Menylinje


torsdag 7. april 2011

Fra vinter til vår…

Fra vinter til vår på 1 uke…
I dag tenkte jeg å vise dere to bilder fra innkjørselen vår!
….og hvor fort været kan forandre seg!

Vinteren føles lang og tung, og vi venter, og venter på våren – og vi venter på sommeren. Men det går jo så mye fortere enn vi aner :) ”plutselig” er våren over oss, og vinteren er laaaaangt bak oss :) …og snart begynner vi å glede oss til jul igjen :) Syns tiden går skremmende fort, og fortere går det til eldre man blir! Jeg prøver å nyte dagene og hverdagene som kommer så godt jeg kan, men det er ikke lett – tiden flyr…

Her er nå gulvet ferdig, men får dessverre ikke til å ta noe oversiktsbilde da alt står utover hele stua. I dag blir det reisverk til en halvvegg som skal opp ved muren og pipa, og kanskje litt listing av gulvlister… I morgen er det helg, og min kjære snille onkel som hjelper oss kommer ikke tilbake igjen før til uka…

Men følg med i morgen, da skal jeg legge ut et nytt bilde og være med på Himmelsk hos Petunia.




20 kommentarer:

  1. Utrolig at det bare er en uke mellom de to bildene! Deilig at våren endelig har fått overtaket.
    Ha en flott og vårlig helg :o)

    Mona

    SvarSlett
  2. Så herlig bilde... Sånn er det hos oss også, forrige uke var jordet utafor full av snø og nå er det ikke en snøflekk igjen...

    Enig med deg at tiden løper fra oss ;) Det viktigste vi kan gjøre er å nyte den...

    Klem

    SvarSlett
  3. Så spennende med fornying hjemme da, gleder meg til å se:)
    For en forandrin ute også da gitt...Her går det også med stormskritt mot vår og det er viktig å nyte hver dag som går for plutselig snur sola igjen.

    Ønsker deg en fin helg.

    Klem Nina :)

    SvarSlett
  4. Otroligt att det kan smälta så fort. Ja snart exploderar naturen i den där speciella ljusgröna färgen som bara finns om våren. Såååå härligt!
    Ha en fin helg!
    Kram Pia

    SvarSlett
  5. Så artig at du har knipset bilder på samme sted! Deilig at det tiner :).

    Skal også se om jeg har himmelsk bidrag i morgen. Godt det bare var en spøk av Petunia at det var siste gang :)

    Klem.

    SvarSlett
  6. Helt utrolig så fort det ble vår ja!Men det er jo bare sååå utrolig deilig!!
    Gulvet deres ser veldig fint ut :)
    Klem fra Laila

    SvarSlett
  7. Ja, det var ett virkelig vårbilder...og i ekte interiørblogg verdi...før og etter. Og etter er best !!
    Klem Vil du melde deg på give awayen min :) Du kan vinne gavekort :)

    SvarSlett
  8. Ja, forandring må jo nødt til å fryde masse her:)))
    Himla forskjell bare på en uke.
    Blir spent å se stuen ferdig:)
    Ha en fin kveld!
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  9. Her har det skjedd ting fort! :) Er det ikke deilig?
    Vi hadde masse snø når vi dro på ferie, og det var slettes ikke feil å komme hjem til bar asfalt og full vårløsning 5 dager senere:)
    Nå er det definitivt VÅÅÅÅÅÅR! (får vi håpe...;))

    KLEM

    SvarSlett
  10. Så utrolig arti at du fikk foreviget hvor fort det kan snu! Her har også snøen smeltet bort på null komma niks:))) Det er slik det pleier å være i påska, en enorm overgang fra man drar til fjells før man kommer hjem igjen til vår! Så, påska skulle vel egentlig vært nå den:) Jaja, vi får glede oss til fri ei uke til!

    Klemmer fra meg

    SvarSlett
  11. Stor forskjell! Likte siste bilde best :-)

    SvarSlett
  12. Nei har du sett! Synes det har smelta fort her også, men å se det på bilde hos deg gjør at det virker enda kjappere. Joda...det kommer alltid en vår! :)
    Så fint nygulvet ble, og så bra alle i familien liker det! ;-)

    SvarSlett
  13. Ja, heldigvis er denne snøen på veg vekk!!! Ja takk til vår og varme;)

    Klem frå Ann

    SvarSlett
  14. Åh wow! Så herlig!! Jeg er såå glad det er vår. Får håpe vi får noe finvær i helgen!
    Klem fra Sophie Mari

    SvarSlett
  15. God Morgen MEtte;)
    Ja, det er helt utrolig hvor fort snøen smelter når det ført begynner;)
    Her er det heller nesten ikke snø igjen, og det er så deilig!
    Får så lyst til og pyynte og stæsje litt ute på terrassen når været er slik ♥
    I går var det 16 grader her - deilig!

    Ha en fin fredag!

    Klem Line

    SvarSlett
  16. Herlig med vår! :) Vi i nord er ikke bortskjemt med tidlig vår, vi nyter di dagen vi har, å er strålende fornøyd med sol og 5-6 grader;)

    Takk for koselig kommentar i bloggen min, har lagt meg til som følger av deg også miss Mette:)

    God helg!

    SvarSlett
  17. Heia gode mette:) takk for gratulasjon og koselig melding:) jeg legger ikke igjen så mye spor lengre siden jeg ikke tilbringer like mye tid ved dataen, men du skal vite at jeg nyter din blogg og følger med likevel:) det er utrolig hvor fort været skifter, den ene dgen er det viner, nete vr også kan det plutselig øles som høst dagen etter. Men nå går vi virkelig varmere tider i møte og dt er deilig:) ønsker dg en riktig god fredag og en fin helg:) god klem

    SvarSlett
  18. Det går hurtigt, når foråret først melder sin ankomst.
    Tak for de fine billeder :-)

    God helg

    SvarSlett
  19. Tusen takk for hyggelig kommentar:)) Jeg lærer vel etterhvert:)

    Så utrolig forandring på kort tid, fra vinter til full vår:) Veldig stilig.

    Så heldig du er som har så snill onkel:)

    Ha en god dag:)

    SvarSlett
  20. Takk for du la deg til som følgar av villa bjørkhaug, sånn at eg fann fram til din blogg;)
    Legger meg også til som følgar

    SvarSlett

ツ tusen takk for at du tar deg tid til en liten
kommentar - det varmer et lite blogghjerte ღ

Du kan også følge med på min Facebook side:
Miss Mette
► klikk på navnet så kommer du direkte
..........................................................

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...