Menylinje


mandag 17. desember 2012

Hvite juletre og kongler til pynt…

Sakte, men sikkert begynner det å bli ferdig til jul ღ Litt rød julepynt er kommet opp her og der, men for det meste går det i farger som hvitt og sølv – sammen med innslag av natur som kongler, lerkekvister og trollhassel… På kistebordet står hvite glassjuletrær, sammen med hvite lysholdere og kongler… Jeg syns kombinasjonen av det gammelt mot det nye, og det elegante mot tøffe er en fin kombinasjon… - så slikt, blir mitt stuebord julen 2012 ღ

Ønsker alle en fortsatt fin kveld og førjulstid, stor klem fra Mette :) 


Det brune fatet på bordet + den brune puten med stjerner på er kjøpt hos Cornelias Hus og de hvite glassjuletrærne er fra merket Sia og ble kjøpt for 4 år siden. Den hvite puten er fra Princess og den hvite runde puten er fra nettbutikken Thelma T

12 kommentarer:

  1. Så utrolig koselig du har pyntet:)
    Herlig stemning og nydelige farger:)
    Sånt liker jeg:)
    Kos deg masse:)
    Klem Merete

    SvarSlett
  2. utrolig nydelig :) herlige jordfarger og hvitt :) sånt liker man.
    ønsker deg og dine en fin kveld :)

    fikk du forresten klutene eg sendte for en tid siden ?

    SvarSlett
  3. Kjempenydelig pyntet :) og herlige farger.

    Ønsker deg en fin førjulsuke


    Klem Monica

    SvarSlett
  4. Såå koselig Mette:-) juletrærne var kjempefine!
    Ha en fin tirsdag!
    Klem:-)

    SvarSlett
  5. Så nydelig Mette :)
    de glasstrærne var kjempefine. Hvor har du kjøpt dem ??

    Ha en fin kveld videre :)

    Klem,kari

    SvarSlett
  6. Så kjempefint du har pynta,merklig med det men har snike seg litt rødt inn her og som hos mange andre som helst ikkje vil ha rødt,men det er noko med rødt og jul,så her blir det kjøpt røde tulipaner tenkte eg:)
    Ønsker deg ein fine dag!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  7. Å bare en ting å si:LEKKERT!!!
    Virkelig!
    Så jeg et bilde av Bamse med nisselue??? Ååååå han er sååå skjønn!!!

    Travle tider!
    God klem på dig søde!

    SvarSlett
  8. Så vakkert du har julepyntet! Her i huset er det litt hummer og kanari, men jeg prøver å bytte ut litt etter litt uten at noen merker det, hi hi ;) Og så har jeg fått oppfylt min store drøm; i år blir det sølvjuletre på loftsstuen, hurraaaa :)

    SvarSlett
  9. Hei Mette
    De hvite juletrærne var utrolig fine!
    Tusen takk for koselig hilsen og veldig søte ord!
    Fine førjulsdager til deg!
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett
  10. Du får mye skryt for julepynten,Mette.Jeg henger meg på også. Kjempekoselig!! Mamma:)

    SvarSlett
  11. Veldig koselig og stemningsfyllt. Skulle gjerne hatt sånne hvite runde puter til vinterhagen...

    SvarSlett

ツ tusen takk for at du tar deg tid til en liten
kommentar - det varmer et lite blogghjerte ღ

Du kan også følge med på min Facebook side:
Miss Mette
► klikk på navnet så kommer du direkte
..........................................................

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...