Menylinje


torsdag 21. april 2011

Påskeværet…

Ja, været er noe vi alle snakker om, enten det er bra eller dårlig… Kan nå si at her i nord har vi ikke hatt de helt store temperaturene ennå, og jeg skal ærlig innrømme at jeg savner Sør-Norge når det gjelder sol og varmere vær noen ganger! – men det som er så deilig her i nord er at når det er fint vær, da er det bare HELT fantastisk flott her ღ og vi setter så stor pris på godværet når det først kommer ღ . . . . . .

yr.no - klikk på bildet for å se større....
I følge langtidsvarselet kommer godværet hit til Brønnøysund, ETTER påsken!!! - ja, ja… det er ikke noe å gjøre med, da har vi noe å glede oss til, hihi..

I går var det lettskyet og litt sol, så vi benyttet dagen til å gå en lang tur rundt Torghatten. Lille Bamse koste seg masse, vi spiste litt niste og fotograferte litt underveis ღ
Ønsker alle som titter innom en fortsatt god påske
ღ hvor enn du er…








28 kommentarer:

  1. Nydelige bilder! God påske! Klem

    SvarSlett
  2. Hvordan påskene fortoner seg der nord har jeg ingen erfaring med, men en ting vet jeg og det er at ingenting er som en varm god sommerdag i nordnorge! De har jeg opplevd en del av i barndommen, og de er absolutt helt spesielle! :)

    SvarSlett
  3. Her har vi strålende vær, men jeg har blitt sittende inne med en liten gutt som sliter med å få fortanna frem i lyset.

    Flotte bilder av herlig natur. Tenk å få en enkel matpakke til å se så fristende ut :-)

    SvarSlett
  4. Hei Mette!
    Som søring flyttet til Nord Norge,er det ikke fritt for at lengselen blir stor når man hører om det deilige været.
    Vi får satse på at godværet og varmen snart kommer her nord:)
    Herlige bilder fra Torghatten.Nesten så jeg kan kjenne den friske sjøduften:)
    Nyt kvelden!
    Klem Nina.
    Ps.
    Koselig at du vil følge min lille blogg:)

    SvarSlett
  5. For noen skjønne bilder....
    nydelig nordpå, ja.
    klem Tove i
    dronninghuset ,-))

    SvarSlett
  6. Så flotte bilder av Helgeland. Tror det blir litt ok i morgen også sjø. Men vi er ut på tur aldri sur. Ordentlig Norsk matpakke du hadde med deg. Koselig.
    Ha det fint videre i påsken. Krysser fingre for knallvær.
    Klem
    Randi

    SvarSlett
  7. åå.så fine bilder:) Er jo så fint nordpå:) God påske:)
    Klem

    SvarSlett
  8. Du tar så vakre bilder med så mye stemning...her sør har vi hatt sommervarme, godt at dere har varme i vente -selv om det er over påske.

    forstatt god påske!

    SvarSlett
  9. Herlige vårbilder! Og bra niste...")

    SvarSlett
  10. Hei søte deg!

    Så koselig at du har lyst til å følge meg, det setter jeg STOR pris på! :-)
    Det gjorde jo jeg jeg også fant deg! Og vet du hva: jeg er født og oppvokst like ved deg, nemlig i Sandnessjøen!!
    Får jo nesten litt "hjemlengsel" av de nydelige bildene dine:-)

    Ha en fortsatt super påske du også, gleder meg til å følge deg også videre:-)

    Klem, Rosa

    SvarSlett
  11. Åh, så vakkert!! Hvert eneste blogginnlegg du lager er som et lite kunstverk :) God påske kjære Mette!! Klemklem <3

    SvarSlett
  12. Hei Mette!
    Så koselig med tur og niste, herlig!herlig!

    Kos dere denne skjærtorsdag kvelden :-)

    Klem

    SvarSlett
  13. hei.
    så herlige bilder, elsker disse blå tonene,
    fortsatt god påske til deg.
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  14. Hei:)Jeg er stolt over og være helgelening når jeg ser dette.Helgelandskysten er fantastisk:))Ønsker deg en videre fin kveld og håper at go været kommer til deg snart:))Klem

    SvarSlett
  15. Det vèret, det vèret. Det er meldt bra her i morgon så då blir det skitur saman med Rekkedal`s. Bonden og Rørleggaren har akkurat underholdt oss andre med slostkamp i tre-setaren... he he Klem

    SvarSlett
  16. e NO VAKKERT I bRØNNØYSUND DA! Sjøl om værgudan ofte e litt urettferdig. God påske.
    Anki

    SvarSlett
  17. Nydelige bilder du har tatt.:)
    Ha en fin påske.:)

    SvarSlett
  18. Flotte bilder!
    En riktig god påske til deg og, fortsett å kose dere :o)

    SvarSlett
  19. Ønsker deg en fortsatt flott påske, og håper at solen og varmen kommer til dere også. Klemmer fra Elin

    SvarSlett
  20. Håper på govær i nord for deg resten av påska.
    Her i sør er d knall(gni d inn)
    Flotte bilder, Mette.
    Klem Bodil

    SvarSlett
  21. Beautiful pictures!
    Happy Easter to you and your family dear Mette.

    SvarSlett
  22. Været kan man ikke få gjort annet med enn å snakke om, så det gjelder å gjøre det beste ut av påskedagene uavhengig av det. Lett for meg å si, som bader i sol om dagen, men men... ;-) Jeg kjenner det på meg at du koser deg på tross av været og jeg håper du har noen gode påsekdager. Jeg ser jo at du fotograferer nydelige bilder og det kan man gjøre i regnvær også, selv om resultatet da blir annerledes, trenger det ikke bli dårligere.
    Krysser fingrene for at værgudene er litt på deres side også og ønsker deg en fortsatt vidunderlig påske!!

    SvarSlett
  23. Så vakre bilder :)
    Ha en riktig flott påske:)
    Klem

    SvarSlett
  24. Nydelige bilder og nydelig blogg <3

    Ha en fin fin påske :)

    Henriette

    SvarSlett
  25. Vi har reist med Hurtigruta, og veit kor flott landskap du bur i:) Holet i Torghatten var forresten skuffande lite, hehe!
    ♥ Sonja ♥

    SvarSlett
  26. Flotte bilder!!! Deilig å ta turer og kose seg på fine dager!!

    SvarSlett
  27. Nydelige bilder Mette!! Det så ut som en kjempe fin tur, og med deilig matpakke:)Vi har også hatt en tur til torghatten i påsken, men vi gikk ikke rundt denne gangen..men til toppen. Flott tur uansett:o)
    Fortsatt god påske til deg og lille Bamse:)

    Klem Maria

    SvarSlett

ツ tusen takk for at du tar deg tid til en liten
kommentar - det varmer et lite blogghjerte ღ

Du kan også følge med på min Facebook side:
Miss Mette
► klikk på navnet så kommer du direkte
..........................................................

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...