Menylinje


lørdag 15. desember 2012

Giveaway - Har du lyst på en julegave fra meg…

Hei, og god helg til alle mine lesere ღ I dag har jeg lyst til å gi bort en «hemmelig julegave» til en av mine lesere – alle som legger igjen en kommentar i dette innlegget er med i trekningen… Alle kan melde seg på, også du som ikke har blogg (bare husk navn og e-post slik at jeg vet hvem du er).

Jeg kan gi dere et hint hva det er: 
Nydelig rødt, med hint av sølv som på en stjernehimmel 
& som er godt å ha over beina på en kald kveld… 
 ღ
Vinneren blir offentliggjort i søndagens blogginnlegg… 
Ønsker alle en fortsatt fin lørdagskveld og helg ღ Stor klem fra Mette



Avsluttet:
- vinneren annonseres om noen minutter…
 



87 kommentarer:

  1. HEI,
    HØRES UT SOM ET DEILIG PLEDD - KANSKJE JEG HAR RETT....
    HVEM KAN IKKE TENKE SEG DET NÅR DET ER VINTER?
    KLEM TOVE

    SvarSlett
  2. Åh, så hyggelig! Blir med :D
    Klem fra Lina
    linap3(a)yahoo.com

    SvarSlett
  3. jeg blir veldig gjerne med :D

    Spennende ;) Håper du får en fin kveld videre! klemmer fra Nina

    SvarSlett
  4. Hei vennen:):)
    Så utrolig gøy med hemmelig give away;):)
    Jeg er så klart med;) stor klem fra Linn:)

    SvarSlett
  5. Så klart eg vil være med,så utrulig koselig og spennende:)
    Ønsker deg ein fin kveld!
    God klem fra Lillian

    SvarSlett
  6. Hei søta:)
    Jeg vil være med.
    Og for et nydelig bilde med fin tekst. Du er så flink Mette.
    Ønsker deg også en fin 3.advent imoregn. Snart julaften nå.
    Go varm klem Margareth

    SvarSlett
  7. Ja det vil eg gjerne vere med på :)
    Eg frys alltid på føtå...

    Håper du har ein fin laurdagskveld.
    Klem frå Anne-Mari

    SvarSlett
  8. Så koselig MEtte:)
    Snill du ♥
    Jeg blir gjerne med og prøver lykken:))

    SvarSlett
  9. Heia
    Noe varmt over beina trenger jeg alltid:) Så da håper jeg...
    Bildet du viser i dag er bare lekkert og nydelig. Vet at det er mye arbeid hvordan du viser frem bilder. Ha en kos lørdagskveld.
    Klem fra Mette

    SvarSlett
  10. Hei Mette, så utrolig koselig da!:)
    Høres ut som et pledd;))
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  11. Slenger meg på jeg også, kanskje har jeg vinnerlykke i kveld ;)

    Ha en fortsatt god helg :)

    SvarSlett
  12. Jeg vil gjerne bære med.
    En nydelig blogg du har som jeg
    stadig er innom.

    Ønsker deg en fin helg.

    ESB

    SvarSlett
  13. Hei, jeg vil gjerne være med. Hos meg går nesten all julepynt i rødt, sølv og hvitt, så uansett hva det er, så passer det inn hos meg :)
    Ønsker deg en don førjulstid.
    Hilsen Merete N
    noggi71@hotmail.com

    SvarSlett
  14. Jaaaaa, det vil jeg være med på.
    Hilsen ei som ofte er kald på føttene.

    SvarSlett
  15. Hei.
    Så spennende. Jeg vil gjerne være med :-)
    Adventshilsen fra Gunn-Rita
    gunnrita@gmail.com

    SvarSlett
  16. Spennende, dette er jeg med på :)

    Hilsen Mette
    koseligkoselig@live.no

    SvarSlett
  17. Å ja, jeg vil gjerne være med.
    Så hyggelig av deg.
    Ha ei fortsatt fin helg !
    Hilsen Lilliann

    lilliannaune@hotmail.com

    SvarSlett
  18. Hei Mettemor

    Så hyggelig. Jeg ELSKER å vinne, så få vi se da.
    Ha en fortsatt fin 3.adventshelg.

    Trine Sjaastad

    SvarSlett
  19. Jeg vil gjerne være med i trekningen om en hemmelig gave. :)
    Hvem elsker ikke gaver??! ;)

    Ha en fin kveld. :)

    Hilsen fra Anja
    (anja_joh@yahoo.no)

    SvarSlett
  20. Ååååå så koselig da!!! klart jeg hiver meg med ;))
    Håper du har det bra !!

    Klem fra Maren

    SvarSlett
  21. Hei på deg!

    Jeg blir med på dette jeg =)=)

    Ha en fiiiin kveld! og goood jul!

    =)=)

    Klem fra Yvonne.

    SvarSlett
  22. Hei. Koselig med forundringspakker. Kos deg i adventstiden. Klem hilsen Mette fra Bangsoinn :-)

    SvarSlett
  23. Er det lov å tippe? Pledd? Uansett, spennende med pakker. :)

    SvarSlett
  24. Jeg melder meg gjerne på i trekningen:-) Ha en fortsatt fin helg! Klem fra Berit

    SvarSlett
  25. Noe varmt over beina er jo perfekt i disse tider :)
    Jeg prøver gjerne lykken ♥

    God helg!

    SvarSlett
  26. å e vil gjerne være med. koselig med give away, selv om e aldri har vunne. god forjulsklem fra møre

    SvarSlett
  27. Spennande!
    Klart eg er med :-)

    God natt klem

    SvarSlett
  28. Høyres ut som noko kjekt, kanskje ein katt? :D

    Klem!

    SvarSlett
  29. Så spennende :)
    Jeg blir gjerne med på trekning.

    Klem,Kari

    SvarSlett
  30. Spennende:-)og jeg blir gjerne med og krysser fingre og tær for at det går veien. Ha en fin kveld:-)

    SvarSlett
  31. Jeg blir gjerne med i trekningen!

    Takk for dine koselige kommentarer inne hos meg:) Det varmer hjertet!

    Ha en fin førjulstid!

    SvarSlett
  32. Å skjønne Mette!
    FOR en pakke!!!!
    Me like!
    Å så snill du er!
    Spennende da i morgen,tvi,tvi,til meg...hi,hi!

    God klem og håper du har det bra!
    Camilla.

    SvarSlett
  33. Følger med på bloggen din, den er så fin! .ønsker å være med på trekningen
    God natt fra tovehaukeland@yahoo.no

    SvarSlett
  34. Lyder spændende!
    Julehilsen
    EMM
    '

    SvarSlett
  35. Jeg sier ikke nei takk til en ekstra julegave, så det vil jeg være med på :-) God jul og godt nyttår til deg og dine.

    SvarSlett
  36. Heia Mette. Så spennende med en hemmelig julegave:) Noe godt over beina kunne gjort godt for mine kalde føtter.
    Ønsker deg en fin kveld♥ Klem fra Ellen

    SvarSlett
  37. Jeg vil gjerne være med♥
    God helg ønskes deg!
    Klem fra Livy

    SvarSlett
  38. Hei;9
    Så spennende;) Høres utrolig lekkert ut da.
    Her har vi hatt en rolig kveld med hjemmetlaget pizza og tven på.


    Adventsklem fra Ann-M.

    SvarSlett
  39. Så spennende! :) Jeg blir selvfølgelig med :) Håper du har hatt en fin lørdag :)

    veronicaenger@gmail.com

    SvarSlett
  40. Eg prøver lykka! God førjulstid til deg! Mvh. Johanne

    SvarSlett
  41. Så koselig! Snill du er. :) jeg frister gjerne lykken! Klem C

    SvarSlett
  42. Eg er alltid kald på føtene, så eit godt og varmt pledd er ikkje å forakte;-)

    SvarSlett
  43. Dette var spennende og veldig hyggelig gjort av deg! Vi kunne trenge noe å varme bena våre på i Lunden, så jeg prøver lykken :o)

    Ha en fortsatt fin-fin adventshelg!

    Klem Mona

    SvarSlett
  44. Selvfølgelig hadde det vært fint med en julegave fra deg! Melder meg på og håper på lykken! Ha en fin helg!

    SvarSlett
  45. Spennende, klart jeg er med!

    Ha en flott 3.søndag i advent!

    SvarSlett
  46. Åh, så snilt og koselig gjort :)
    Jeg vil gjerne prøve lykken!
    Ønser deg en fin 3.søndag i advent :)

    (signe4@hotmail.com)

    SvarSlett
  47. Ja jippi e blir med :-) Pledd?
    Ha ei go natt i vinden :-)

    SvarSlett
  48. Ja jeg vil også være med på trekninga av din spennende gave, du har en kjempefin blogg :) Hilsen Trønderfrua :)

    SvarSlett
  49. Så spennende! Jeg blir med :)

    Klem fra Jijji

    SvarSlett
  50. Så snill!! Elsker overraskelser og julegaver! :-)
    Moro å gi selvfølgelig, men også moro å få! :-)
    Ha en finfin dag!

    SvarSlett
  51. Så spennende, dette må jeg være med på;)
    Ha en fin søndag!!
    Klem Mette

    SvarSlett
  52. Så spennende:-)!! Jeg vil gjerne være med og krysser fingrene!

    Ha en herlig 3.søndag i advent kjære du:-)!!
    Klemmer!!!

    SvarSlett
  53. Dette har jeg lyst til og være med på. Kjempekjekt og følge bloggen din og se alle de supre bildene du legger ut. Blir veldig inspirert av bildene.
    Hilsen Torhild

    SvarSlett
  54. Hemmeligheter, overraskelser og julegave... En liten forsmak frister alltid ;o)
    Jeg krysser fingre, og ønsker deg fortsatt fine førjulsdager!

    SvarSlett
  55. Sender deg en solklem fra en nydelig strand I thailand ;) carpe diem!

    SvarSlett
  56. Sååå spennende.
    Vil være med.
    Klem Heidi
    heidikjoervik@hotmail.com

    SvarSlett
  57. Spennende jeg er med :)
    Valeria

    SvarSlett
  58. Ååå så spennende :)
    Jeg vil gjerne være med!
    Fin søndag til deg!
    Klem

    SvarSlett
  59. Jeg vil gjerne være med. Du har en flott blogg. Ha en fortsatt fin førjulstid.

    Hilsen g-johnsen@hotmail.com

    SvarSlett
  60. ååå så spennende!
    Gleder meg til oh høre hva det er:)
    HA en fin vinter søndag, Mette :)
    juleklem lille meg

    SvarSlett
  61. spennede med hemmelig gave. Vil gjerne være med. Ønsker deg en fortsatt fin adventstid :)

    SvarSlett
  62. ♥ Åh, så koselig.
    Så snill du er Mette!
    Ja, jeg vil gjerne prøve lykken.
    Hadde vært koselig med en Julegave ♥
    Krysser fingrene!

    Klem Ingvild

    SvarSlett
  63. Åh, så superspennende! Jeg blir med og håper at jeg vinner ;) <3

    SvarSlett
  64. Høres veldig spennende ut, Mette! Jeg er også med!

    SvarSlett
  65. Jeg er veldig gjerne med, og vil samtdidig takke for de fine kommentarene du legger igjen hos meg :D

    Klem Karianne

    SvarSlett
  66. Altid dejligt med en god overraskelse. :-) Jeg vil meget gerne være med og ønsker dig samtidig en dejlig søndag!

    Klem fra Anna Berit

    SvarSlett
  67. Ååh, så gøy!
    En hemmelig julegave hørtes spennende ut!
    Ha en god 3. Søndag i advent. :)

    SvarSlett
  68. Så koselig med overraskelse da! Jeg synes dette hørtes veldig bra ut, og håper dette er lykkeloddet:-)
    Fin dag til deg:-)

    SvarSlett
  69. Å så spennande! Dette vil eg gjerne vere med å kjempe om ;-) Snill du er, eg tenker stadig at eg skal gi vekk noko, men kjem aldri på noko lurt å gi som mange kunne tenke seg... Håper du har det bra. Ha ein fin søndag :-)

    SvarSlett
  70. Blir så gjerne med på trekningen.

    Ha ein fin 3 helg! Klem,

    SvarSlett
  71. Jeg blir gjerne med! :-)
    Rachel.Kolloen@hotmail.com

    SvarSlett
  72. Det er alltid så koselig å lese bloggen din å se på bildene fra deres nydelige hjem. Du er dyktig, Mette! :-)

    Jeg vil veldig gjerne være med på dette!
    Klem fra Bente

    SvarSlett
  73. Gaven høres herlig, lun og varm ut :)))
    Jeg er med hvis det da ikke er for sent :)))

    Fin 3. søndag i advent til deg
    Klem Heidi

    SvarSlett
  74. Å ja, gjett om jeg vil være med!!

    SvarSlett
  75. Åhh, så spennende! Klart jeg vil være med;) Ha en fortreffelig søndag;)

    SvarSlett
  76. Spennende, jeg er med.
    Fin søndag til deg
    Klem tove

    SvarSlett
  77. JEg blir med om det ikke er forseint :D

    kine1985@live.com :)

    SvarSlett
  78. Hei
    Jeg blir gjerne med.
    Ha en riktig fin førjulstid.
    Hilsen Hanne Ny
    afrems@online.no

    SvarSlett
  79. Oij..her var det veldig mange som ønsker julegave fra deg:))
    Kjempekoselig det:)
    Jeg vil også være med:)
    God søndag:)

    SvarSlett
  80. Ohh, kanskje jeg ble for sein? Håper ikke det - og krysser bena for at jeg kanskje vinner noe varmt å legge over dem? :)

    Klem til nord fra sør! <3

    SvarSlett
  81. Jeg blir med! Spennende med give away ;))

    SvarSlett
  82. rakk jeg det? så spennende!

    klem tone

    SvarSlett
  83. Hei, dette må jeg jo være med på. Hørtes ut som et pledd :-)
    Fortsatt god søndag :-)
    Hilsen Anita

    SvarSlett

ツ tusen takk for at du tar deg tid til en liten
kommentar - det varmer et lite blogghjerte ღ

Du kan også følge med på min Facebook side:
Miss Mette
► klikk på navnet så kommer du direkte
..........................................................

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...