Menylinje


fredag 29. april 2011

I bryllupsrus…

…en vakker dag ღ
Prins William og Kate, eller hertugen og hertuginnen av Cambridge som er parets nye titler, ga i formiddag altså sitt ”ja” - med to milliarder mennesker som tilskuere verden over. Kates bryllupskjole minnet sterkt om Grace Kelly i kjolestil – så nydelig vakker, i en utsøkt kjole fra Sarah Burton ღ Et nydelig og enkelt diamantdiadem, som i sin tid ble gitt til Dronningmoren og senere gitt i gave til Dronning Elisabeth II har lånt det bort i anledningen dagen ღ Ja alt var bare vakkert, kjolen, bruden, buketten, sløret, diamantdiademet, den nydelig pyntede kirken og selvsagt William - så sjarmerende og lik sin mor ღ

Litt sent innlegg fra meg i dag, men har hatt besøk, og får nytt besøk i morgen :) Jeg skal ta meg en bloggrunde litt senere i helga – til så lenge ønsker jeg alle som titter innom en flott helg ღ





Kilde: huffingtonpost.com og flickr.com
Kollasj laget av meg


30 kommentarer:

  1. Ja det har vært en flott dag og et vakkert prinsebryllup.
    Så fint du har laget blider fra begivenheten, dyktig er du.

    Kjekt med helgebesøk.

    Ha en god helg.

    SvarSlett
  2. Ja helt enig en flott og rørende dag..Nydelige kjolen!!

    Ha en fin helg du også:)

    Så fint du har pyntet innlegget ditt,er helt imponert her:)

    Klem Linda:)

    SvarSlett
  3. Fantastisk bryllup og en nyyydelig brud ♥ Vakker kjole!
    Og en meget likandes Prins;))
    Tror dette er et av de mest seriøse parene som noen gang har vært i Englands kongefamilie - tror faktisk ikke det blir noe tull der i gården nei, hihi...

    Ha en finfin helg, kos deg med besøk;)

    Klem line

    SvarSlett
  4. Et staselig par!
    Fikk ikke sett bryllupet, men har jo sett noen bilder. Synes kjolen hennes er rålekker! -Selv om noen kritikere mener den var for enkel.
    Fine innlegg du har laget her:)
    God helg til dere, der oppe i Nord!!:)
    Klem

    SvarSlett
  5. So flott innlegg du har laga!!!
    Nydelege bilder og pynt...
    Flinka ☺
    JA, det er eit vakkert par. Fekk nyte vielsen og vart rørt til tårer...sukk♥
    Kos deg i helga Mette.

    klem frå Mette.

    SvarSlett
  6. Se hummer og kanari.. Her i Sandefjord har vi også feiret bryllup;)

    SvarSlett
  7. Vakkert sammensatt! flink du er!

    Herlig!!!!

    SvarSlett
  8. Var virkelig en vakker vielse og parret strålte av lykke♥ Herlig!!

    Fine kollasjer du har laget - du er så flink til det!!

    Ha en fin helg- kos deg med besøk,
    Klem Jatte♥♥

    SvarSlett
  9. Ja..kjolen var nyyydelig:)
    klemklem

    SvarSlett
  10. Hei Mette!
    Er bare innom for å ønske deg en herlig helg!

    Akk, bryllup er bare sååå romantisk! Jeg skal kose meg med opptakene senere i dag :-)

    Klem klem

    SvarSlett
  11. har vært en herlig dag med bryllup,
    så koselig å vakkert du har presentert dette,
    herlig..
    ønsker deg en nydelig helg Mette.
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  12. Ahh det var virkelig et fantastisk bryllup! Og den kjolen er bare helt fantastisk! sukk!

    Ha en deilig helg!
    Klem Karina

    SvarSlett
  13. Veldig kos å få følge slike nydelige mennesker i bryllup! Helt enig med deg; en utrolig vakker kjole;o))
    Ha en flott helg.
    Klem fra Solveig

    SvarSlett
  14. Hej Mette
    Visst ar det fiiiiint :)
    Hoppas allt e väl
    å missa inte

    S
    A
    T
    U
    R
    D
    A
    Y


    S
    H
    O
    W

    O
    F
    F

    VÄLKOMMEN :)
    Håkan

    SvarSlett
  15. Hei, takk for hyggelig kommentar hos meg:), legger meg til som følge:).

    Bryllupet i går var så flott, nydelig kjole og den lekkre kaken.
    vi hadde alkoholfri champange og kake i lunsjpausen på jobb og så vielsen:)

    Ha en fin helg
    Klem Hilde

    SvarSlett
  16. Nydelig Collage, jeg syns kjolen var helt fantastisk vakker til akkurat henne. Ha en fortsatt fin elg, klem fra Mona

    SvarSlett
  17. Det var en vakker bryllupsseremoni. Så kjekt å lese alt du visste om bryllupet. Flott Collage!
    Tusen takk for dine fine ord hos meg!
    ha en riktig god helg, Mette!
    Stor klem fra Hjørdis

    SvarSlett
  18. Hei hei.
    Tusen takk for kommentar inne hos meg:) det sette rjeg pris på..

    Bryllupet var fantastisk, og hun var så kliassisk og elegant i kjolen sin. man drømmer seg jo helt bort når ma ser sånt. samtidlig så er jeg helt imponert over hvor rolig de klarte å holde seg, med tanke på hvor mange tilskuere de hadde:)

    Ha en flott lørdagskveld:)

    -Camilla-

    SvarSlett
  19. Nydelig par og nydelig bryllup. Jeg så det i går i flere omganger. Så fine bilder du har av de.

    God helg!

    SvarSlett
  20. Flott bryllup var det, med en alldeles nydelig brud. Kos deg med besøk, og ha en forstatt god helg! Klemmer fra Elin

    SvarSlett
  21. Nydelig kollasj du har laget av bryllupet Mette. ♥ Jeg fikk ikke med meg alt av bryllupet fordi jeg var borte store deler av dagen. Men fikk med meg oppsummeringen, og alt var veldig vakkert og rørende. ♥

    Håper du har hatt en fin helg vennen. :)

    Stor klem fra Anette ♥

    SvarSlett
  22. Nydelig bryllup. ♥ På alle måter. Kjolen var virkelig vakker og heldigvis så enkel og stilig som jeg håpet.

    Håper helgen din ellers har vært bra og at dere har fine dager i nord. :)

    Klem,
    AW

    SvarSlett
  23. Det var et veldig flott bryllup og Kate var jo sååå nydelig den dagen! Moro å se på.
    Ønsker dere en flott 1.mai
    Klem fra Gro :o)

    SvarSlett
  24. Heisann Mette :) Du har vunnet på give awayen inne hos meg.Ta gjerne kontakt på mailen min, så jeg får adressen og får sendt deg premien.
    Var faktisk i Brønnøysund på torsdag og tittet også innom de butikkene som de hadde å by på..Noen år siden forige besøk dit.Det blir oftes til at vi drar til Namsos Men denne gang var et spesielt ærend så:))
    Ha en fortsatt fin kveld, klem sissel

    SvarSlett
  25. Ble helt rørt jeg, var et nydelig bryllup:) Kjolen hennes var så vakker:)
    Veldig fin kollasj du har laget snuppa:)

    Håper du får en fin uke:)

    Klem Lise

    SvarSlett
  26. Så fin kollasj!
    Jeg fikk med meg bryllupet på et hotellrom i Tyrkia :) Nydelig var de!!
    Og du, så koselig at du har funnet bloggen min! Velkommen skal du være!
    Klem

    SvarSlett
  27. Nydelig kollasj du har laget her,som alltid :)
    Du er kjempeflink til det.

    Ja, spesielt med det engelske monarkiet, har vokst opp med det jeg også ;) Så sånn opp til prinsesse Diana, hi hi..en enestående dame var hun ♥

    Ser ut til at de får en ny "eventyr prinsesse " i England igjen, det setter folket sikkert stor pris på.

    Go klem ♥

    SvarSlett
  28. Hei snille Mette! Takk for alltid så fine ord! :) Kjempefine bilder og tekst på innlegget ditt her! Eg såg reprisa om kvelden, og Kate var nydeleg! Så vakkert par! ELSKA når dei kom køyrande i den gamle sportsbilen!!! :) Herleg trekk i ein ellers tradisjonell dag.

    Eg blir nok ikkje så aktiv på bloggen min framover, det er så mykje som skal skje ute. Pluss at eg trener annankvar dag. Men eg er innom innimellom!

    Ha ei flott, ny veke!
    God klem frå meg!
    E

    SvarSlett
  29. så flotte bilder. nydelig...
    flink du!!!

    sender deg en hilsen med ønske om en god uke,-))
    Tove

    SvarSlett
  30. Vakkert par, vakker kjole og vakre omgivelser. Man blir rent rørt av det :)

    Tenker det har vært flott helg med det flotte været jeg hører om fra nord..

    Vi hadde deilige påskedager litt lenger nord, om enn ikke så mye fint vær..

    Ønsker deg en nydelig ny uke.
    Tusen takk også for så koselige hilsener :)

    Stor klem fra Tove

    SvarSlett

ツ tusen takk for at du tar deg tid til en liten
kommentar - det varmer et lite blogghjerte ღ

Du kan også følge med på min Facebook side:
Miss Mette
► klikk på navnet så kommer du direkte
..........................................................

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...