Menylinje


torsdag 13. desember 2012

En liten julegave til hjemmet…

En nydelig lyslykt med løveføtter fant veien hjem til meg, etter at jeg så at nettbutikken Landstil la den ut på Facebook siden sin i slutten av november… Det var bare et par stykker igjen, og jeg var så heldig og fikk kapret meg en av de siste ღ Nå står lyslykten her på gulvet og skinner … i en nesten nyvasket stue :) Nå skal jeg ta meg en liten pause, så blir det en bloggrunde før jeg tar kvelden – tusen takk for kjempekoselig ord og kommentarer som dere legger igjen i en hektisk førjulstid ღ - største klemmen til dere alle…

Ha en kjempefin kveld videre ღ Stor klem fra Mette 



17 kommentarer:

  1. Å så lekker!
    Liker løveføtter vet du!
    Fin kveld til fine deg!

    God klem
    Camilla.

    SvarSlett
  2. Knall fin:) Koselig å tenne lys nå på mørke kvelder!

    Fin kveld til deg:)
    Klem Camilla

    SvarSlett
  3. Så utrulig nydelig lykta var,utrulig skjønn:))falt heilt pladask for den eg:))
    Forsatt flott adventstid til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  4. Den var jo bare lekker!!
    Ha en fin fin førjulstid og kos deg med lykten :)
    Hilsen fra Lene.

    SvarSlett
  5. Den var bare kjempe søt:)
    Skjønner godt hvorfor du falt for den:)
    Sov godt
    Klem Merete

    SvarSlett
  6. Så fin lykt Mette :)
    Ønsker deg en riktg god førjulshelg!
    Klem fra Mirjam

    SvarSlett
  7. En vakker lykt!!

    ønsker deg en fin helg Mette

    SvarSlett
  8. Hei vennen:)

    Hvordan er formen din om dagen?
    Har det hjulpet på med litt endringer i kostholdet?
    Også lurer jeg på om du er på instagram?:)Er jo ikke så mye bloggetid på meg om dagen, men insta går litt fortere;)
    Nydelig fin den rustikke lykta var:)
    Ikke som alle andre lykter;)

    Nyt den kommende helga:)

    Klem Lise

    SvarSlett
  9. Så fin lykt du har !
    Jeg er innom Landstil rett som det er , en nydelig butikk med de skjønneste mennesker som jobber der ...
    ikke så langt fra meg .
    Takk for så koselige ord.
    Nydelig og hvitt her hos oss,men nå ser det ut som stormen kommer og fremdeles er det stengte veier og vanskelige kjøreforhold.
    For en herlig julestemning ved inngangsdøren din..det oser av varme og ekte velkomst.
    Ønsker deg en fin og god førjulstid.
    Klem fra Anne

    SvarSlett
  10. Gratulerer!
    Takk for at du kjører "robot-vennlig" blogg!
    Blomsterstjernen

    SvarSlett
  11. Åå, så fin den var!:-)

    Du har det så koselig!

    Ønsker deg en herlig 3. advents-helg!:-)

    Klem Nina

    SvarSlett
  12. Så fin!! God helg og takk for fine bilder.

    SvarSlett
  13. Kjempestilig lykt:) Så heldig du var som fikk tak i den :)
    Ha en fin fredagskveld, førjulstid og advendtshelg :)
    Klem Line

    SvarSlett
  14. For en nyydelig lykt Mette♥ Forstår godt at du falt for den skjønnheten:)

    SvarSlett

ツ tusen takk for at du tar deg tid til en liten
kommentar - det varmer et lite blogghjerte ღ

Du kan også følge med på min Facebook side:
Miss Mette
► klikk på navnet så kommer du direkte
..........................................................

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...