Menylinje


fredag 14. desember 2012

Fredagsroen har senket seg…

Fredagskvelden er kommet, og med den kom også roen ღ - skuldrene har senket seg, levende lys varmer og skaper stemning her hjemme - H.E.R.L.I.G . . . Jeg fikk ikke tid til å ta noen skikkelige bilder i dag, men fikk tatt dette bildet med mobilen nå i kveld… - ikke den beste kvaliteten, men det får duge til jeg får ta flere bilder i morgen på dagtid :) Liker ikke når det er så mørkt, veldig vanskelig å få gode bilder – så et fotostativ står høyt på ønskelisten i år ;) *hint til julenissen* Nå skal jeg i alle fall ta meg et glass vin, og slenge beina på bordet ღ Ønsker alle en kjempefin fredagskveld og helg :)

 - stor klem fra Mette - 



20 kommentarer:

  1. Go hælg te deg å. Så koselig du har det.
    Lilliann

    SvarSlett
  2. Hej Bästa Mette
    men vad koseligt du har det...
    javisst är helgen fin......
    å missa nu inte....

    S
    A
    T
    U
    R
    D
    A
    Y

    S
    H
    O
    W

    O
    F
    F

    de e kul att vara med :)
    VÄLKOMMEN
    Håkan

    SvarSlett
  3. Så koselig du har det Mette:))
    Herlige de juletrærne ♥
    Stativ er et must på denne tiden av året ja, en god investering!!

    Ha en fin fin kveld;)

    SvarSlett
  4. Så koselig du har det,lunt og flott og fin julestemning:)
    Ei fine adventshelg til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  5. Hei Mette.
    Deilig å kose seg litt ekstra nå i mørketiden. Så dagene ikke blir alt for mørke og "deprimerende". Har er det kakao og klementiner så det holder.

    I fjor fikk jeg stativ av gubben til jul og det er virkelig til hjelp altså. Er jo aldri hjemme for å få tatt dagbilder. Tro det eller ei..nesten alle bilder jeg tar blir tatt på kvelden, men med stativ så kan det se ut som midt på lyse dagen. Veldig flott.
    Så får håpe nisssen hører ønsket ditt da ;).
    Klem Madelen

    SvarSlett
  6. Nydelig bilde Mette!
    Elsker den gode stemningen hos deg-alltid!
    De hvite trærene var dånelekker!

    P.s....jeg har pyntet treet.....

    Knis og klem
    Camilla.

    SvarSlett
  7. Så koslig kveldsstemning!!

    God helg!

    Klem

    SvarSlett
  8. Koselig stemingsbilde! Nyt kvelden:)

    Klem Ninni

    SvarSlett
  9. Herlig stemning!
    Flotte juletrær:)
    Jeg ønsker meg også stativ!
    Ha en fin helg.
    juleklem lille meg

    SvarSlett
  10. Kjempefint!

    Kos dokke :-)

    Herleg Adventshelg!

    SvarSlett
  11. Herlig Julestemning hos deg vennen:)
    Håper du virkelig har hatt en herlig kveld:)
    Nyt helgen:)
    Klem Merete

    SvarSlett
  12. Hei Mette☺
    Så koselig du har pyntet!!

    Bli gjerne med på give away inne hos meg!

    Ha en fin Lørdag,
    Klemmer fra Jatte♥

    SvarSlett
  13. HEI.
    SÅ TRIVELIG!
    masse herlig julestemning her ja......
    god helg til deg, gode bloggvenn.
    klem TOVE

    SvarSlett
  14. Hei Mette:):)
    Så nydelig du har gjort det, vet du? Den løperen du har over bordet, sto jeg og siklet på sist jeg var i Trondheim;) de hadde slike på en blomsterbutikk jeg var innom:):) og jeg angrer skikkelig på at jeg ikke kjøpte meg en:/
    Men det var veldig fint til deg:):):)
    Ønsker deg en flott dag videre:)
    Klem fra Linn:)

    SvarSlett
  15. Hei på deg Mette:)

    Herlig bilde, skikkelig julestemning:). Dei juletrea var jo nydelige:)
    Her i Rosendal er det full storm, så vi kosar oss inne idag. Idag har eg planar om å få gjort så masse: rydda, vaska, handla julepresangar, baka...ha ha ha..jo jo får sjå kva eg rekk...

    Ha ein fin lørdag:)

    Klems Evelyn:)

    SvarSlett
  16. Så koselig du har pyntet:) Juletreene var jo helt nydelig!:)

    Håper du nyter førjulstida:) Er endelig kommet meg hjem til helgeland<3 Juleroen har inntatt kroppen og nå venter vi bare på at resten av familien kommer hjem:D O'herlige jul!

    SvarSlett
  17. Herlig stemning:) og jeg har lik "pels"løper:))
    Nyt helga videre, klem:)

    SvarSlett
  18. Nydelig stemning i stua di!

    God førjulshelg

    SvarSlett
  19. Nydelig bilde Mette!:)
    Elsker den gode julestemningen hos deg;)
    Deilig når helgeroen kommer bestandig!:)
    Klem fra Janne

    SvarSlett

ツ tusen takk for at du tar deg tid til en liten
kommentar - det varmer et lite blogghjerte ღ

Du kan også følge med på min Facebook side:
Miss Mette
► klikk på navnet så kommer du direkte
..........................................................

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...