Menylinje


onsdag 27. april 2011

Så flotte gaver…

Som jeg skrev i forrige innlegg, så har jeg vært så heldig å vinne så mange flotte premier. Skulle ha lagt ut dette før påske, men som dere sikkert vet så begynte vi på den resterende oppussingen i stua og kjøkkenet og det var aldeles kaos rundt omkring her…

Først var jeg så utrolig heldig å vinne hos Madelén, som har bloggen Bettums Villa ღ ønsket meg så veldig The Hummingbird bakery boka (hadde faktisk tenkt å bestille meg denne hvis jeg ikke vant, hihi…) men jeg vant denne herlige boken, som jeg kan anbefales på det sterkeste! – sammen med denne vant jeg også en bok om gardiner, supersøte muffinskopper i silikon og den søte nøkkelringen med hjerte ღ

Så vant jeg hos Lise, som har bloggen Fossestua ღ et bad og et toalett stickers, til å ha på dørene. Har ikke noe tekst noen steder her hos meg, så dette passet perfekt :)) Har ikke fått dem opp ennå, men det blir når vi kommer litt mer i orden ღ

Deretter vant jeg 1 årsabonnement på magasinet BoligDrøm, hos Frøken H. Så fantastisk herlig gave, da dette magasinet er et av mine favoritter – så nå kommer dette i postkasse fremover, så kjekt å kose seg med utover året :)) Ta gjerne en titt innom bloggen til Frøken H. også, så koselig og fin blogg ღ

Så må jeg bare ha tulipaner i hus, selv om det ser ut som det er bombet her :)
Ikke så mye som skal til for å føle seg litt bedre ღ Nå blir det en snartur til min søster på ettermiddagskaffe, før jeg skal hjem å bake cupcakes. Ha en fortsatt fin dag/ kveld, stor klem fra meg…






26 kommentarer:

  1. Heldiggris;)) Kjempe-flotte gaver! De er deg vel undt ALLE sammen:))


    Ha en super kveld, vennen!

    STOR klem
    Anette:)

    SvarSlett
  2. Hei Mette,
    Du er SÅ heldig altså, vinner så masse :) Moro da!

    Nydelige tulipaner - frisker virkelig opp med en bukett ja, merket det ble litt tomt her nå etter jeg måtte kaste de gule tulipanene etter påske!

    Ha en fin kveld,
    Håper migrenen er borte nå!

    Klem Jatte♥

    SvarSlett
  3. Hei.Kjempe fine premier.Rett i blinken for deg.Nydelig bokstaver i skiltenene synes jeg.Kjempe fint.Nydelige tulipaner nydelig farge.Kos deg masse hos din søster å ha en riktig fin uke videre.Klem fra Bodil.

    SvarSlett
  4. så morsomt da.
    tenk å vinne så mye!
    har deltatt på masse konkuranser i div. blogger men aldri vunnet noe som helst. men snart braker det vel løs for meg og, skal du se.... ;-))
    artig med premier og gaver.
    blir aldri for gammel til det, nei....
    klem Tove

    SvarSlett
  5. hei Mette,
    men å herlige gaver du har vunnet, du har virkelig vinnerlykke,
    ja dette fortjener du virkelig, så gøy.
    nydelige bilder,
    ha en skjønn dag.
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  6. Tenk å ha så mye vinnerlykke:) Det fortjener du ja! Og så supre og ikke minst varierte premier. Flotte tullipaner, blomster er balsam for sjelen! Kos deg på besøk, og spis en cup-cake for meg etterpå;)

    Klem fra Hanne:)

    SvarSlett
  7. Makan til flaks!Heldig heldig:O))Nydelige tulipaner:O))Klem kathrin

    SvarSlett
  8. Guri malla, du er jo bare knallheldig da...men det er lov det også innimellom ;-) Grattis med så flotte gaver. Det er deg vel undt! :)

    SvarSlett
  9. Gratulerer så mye med alle premiene. :)
    Nydelige tulipaner.
    Ønsker deg en fin kveld. :)

    SvarSlett
  10. Noen som har det:)Gratulerer med så flotte premier!

    Ha en fin kveld:)

    SvarSlett
  11. Såååå heldig! Men kjempekoselig da!
    Må ha en kjempefin ettermiddag videre! Til helgen er det hagemesse i Bergen, gleeeeder meg :)
    Klem Silje

    SvarSlett
  12. Så heldig du er som har vunnet så masse fint:)
    Ha en fin kveld:)
    Klem

    SvarSlett
  13. What a lot of beautiful things you won !!! wauwwwww!! enjoy it !!! love Ria....xxx...

    SvarSlett
  14. Jeg har vært ganske heldig i det siste og vunnet mye, men du slår meg jammen;) Så masse fine premier da:)
    Den kakeboka ønsker jeg meg også, hørt den er helt fantastisk:) Regner med at vi får se noen bilder av kaker derfra etterhvert:)

    Ønsker deg en fin uke videre:)

    Klem Lise

    SvarSlett
  15. Wow! Er det mulig å være SÅ heldig?! Ikke er det små-premier heller akkurat!
    Tipper du lotto du??? ;)

    Gratulerer med flotte gevinster!
    Klem
    June
    Nostalgi & Skriverier

    SvarSlett
  16. Gratulerer med alle gevinstene.
    Kjempeheldig!!
    Anne Lise

    SvarSlett
  17. wow, skal si du har vinnerlykke og så heldig å vinne så mye flott. Gratulerer så mye:-)

    SvarSlett
  18. Så utrolig masse flott du har vunnet!
    Give-aways er GØY, hihi;))
    Flotte tulipaner, kos på en hverdag ♥

    Klem Line

    SvarSlett
  19. Mye fint har du vunnet heldige deg
    Nydelige tulipaner
    Fin kveld ønskes deg
    Klem

    SvarSlett
  20. Herlige ting du har vunnet;)
    Vel fortjent;)

    KLEM

    SvarSlett
  21. Hei hei!
    Sååå heldig du er også sååå mye fint du har vunnet også :-)

    Ønsker deg en herlig kveld, jeg håper hodepinen far igår har gitt slipp...

    Klem

    SvarSlett
  22. Hei i natten, Mette:-) Så utrolig heldig, for noen premier!! Du må vel kjøpe et flaxlodd eller tippe nå når du er i slik medvind?:-) Håper migrenen er bedre og så ønsker jeg deg en nydelig dag i være nord, klem fra Marianne:-)

    SvarSlett
  23. Heia Mette :)
    Så heldig du var som vant alle disse flotte premiene, men det er deg vel unt :))
    Håper du er bedre etter migrenen, det er noe forferdelig greier når det står på har jeg hørt :(

    Håper du får en strålende å frisk Torsdag
    Klem Mette :))

    SvarSlett
  24. Wow for et gavedryss :) Jammen er du heldig!!!
    Grattis :)

    SvarSlett
  25. Hei!
    Så masse fint du har vunnet! Heldige deg ;)
    Så herlig innlegg det med appelsinene!! Deilige bilder :)

    Ha en finfin dag!

    Klem Anette

    SvarSlett
  26. Så koselig at du er fornøyd med abonnementet på BoligDrøm! :) Så mye annet fint du har vunnet også, du har jammen hatt vinnerlykke i det siste! :) Regner med du har kost deg med bryllup i dag, var jo så nydelig brud da! ♥ Ha en fin helg!

    klem Frøken H

    SvarSlett

ツ tusen takk for at du tar deg tid til en liten
kommentar - det varmer et lite blogghjerte ღ

Du kan også følge med på min Facebook side:
Miss Mette
► klikk på navnet så kommer du direkte
..........................................................

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...