Menylinje


mandag 18. april 2011

Hjemmelaget påskeegg...

Mandag, og endelige SOL her hos meg :) – sååååå deilig, men SÅ kaldt, huttetuuuu…. Holder på inne, rydder litt her og rydder litt der, men jeg må ha pauser, mange pauser … Så innimellom rydding og maling blir det litt blogging og nye innlegg her. Ble ikke tid til noen nye påskeegg hos meg i år, så viser de som jeg lagde i fjor – kan være en del som kanskje ikke har sett disse før :)

Jeg fikk derimot tatt noen bilder i dag av ÅRETS påskeegg fra Kjærlighetsstien ღ følg med…
Tusen takk også for alle koselige tilbakemeldinger, det gjør så godt ღ skal ta meg en bloggrunde litt senere i kveld, nå må jeg hjelpe min kjære og være håndtlanger, tudeliduuuuu….







41 kommentarer:

  1. Nydelige påskeegg!
    Ha en herlig påske du også! -Huske å ikke bare jobbe, men nyte også;)

    Klem fra Jijji

    SvarSlett
  2. Hei Mette.
    Så vakre egg du har laget.
    Fristende vaffelinnlegg :P
    også,fikk lyst til å lage
    selv. Ha en nydelig kveld.
    Klem.

    SvarSlett
  3. Så UTROLIG fine påskeegg du har laget!

    Ha en fortsatt god påske, dere også!
    Klem fra Bente

    SvarSlett
  4. kjempe fine egg..

    Ha en riktig fin påske uke!!

    Klem Linda

    SvarSlett
  5. Så fine pyntede Påskeegg. Syns det korset var fint også, hvor får man tak i et slikt. Ha en strålende dag fortsatt.

    SvarSlett
  6. Så flotte påskeegg du har laget. Skaper stemning som bare det;o)
    Ønsker deg en flott påske.
    Klem fra Solveig

    SvarSlett
  7. Så flott påskeegg!Du er flink,du! ;0)

    Takk for hjelpen med bilderedigering.Jeg fant ut etterhvert.Måtte grave meg fram i html kode.Jeg bruker photoshop elements 9.Er ikke helt ekspert enda men prøver meg fram.

    D er kjempe koselig her hos deg òg.Har fulgt deg lenger.Du har så fine layout og bilder derfor spurte jeg deg.

    Ha en koselig mandagskveld!

    SvarSlett
  8. Så utruleg flotte påskeegg, og nyyydelege bilder!
    Eg set stor pris på helsingane frå deg, tusen takk!:))
    Ha ei fortsatt fin påske!
    Klem:)

    SvarSlett
  9. Så flotte egg du har laget! :)

    Ønsker deg ei riktig god påske!
    Klem

    SvarSlett
  10. Nydelige egg du har laga
    Ønsker deg også ei herlig påske håper dere får litt varme også..
    Klem M

    SvarSlett
  11. Wæo, for noen fining-egg, herlig påskestemning! :)

    SvarSlett
  12. Nydelig egg du hadde laget - det er jo stas å ta fram dem man har laget før også? Selv har jeg malt og laget decoupage-egg, men har stoppet heelt opp på den siste finishen... Hadde idéen klar, så det var nok gjennomføringsevnen som ble borte... Men påska er jo ikke over ennå ;-) Fint å få litt inspirasjon her hos deg iallefall!

    Ha ei fiiin påske!
    Klem :)

    SvarSlett
  13. What a lovely eggs !! woww...happy week...enjoy love Ria....xxx...

    SvarSlett
  14. Nydelige egg Mette ♥
    Ha en fortsatt fiiin påske du og, og en flott kveld;))

    Klem Line

    SvarSlett
  15. Virkelig fine påskeegg. Elsker de nøytrale fargene. Flinkis.
    Riktig god påske videre til deg også
    Klem
    Randi

    SvarSlett
  16. For noen nydelige påskeegg!
    Så koselig at du vil følge meg da :-) Jeg følger alltid med på hva du legger ut! :-)
    Ha en flott kveld! Klem fra Torunn

    SvarSlett
  17. Det var fina påskägg ...
    Så vackra!!!
    Tack för din titt hos mig i min blogg.
    Glad Påsk!!!

    SvarSlett
  18. Hei og tusen takk for hyggelig kommentar i bloggen min :D

    Nydelig påskeegg, skulle ønske jeg kunne lage sånne selv:D

    Ha en koselig mandagskveld :D

    SvarSlett
  19. Heia Mette :)
    Ja endelig kom sola til oss også, får bare håpe det varer å varer :))

    Kjempe nydelige påske egg, tar du opp bestilling til neste år kanskje ???

    Håper du får ei kjempefin påske

    Klem Mette :))

    SvarSlett
  20. Så vakre eggene var! Har du virkelig laget alle selv?! Jeg sier bare WOW!

    Takk for en fantastisk koselig bursdagshilsen inne hos meg, du er jo bare knall da :-)

    Klem

    SvarSlett
  21. Så nydelige påskeegg!!!
    Riktig god påske!!!
    Klem fra Hanne

    SvarSlett
  22. Kjempefine påskeegg;) Moro å lage pynten selv;) Vi har hatt så fint vær her i det siste at vi nesten har glemt bort å pynte inne til påske, er bare ute til langt på kveld:) Deilig!!

    Påskeklem

    SvarSlett
  23. Tusen takk for nydelig påskehilsen vennen, du er så god:):)
    Står virkelig på om dagen dere! Dere får kose dere og slappe av litt i påska også da:)

    Ønsker dere noen flotte påskedager:)

    Klem fra Lise

    SvarSlett
  24. Så skjønne egg du har laget, sukk :)

    God påske fra Nina og StoreBamse :)

    SvarSlett
  25. Så fine påskegg! Rene kunststykker :).

    Ønsker deg en riktig fin påske. Håper været blir bra! Klem :)

    SvarSlett
  26. Så fine påskegg! Rene kunststykker :).

    Ønsker deg en riktig fin påske. Håper været blir bra! Klem :)

    SvarSlett
  27. Hei Mette.

    So skjønne egg du har laga!!! Nostalgiske,romantiske og kjempesøte:)Flink du er♥

    Kos deg i påska ☺
    Klem Mette.

    SvarSlett
  28. Så koseleg at du vil følge bloggen min:) Eg er jo ein amatør i denne samanheng, men styrer på best eg kan...
    Det er masse flotte bilder her inne hos deg, og eg vil gjerne besøke den fine bloggen din igjen:))
    ♥ Sonja ♥

    SvarSlett
  29. Hei
    så kjekt at du la igjen koselig kommentar hos meg :))
    Mye fint du viser her må kikke litt mer en annen dag.
    Ha en flott påske.
    Klem fra Tine

    SvarSlett
  30. Hei Mette!

    SÅ utrolig nydelig påskeegg♥ kunne tenke meg og prøve litt på noe slikt selv jeg også, men får se hva jeg får til i påsken - har en del kreative planer fra før denne uken så ;) hihi

    Kos deg, håper varmen kommer til dere også snart - her er det HELT nydelig om dagen, 25 grader og strålende sol - me like!

    Takk for link ang gjerde forresten, den skal sjekkes ut!

    Klem Jatte♥

    SvarSlett
  31. Wow! Så flotte hjemmelagede påskeegg! De var skikkelig unike:-) Takk for koselig komentar hos meg. Fin blogg du har forresten! Ha en riktig god påske:-) Klem Ida

    SvarSlett
  32. Det er iallefall skjønne påskeegg du laget i fjor Mette!
    Du spør om jeg har skrevet om "Sagan om borgen" - ja du finner det på denne adressen: http://theessenceofthegoodlife.blogspot.com/2011/03/fairytale-about-knight-castle.html
    Vi har det kjempevarmt i Stavern, så jeg syns det er synd at du skal gå å fryse, derfor kan jeg anbefale at du får litt mere "varme" fra en fantastisk hage her: http://thegreengardengate.blogspot.com/2011/04/michael-trapps-wonderful-garden-in.html
    Ha en riktig God Påske!
    Klem fra Lene

    SvarSlett
  33. Å guri land så utrolig flotte påskeeggene dine er. Hadde ikke gjort noe å eid et av dem nei:) JEg lagde et par i fjor også men i år har de slettes ikke kommet ned fra loftet. Her hjemme har vi pyntet minimalt siden vi drar til Danmark dag. Akkurat nå sitter jeg og psyker meg opp til å lage noe påskegodis som vi kan ha med oss på tur. Sånn er livet på lavkarbo - litt mer tid på kjøkkenet enn vanlig, men det er verdt det:)
    Håper du får en strålende flott påske selv med oppussing på gang.
    Klem fra meg!

    SvarSlett
  34. Hei Mette, og takk for koslig kommentar. :-) Nydelige påskeegg du lagde i fjor, jeg likte spesielt det nederste.

    Ønsker en riktig god påske til deg og dine.
    Klem Jenny

    SvarSlett
  35. Så fine påskeegg :)Det nederste eget var min favoritt ;) Ønsker deg en fin påske , og tusen takk for trivelig kommentar på bloggen min :)
    Janne

    SvarSlett
  36. Hei Mette! så nyyydelige påskeegg da, så kreativ er ikke jeg! :)
    Helt ny på dette blogg greiene.. men det kommer seg vel, kjempekos at du fant bloggen min da :) Fikk ikke til å legge meg til som følger hos deg med bilde...rart, men ska holde meg oppdatert her inne :) Nydelig blogg!
    God påske!
    Klem Silje

    SvarSlett
  37. Åååå det egget med avispapir og gammel nøkkel og så med kongler som selskap. Det falte jeg for!
    NYDELIG.

    Og nydelig påske ønskes deg:)
    Klem, klem.

    SvarSlett
  38. Første gang jeg er inne på bloggen din i dag. -Så flink du er med bilder! Her var det masse inspirasjon å hente for en interiørkløne som meg ;-)

    SvarSlett
  39. Så fine påskeegg :):) Flink ! !
    Ha ei riktig fin påske !:)
    Klem

    SvarSlett
  40. Hei hei Mette
    Håper sola skinner hos deg idag også og at det også har blitt litt varmere. Her i larvik har det vært strålende vær de siste dagene, ikke at jeg har hatt tid til å nyte det men det er jo ting som må gjøres her hjemme før konfirmasjonen.
    Har ikke rukket å lage påske egg i år jeg heller så jeg har plukket fram fjordårets og det er helt greit. Kjempefine egg du viser.
    Ønsker deg en flott tirsdag.
    klem fra anita s

    SvarSlett
  41. Hei:)
    Så nydelige påskeegg du har laget:) Synes de var helt nydelige alle tre:)
    Takk for koselig kommentar,og kjempe koselig at du la deg til som følger hos meg:)
    Legger meg til som følger her jeg,kjempe koselig og inspirerende blogg du har:)
    God påske..
    Klem

    SvarSlett

ツ tusen takk for at du tar deg tid til en liten
kommentar - det varmer et lite blogghjerte ღ

Du kan også følge med på min Facebook side:
Miss Mette
► klikk på navnet så kommer du direkte
..........................................................

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...