Menylinje


søndag 10. april 2011

Litt kjøkken-pusleri…

I går og i dag har dagen gått til maling av dør/ vinduskarmer på kjøkkenet, samt et strøk på veggene som sto igjen… Hele huset er et eneste stort kaos for tiden, ingen ting som er der det skal være… og middag har vi ikke tenkt på ennå! – men det skal bli så kjekt å få det hundre prosent ferdig! – og alt på sin plass…

Har også ryddet og malt litt i kjelleren som er rett nedenfor kjøkkenet. Når det blir i orden her, blir det som et grovkjøkken og plass til det som vi ikke bruker til daglig (bilder kommer litt senere…) Nå blir det fri resten av kvelden, så får jeg ta meg en etterlengtet bloggrunde – for i går kveld var jeg helt skutt…

Husk å melde deg på min giveaway
Link til den ligger til høyre her.

Til alle som titter innom, ønsker jeg dere en riktig fin søndagskveld, klem fra meg…








23 kommentarer:

  1. Fornyelse er alltid kjekt. Det blir flott på kjøkkenet deres, ser jeg. Nydelig innredning, og så fint gulv da! Herlig lysekrone. Skjønner at du liker den. :)

    SvarSlett
  2. Kjekt! Ja! Slitsomt? Jaaa!!! Men gled deg til alt er ferdig! Blir spennende å få sjå fleire bilder!
    Såg at det har regna Sahara-sand oppe hos dokke i dag? Du får ta vare på nokre korn :)

    Kos deg i kveld,
    god klem frå Elin :)

    SvarSlett
  3. Kjempetøft golv, likte det veldig godt. Og ein betre farge enn kvit som sett veeeldig mange flekkar etter seg. Grovkjøkken kunne eg tenke meg, eller kjølerom, men ein kan vel ikkje få alt... :-)

    SvarSlett
  4. Ja, det er slitsom mens det står på- men etterpå når man ser så flott det har blitt, da er det verdt det:) Og så glemmer man jo så fort;) Gleder meg til å se flere bilder, det ser jo kjempebra ut!
    Nyt søndagskvelden:)
    Klem

    SvarSlett
  5. God kveld;)

    Deilig å få gjort unna prosjekter.Men man finner jo stadig nye og blir liksom aldri ferdige;)))

    Ha en fin kveld!Klem

    SvarSlett
  6. Alltid artig med litt forandring:-)

    Lysekronen er kjempe lekker,skjønner at den er favoritt.
    Ha en fin søndags kveld

    klem Anita

    SvarSlett
  7. Så flinke dere er! Slitsomt mens det står på, men gulrota/sluttresultatet vil dere leve lenge på! Smart å gjøre seg 100% ferdig, for gjør man ikke det, ja da...blir man både blind og glemsk og venner seg utrolig fort til en manglende listebit her, det siste strøket der... sier ikke mer! ;-)

    SvarSlett
  8. gøy med litt fornying!!

    kos deg med malekosten!

    klem beate

    SvarSlett
  9. Ser kjempe fint ut..gleder meg til å se mer.
    Klem

    SvarSlett
  10. Heisan.
    Så flott,gulvet var lekkert.
    mye jobb og rot ,men det er det verdt når det blir ferdig..
    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  11. Blir nok hærlig å bli ferdig : ) Kjipt å leve i kaos, men du får trøste deg med at det kun er for en kort periode ; )!!
    klem Tove

    SvarSlett
  12. Lysekrona deres er bare HELT nydelig♥
    Kjempeflott det blir hos dere nå!!

    Ønsker deg en fin ukestart,
    Klem Jatte♥

    SvarSlett
  13. Veldig flott lysekrone ja :-)

    Fikk ikke kommentert de flotte, himmelske bildene dine. Bildene var temmelig magiske, så gøy når en får fanget slike øyeblikk med kameraet.

    Ha en fortsatt flott kveld, og en fin fin uke.

    KLem

    SvarSlett
  14. Hmmmm..Veit ikkje kvar den vart av mld eg skreiv her,men eg prøvar på nytt..

    Golvet ditt er nydeleg!
    (Eg likte også det du hadde før også)

    Å bilda i innlegget under..Ah!Vakkert!

    Takk for slike fine ord frå deg♥

    Ønskar deg ei flott vårleg og glad ny veke:)

    Klem frå Astrid

    SvarSlett
  15. Mmmm...så slitsomt men så GØY! Gleder meg til masse bilder når du er ferdig og tusen takk for en herlig appetittvekker!
    Jeg trenger vel nesten ikke si at lampen din er fantastisk?!

    Stooor klem!

    SvarSlett
  16. Som dere står på!
    Men kos når det blir flott resultat, man er fornøyd og ferdig med prosjektet..

    Blir spennende å se når alt er ferdig. Grovkjøkken høres helt nydelig ut!

    Ha en flott ny uke!

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  17. Hei :-)

    Skjønner det er slitsomt når man står midt oppe i det,men når resultatet er bra er det verdt strevet :) Og det ser jo ut til å bli veldig fint :-) Nydelig lysekrone :-)

    Ønsker deg en flott ny uke :-)

    Klem

    SvarSlett
  18. Så herlig med nyoppusset kjøkken! Lysekronen var utrolig fin! Selv om den ikke er ny. Skjønner godt at den er din favoritt!

    Ønsker deg en fin uke!
    Klem fra Bente

    SvarSlett
  19. Så flinke dere er!! Slitsomt mens det står på, men du så godt det blir når det er ferdig. Spennende med bilder!!

    Ha en fin uke!

    Klem Tine

    SvarSlett
  20. Det blir så lekkert og dere er så flink altså. Litt kaos klarer man en liten periode når man vet hvor godt det blir å bli ferdig.
    Og du lager jo så fine kollasjer Mette. Skjønner fortsatt ikke hvordan du klarer å lage så kule bilder he he.
    Kos deg
    Klem

    SvarSlett
  21. Når man blir ferdige, så er alt slitet glemt :) Gleder meg til å se hvordan det blir når det blir ferdig. Nydelig den lysekronen!
    Ang bloggurat, så vet jeg ikke hvordan man legger inn stedsnavnet på bloggkartet desverre. Vet du forresten hvordan man kategoriserer bloggen sin?
    Kos dere med oppussingen :)
    Klem fra Lise

    SvarSlett
  22. Så flinke dere er som står på! Så mye kjøkkenfiiint!!

    En god uke videre til deg kjære Mette ;) Klemmer fra Gry

    SvarSlett
  23. hei hei. Hva heter gulvet ditt på kjøkkenet? Var bare helt nydelig.

    SvarSlett

ツ tusen takk for at du tar deg tid til en liten
kommentar - det varmer et lite blogghjerte ღ

Du kan også følge med på min Facebook side:
Miss Mette
► klikk på navnet så kommer du direkte
..........................................................

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...