Menylinje


tirsdag 4. desember 2012

Vakre desember dager i Brønnøysund…

Her i Brønnøysund har det bare vært noen helt nydelige solnedganger i det siste. Det har ligget på minus 8 grader og det er kaldt til å være her på Helgelandskysten. Jeg har ikke vært ute med kamera i det siste, så jeg fikk låne dette bilde som min søster tok nå i ettermiddag ღ Helt til venstre ser dere litt av Brønnøysundregistrene, i bakgrunnen Brønnøysundbrua og Torghatten. Ønsker alle en fin, fin tirsdags kveld, klem fra Mette


Bildet ble tatt med mobilen tirsdag 4. desember av min søster, Siri Veiseth Skogstrand. 


21 kommentarer:

  1. Her er det 20 minus og en iskald sno.


    Super vakkert bilde :-)


    Ønsker deg en koselig desember kveld, klem fra Monica

    SvarSlett
  2. Det var en utrolig brennende varm og flott solnedgang :)

    SvarSlett
  3. Vakkert vakkert !

    Ha ein fin kveld.
    Klem frå Anne-Mari

    SvarSlett
  4. Åhhh så nydelig!! For noen flotte farger, det var litt av en solnedgang:) Ha en fin kveld, Elin- Klem fra Jorunn

    SvarSlett
  5. Hei kjære Mette!:)
    Så utrolig flott!!!
    Må ha vært fantastisk å ha sett "live"!:)
    Ønsker deg og dine en flott uke..:)
    mange gode klemmer:)!

    SvarSlett
  6. Så utrulig nydelig bilde:)

    SvarSlett
  7. det kan ikke bli vakkrere....
    Fantastisk bilde

    SvarSlett
  8. Ja det er fantastiskt vakkert Mette...hjemlengselen sliter:)
    klemklem

    SvarSlett
  9. DÅN, dette var vakkert, Mette! Du er så utrolig flink til å fange de rette øyeblikkene. :o)

    Ser at Bamse har hatt betennelse i øynene. Håper at han er på bedringens vei nå.

    Nydelige innlegg du har laget om juletider under her. Det alltid så vakkert ut hjemme hos deg. Din mann er heldig som har en som deg. <3

    Håper du er i form til jul, og at du tar vare på helsen i disse litt masete tider.

    Ønsker deg en fortsatt fin adventstid, Mette!

    Klem,
    Anette Willemine

    SvarSlett
  10. Utrolig vakkert! Jeg klarte også å snike meg et bilde av solnedgangen (fra toppen av brua). Ønsker deg en strålende dag, klem fra Anette :)

    SvarSlett
  11. Utrolig vakkert:)
    Ha en herlig dag
    Klem Merete

    SvarSlett
  12. Hei høpp!!

    Virkelig vakkert!!Har faktisk ikke vært i Brønnøysund,men en gang skal jeg få kommet meg nord over.Holder meg stort sett her i Telemark:)

    Takk for fine ord fra deg,og håper formen er på topp:)

    Her skal det lages pepperkake hus

    Klem Linda:)

    SvarSlett
  13. Hei Mette =)
    NYDELIG bilde, det er vakkert i Brønnøysund og desto vakrere er utsikten i fra ditt hjem. Du har vist mange fine bilder derfra tidligere!

    Tusen takk for koselig hilsen. Jeg har vært og er utrolig dårlig på kommentarer rundt omkring. Når jeg endelig somler meg til en runde i blogglandia så blir det å lese og titte, det tar så lang tid med kommentarer i tilegg og iallefall vist en skal rekke over å besøke flere blogger !!! Ting tar tid !!!

    Jule snøen vi har fått er ikke store mengdene. Det er hvitt liksom men ikke så mye at det henger på trærne, håper det kommer litt mer før jul. Vi har sånn 7-10 minus grader så det er temmelig kaldt her Sør i landet !!! Nydelig rett og slett.

    I kveld skal vi henge på noen lys ute på et lite tre, manglet noen lys og fikk kjøpt de på Europris i går så blir det kanske litt putling på kjøkkenet.
    Meg og mannen er hekta på Masterchief Australia så vi sitter "bankers" foran tv vær kveld kl 20:00.
    Lurer på om det blir Jul med Ernst i år...
    Det må jeg sjekke ut!

    Ha en kjempefin advents tid videre Mette vennen.
    God Klem fra Mona

    SvarSlett
  14. Rett og slett nydelig!!
    Heldige du!!
    Fine førjulsdager til deg,klm ingrid l

    SvarSlett
  15. For et NYDELIG bilde!
    Dere har det jammen nydelig der lenger nord!! :)

    Håper du har gode adventsdager!
    God klem til deg!

    SvarSlett
  16. For et utrolig nydelig bilde. Jeg visste at dette var en nydelig blogg i det øyeblikket jeg klikket meg inn her. Du har nå en ny følger :-)

    SvarSlett

ツ tusen takk for at du tar deg tid til en liten
kommentar - det varmer et lite blogghjerte ღ

Du kan også følge med på min Facebook side:
Miss Mette
► klikk på navnet så kommer du direkte
..........................................................

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...