin flott side og gav oss noen dager med flott påskevær, herlig har det vært :)

    SvarSlett
  39. mmm så fristende det så ut, vet hva som må bli med hjem fra butikken i morgen =)

    SvarSlett
  40. Utrolig fine bilder du tar! Finner inspirasjon i bildene dine. Jeg har vært innom deg noen ganger, men er ikke så flink til å kommentere :) Nå legger jeg meg til som følger og så får vi se om jeg kan bli litt flinkere etter hvert!

    SvarSlett
  41. hei hei kjære Mette
    alltid så utrolig fine bilder inne hos deg - jeg blir alltid like imponert.Det ser virkelig koselig ut i solveggen hos deg. Ser du lerser Barnepiken -og jeg leste den for ca 1 mnd siden og jeg syntes den var sååå fin - den ble liksom litt hos meg etter den var ferdig lest. I påsken har jeg lest saras nøkkel - hvis du ikke har leste den så anbefaler jeg på det sterkeste.Mange flotte bilder av verdens søteste bamse da. Morsomt med utvelgelsen hans. Ønsker deg en fortsatt god kveld Mette
    stor klem fra meg, Anita S

    SvarSlett
  42. Så utrolig flott bilder. Skjønner ikke hvordan du får det til. Er stadig inne og titter på bloggen din. Klem

    SvarSlett
  43. Ja kyststripen vår har virkelig vist seg fra godsia noen av påskedagene, og det trengte vi virkelig. Kjenne at det ikke blir helt galt å starte på for fullt imorgen. Nå skal jeg kose meg litt foran tv denne siste påskedagen. Håper du har det fint, nydelige bilder som vanlig fra deg.

    Klem fra Mona

    SvarSlett
  44. Kjempefine bilder!!
    Så friskt det er med litt gult!

    Klem Synnøve

    SvarSlett
  45. Kjempefine bilder!!
    Så friskt det er med litt gult!

    Klem Synnøve

    SvarSlett
  46. Flotte bilder.
    Velkommen til følger av min blogg.
    Håpe du vil trives..
    Her på indre Østland har det vært nydelig vær idag - så samlet sett har det vært ei fantastisk påske..
    Ha en flotters aften..
    Mari Johanne

    SvarSlett
  47. heisann

    Koselig du vil følge meg! Flott blogg du har, jeg følger deg gjerne videre!!
    Jammen har vi hatt en fin påske med herlig vær. Nå håper vi bare finværet forsetter helt til neste vinter :-)

    Veronica :-)

    SvarSlett
  48. Wow, så utrolig deilig det så ut i solveggen hos dere og for noen fantastiske gule bilder du viser - man få jo vann i munnen av å se på disse :-) Dette var virkelig et flott bidrag til et gult tema...

    Tusen takk for den koselige hilsenen inne hos meg. Jeg skjønner at solen endelig kom så dere fikk noen fine påskedager likevel!

    Ønsker deg en herlig uke!

    Klem
    Netta

    SvarSlett
  49. Hei hei!
    Deilige og herlige bilder *smiler*

    Ønsker deg en herlig start på uken!
    Klem klem

    SvarSlett
  50. Fantastiske bilder, Mette!
    De appelsinene skinte jammen i takt med det nydelige solskinnet vi hadde i går :-)

    Klem

    SvarSlett
  51. Hei du vakre venn! Så koselig at du fant meg på fc, flott å kunne følge hverandre der også ;) Må bare si det Mette at jeg setter veldig stor pris på deg, jeg blir så glad av dine gode og varme ord skal du vite <3

    Glad ble jeg også av dine herlige friske bilder!! Gult er kult!! ;) Det ser så fristende ut at jeg sitter her og drømmer om solo og appelsiner, selv om påsken nå er slutt.. hi hi... Koselig å høre at dere også har nytt slaraffenlivet og har kost dere i disse påskedagene. Det er virkelig den beste påsken vi har hatt på lenge og det på flere måter ;)

    Nå er det hverdagen igjen, men det er i grunn helt greit. Etter så mange fine dager, masse god mat og godt drikke og ikke minst MASSE sjokkis og marsipan, gleder jeg meg til å komme i den vanlige tralten igjen. Nå må jeg inn på den sunne linjen igjen gitt!

    Morsomt med royalt bryllup til helgen, ja da er det frem med sprudlevannet igjen ;)) Herlig du!

    En riktig god uke til deg kjære venn ;) Klemmer fra Gry

    SvarSlett
  52. Flotte bilder! De appelsinene så virkelig gode ut :).

    Delig lesekrok du har :)

    SvarSlett
  53. Mmmm - herlige bilder! Det har blitt mye appelsiner hos oss også i påsken, de var så gode!
    God start på hverdagen til deg:))

    SvarSlett
  54. Hei kjære du ! ♥

    Nydelige bilder som alltid Mette, friskt og flott innlegg ! :) Nå fikk jeg veldig lyst på appelsin, hihi... ♥ Vi har hygget oss i det nydelige påskeværet vi har hatt, håper du har gjort det samme vennen. ♥

    Ta en titt inne hos meg ! ;)

    God klem fra Anette ♥

    SvarSlett
  55. Så flott arrangert!
    Friskt og koselig, jeg kunne godt sittet der med en god bok og spist appelsiner :)

    SvarSlett
  56. Vældigt lækkert bud på gult :-)

    SvarSlett

ツ tusen takk for at du tar deg tid til en liten
kommentar - det varmer et lite blogghjerte ღ

Du kan også følge med på min Facebook side:
Miss Mette
► klikk på navnet så kommer du direkte
..........................................................

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...